Lodewijks was toen prima, voor zover ik me herinner.

Hadden Zoetebier en Gomes toen niet samen nog een of ander record gehaald?

Ja, meeste aantal minuten zonder tegendoelpunt. Alleen, omdat het 2 verschillende keepers waren, was het geen record...
Lodewijks was ook prima als reservekeeper. Net als Van Ede of Sinouh. Normale eredivisiekeepers met een stukje ervaring. Pasveer kan dus prima, wat mij betreft. En natuurlijk vertellen ze hem dat er een keuze wordt gemaakt op sportieve gronden, je pakt minuten, de bal is rond en meer van dat soort praat. Maar Tyton is gehaald als eerste keeper, Zoet is teruggehaald om een kans te krijgen. Als Tyton vertrekt, weet Zoet dat hij de man is (en terecht trouwens), en mag er een ervaren keeper achter staan die geen godsvermogen kost.
 
Ja, meeste aantal minuten zonder tegendoelpunt. Alleen, omdat het 2 verschillende keepers waren, was het geen record...
Lodewijks was ook prima als reservekeeper. Net als Van Ede of Sinouh. Normale eredivisiekeepers met een stukje ervaring. Pasveer kan dus prima, wat mij betreft. En natuurlijk vertellen ze hem dat er een keuze wordt gemaakt op sportieve gronden, je pakt minuten, de bal is rond en meer van dat soort praat. Maar Tyton is gehaald als eerste keeper, Zoet is teruggehaald om een kans te krijgen. Als Tyton vertrekt, weet Zoet dat hij de man is (en terecht trouwens), en mag er een ervaren keeper achter staan die geen godsvermogen kost.

Lijkt mij ook een prima scenario ja.
 
En we hadden een Ramos die al even het kampioenschap en Copa Libertadores en de wereldbeker voor clubs (waar hij ook nog is werd uitgeroepen tot beste speler) heeft gewonnen. Die daarnaast in 2 seizoenen 55 tegendoelpunten heeft gehad, dat is 10 meer dan Zoet in één seizoen. Ik denk dat we hem te snel hebben beoordeeld.

Dat kan goed. Wat doet hij nu?
 
Hoe heet die jongen in de jeugd? Betrams ofzo? Is hij nog niet goed genoeg als 2e keeper of zal deze verhuurd worden?
Laat pasveer maar komen. Lijkt me een nuchtere jongen die proffesioneel met zijn vak bezig is wat goed kan zijn voor de hele groep.
 
Hoe heet die jongen in de jeugd? Betrams ofzo? Is hij nog niet goed genoeg als 2e keeper of zal deze verhuurd worden?
Laat pasveer maar komen. Lijkt me een nuchtere jongen die proffesioneel met zijn vak bezig is wat goed kan zijn voor de hele groep.

Dat is Nigel Bertrams. Volgens mij is hij redelijk blessuregevoelig (schouder). Broertje Jesse heeft ook een contract gekregen. Ze zijn 20 en 19 jaar, toch te jong en onervaren als tweede keeper, denk ik.
 
Dat is Nigel Bertrams. Volgens mij is hij redelijk blessuregevoelig (schouder). Broertje Jesse heeft ook een contract gekregen. Ze zijn 20 en 19 jaar, toch te jong en onervaren als tweede keeper, denk ik.

Thanks, ik denk dat je gelijk hebt dat een 2e keeper ervaring moet hebben.
 
Pasveer is een prima stabiele keeper, maar vind hem niet beter dan Zoet.
Als hij komt komt hij dus voor op de bank, en als ik hem was zou ik me daar te goed voor vinden.
Als we dan toch op zoek zijn naar een transfervrije tweede keeper zou ik bij ADO aankloppen voor Coutinho.
 
Pasveer is een prima stabiele keeper, maar vind hem niet beter dan Zoet.
Als hij komt komt hij dus voor op de bank, en als ik hem was zou ik me daar te goed voor vinden.
Als we dan toch op zoek zijn naar een transfervrije tweede keeper zou ik bij ADO aankloppen voor Coutinho.
En dan word er in het midden van het seizoen weer een wietplantage bij hem gevonden :p.
 
Waarschijnlijk aan het eind van deze week witte rook omtrent overgang Pasveer naar PSV.....kwestie van de puntjes op de i zetten !
 
Ik vind Couthino zonder meer een keeper die weet hoe het werkt in de ere divisie, een goede vervanger voor zoet, en een mogelijk alternatief voor Pasveer. Volgens mij heeft hij de jeugd ook bij psv doorgebracht.
 
komt niet als 2e keeper, zegt Pasveer zelf. Ik neem aan dat PSV Pasveer toch voor ervaring en (blijkbaar) als concurrentiedruk voor Zoet haalt, of zouden ze Pasveer bijvoorbeeld in de beker laten keepen dan...?
 
Pasveer 10x niks PSV wil ervaring in het team brengen maar vind deze Pasveer geen ervaring hebben bij een Topclub of kan Zoet verder brengen in zijn leerproces!
Haal Gomes terug die kan tenminste ervaring over brengen.
 
Pasveer 10x niks PSV wil ervaring in het team brengen maar vind deze Pasveer geen ervaring hebben bij een Topclub of kan Zoet verder brengen in zijn leerproces!
Haal Gomes terug die kan tenminste ervaring over brengen.

Denk jij de Gomes op de bank gaat zitten? Want we hebben het over get vervangen van de 2e keeper...
 
Terug
Bovenaan Onderaan