Ahem, op de hoofdlijnen waren we er ook al met Wijnaldum uit, in zeg, maart dit jaar...

Zeker, het gaat als een speer: we hebben bijna een keeper, nagenoeg een linksback, zijn bezig met een spits en in gesprek met een middenvelder.

Als, dan, mits, maar, wellicht, bijna helemaal klaar met de selectie van volgend seizoen dus...
 
Nog geen officieel bericht van PSV, maar lijkt me wel zeker:

@RikElfrink: Remko Pasveer traint morgen al mee bij #PSV. Aanvang: 14.30
 
Ik vind die keeper van Ecuador, Dominguez, een prima optie voor PSV....misschien de nieuwe " Gomes" ?
 
Prima als tweede keeper, NLs en ervaren in NL. Lekker in de beker laten spelen.

Echt top, hebben we 3e goede keepers en 2 goede jeugdkeepers. 5 keepers voor 2 plaatsen (1e en 2e elftal). Nu maar hopen dat onze Poolse vriend verkocht kan worden... Maar goed dat gebeurt vast wel, die gok kunnen we prima nemen momenteel, toch...
En dat terwijl we zitten te wachten op fatsoenlijke verdedigers, een middenvelder en een spits die een bak kan overspelen. Topper Brands!
 
Nog geen officieel bericht van PSV, maar lijkt me wel zeker:

@RikElfrink: Remko Pasveer traint morgen al mee bij #PSV. Aanvang: 14.30
"Allemaal gaan kijken", ben je vergeten te posten :cool:
 
Een aankoop die ik prima kan waarderen. Transfervrij, niet te veel salaris, goede tweede keeper.. Ik zie alleen maar voordelen.
 
Een aankoop die ik prima kan waarderen. Transfervrij, niet te veel salaris, goede tweede keeper.. Ik zie alleen maar voordelen.

Dan zal ik als cynicus even de andere kant belichten:

- Clubs die in de markt zijn voor Tyton weten nu dat hij weg MOET. Dat drukt dus de verkoopprijs.
- Tyton is niet te verkopen: nu zijn er twee tweede keepers. Er wordt dan dus een onnodig salaris gespendeerd.
- Tweede keeper is maar zelden de reden van het niet behalen van het kampioenschap (ajaks werd zelfs kampioen met stuntel Vermeer).

Maar goed, als Brands werkelijk zo'n goede verkoper is hoeven we niet bang te zijn dat Tyton niet voor een miljoentje of 3 verkocht kan worden. Dan zou dit dus een prima deal zijn.
 
Dan zal ik als cynicus even de andere kant belichten:

- Clubs die in de markt zijn voor Tyton weten nu dat hij weg MOET. Dat drukt dus de verkoopprijs.
- Tyton is niet te verkopen: nu zijn er twee tweede keepers. Er wordt dan dus een onnodig salaris gespendeerd.
- Tweede keeper is maar zelden de reden van het niet behalen van het kampioenschap (ajaks werd zelfs kampioen met stuntel Vermeer).

Maar goed, als Brands werkelijk zo'n goede verkoper is hoeven we niet bang te zijn dat Tyton niet voor een miljoentje of 3 verkocht kan worden. Dan zou dit dus een prima deal zijn.

Nou, in mijn ogen is Pasveer een stuk minder dan Vermeer.
 
Leuke keeper die pasveer, die kan het wel. Ik zag hem van de week op tv met een interview en volgens mij is het een goede voor in de groep.
 
De enige die hier onrust veroorzaakt is de coach die zogenaamd Zoet scherp wil houden en Pasveer tevreden... Cocu is misschien een goede veldtrainer maar een goede manager is hij absoluut niet. Dat blijkt alweer ook uit het feit dat zijn ploeg die en bij elkaar is gebleven EN twee echte impulsen als Guardado en De Jong er bij heeft gekregen, nog steeds dezelfde kwaaltjes vertoont als in augustus 2013.........
 
Hij heeft gewoon de ambitie, dat is nooit verkeerd. Er is met hem afgesproken dat hij de beker wedstrijden keept, waar is het probleem ?

Ze haden hem moeten vertellen dat hij 2e keeper is en alleen keept als Zoet geblesseerd is. Voor mijn part mag hij alle bekerwedstrijden keepen, maar maak dat dan voor het seizoen voor iedereen duidelijk. Nu dreigen we de beste keeper van de eredivisie kwijt te raken, en ik zou het hem niet eens kwalijk nemen. Cilissen speelt als een drol in oranje en de bondscoach zit op de tribune.
 
De enige die hier onrust veroorzaakt is de coach die zogenaamd Zoet scherp wil houden en Pasveer tevreden... Cocu is misschien een goede veldtrainer maar een goede manager is hij absoluut niet. Dat blijkt alweer ook uit het feit dat zijn ploeg die en bij elkaar is gebleven EN twee echte impulsen als Guardado en De Jong er bij heeft gekregen, nog steeds dezelfde kwaaltjes vertoont als in augustus 2013.........

Cocu heeft dit, zoals zo veel, ook weer helemaal fout gedaan. Cocu is niet hard en duidelijk genoeg voor een coach aan de top. Wellicht leert hij dat nog eens (is Koeman ook gelukt), maar wel heel jammer dat PSV als leerschool wordt gebruikt. We zijn echt heel weinig opgeschoten, het enige dat verbeterd is is de verdediging die nu iets stabieler is.
 
Hij heeft gewoon de ambitie, dat is nooit verkeerd. Er is met hem afgesproken dat hij de beker wedstrijden keept, waar is het probleem ?

Ten eerste moet Pasveer gewoon heel erg blij zijn dat hij uberhaupt bij psv mag zijn... Ambities uitspreken doet ie maar bij zijn vrouw thuis. Hij van Heracles Almelo is gehaald om een goede tweede keeper te zijn achter de nummer 1 Zoet! Misschien moet hij maar eens naar zijn eigen spelhervattingen, houterige houding en uittrappen kijken om te beseffen waarom hij zijn hele leven onopgemerkt is gebleven bij de topclubs.
Ten tweede is Zoet een jonge keeper die zekerheid nodig heeft om dat ook te kunnen uitstralen. Een keeper is een ander verhaal dan een veldspeler die je wel eens op de bank zet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan