Wie juicht er wel voor een blessure van een PSV-er dan? Nee Pasveer is een stand in, niet meer niet minder. De Betrams hebben mij persoonlijk nog niet weten te overtuigen. Dan vind ik het wel fijn dat er een keeper is met eredivisie ervaring.

Niet juichen met Pasveer in het doel natuurlijk.

Pasveer is beter dan Bertrams, maar ligt daar de lat? Ook een tweede doelman moet voldoende goed zijn om een serie duels in het goal te staan.
 
Nou, ik zit er niet op te wachten om Pasveer lange tijd in het goal te zien. Stel nou dat Zoet geblesseerd raakt?

Ben ik de enige, die niet staat te juichen?

Het debuutjaar van Pasveer was zeer matig, paar blunders, maar nu.. redelijke keeper hoor. Ik vind hem beter dan Sinouh, Roorda. Categorie Zoetebier misschien wel, en dat is voor een tweede keeper meer dan prima.
 
Idealiter zou je voor elke positie tenminste 2 spelers moeten hebben die elkaar naar de kroon steken. Die concurrentie bevordert de prestaties.
Ik zie niet waarom dat niet voor een keeper zou gelden. Hoewel de strijd snel gestreden was, heeft de afgelopen jaren Tyton feitelijk wel steeds de rol vertolkt van "volwaardige keeper" die niet als standinn gehaald was maar als potentiele nummer 1.
Als Tyton gaat en je zou Pasveer puur halen met als groot argument "hij is tevreden als bijzit" dan vind ik dat eigenlijk te weinig ambitieus voor een club als PSV.
Haal Gomes maar (ja ik weet, er gaan er hier hyperen als ik dit schrijf) en laat Zoet en Gomes het samen maar uitvechten. De best mag keepen.
 
Niet juichen met Pasveer in het doel natuurlijk.

Pasveer is beter dan Bertrams, maar ligt daar de lat? Ook een tweede doelman moet voldoende goed zijn om een serie duels in het goal te staan.
Pasveer is ook weer niet zo slecht hoor. De kans op blessures bij een doelman waardoor hij niet kan spelen is bij een doelman toch wel iets kleiner als een veldspeler. Zoet is heel belangrijk geweest dit seizoen en is beter dan een Cilissen. Als je iets gelijkwaardigs zoekt, dan ben je al een miljoen of 6 kwijt denk ik.
 
Idealiter zou je voor elke positie tenminste 2 spelers moeten hebben die elkaar naar de kroon steken. Die concurrentie bevordert de prestaties.
Ik zie niet waarom dat niet voor een keeper zou gelden. Hoewel de strijd snel gestreden was, heeft de afgelopen jaren Tyton feitelijk wel steeds de rol vertolkt van "volwaardige keeper" die niet als standinn gehaald was maar als potentiele nummer 1.
Als Tyton gaat en je zou Pasveer puur halen met als groot argument "hij is tevreden als bijzit" dan vind ik dat eigenlijk te weinig ambitieus voor een club als PSV.
Haal Gomes maar (ja ik weet, er gaan er hier hyperen als ik dit schrijf) en laat Zoet en Gomes het samen maar uitvechten. De best mag keepen.


Zit ook een iets ander prijskaartje aan dan aan Pasveer. Moet Gomes inleveren qua salaris en betaald PSV direct topsalaris voor een speler die met een beetje pech de bank warm houd.
Als PSV nu nog steeds CL voetbal speelde, had ik nu ja gezegd. Feit is dat het team op andere plekken eerder aan vervanging toe is.
 
Zit ook een iets ander prijskaartje aan dan aan Pasveer. Moet Gomes inleveren qua salaris en betaald PSV direct topsalaris voor een speler die met een beetje pech de bank warm houd.
Als PSV nu nog steeds CL voetbal speelde, had ik nu ja gezegd. Feit is dat het team op andere plekken eerder aan vervanging toe is.

Ik volg je redenatie en je hebt zeker een punt.
Maar ik vind dat PSV de afgelopen jaren wel heel erg gecasht en gesaneerd heeft. En inderdaad, of Gomes dusdanige financiële concessies wil doen dat het past is ernstig de vraag.
Maar dat we van lieverlee de lat toch weer omhoog moeten leggen, en dat dit geld kost, lijkt me onvermijdelijk.
Overigens, k denk dat Tyton ook een dure jongen is. In die zin zou een tweede topper voor de positie van doelman geen echte extra aanslag op je salarishuis zijn.
Wanneer je bovendien geen transfersom hoeft te betalen, is dat uiteraard ook een vorm van besparing. (Geldt uiteraard ook voor Pasveer)
 
Ik volg je redenatie en je hebt zeker een punt.
Maar ik vind dat PSV de afgelopen jaren wel heel erg gecasht en gesaneerd heeft. En inderdaad, of Gomes dusdanige financiële concessies wil doen dat het past is ernstig de vraag.
Maar dat we van lieverlee de lat toch weer omhoog moeten leggen, en dat dit geld kost, lijkt me onvermijdelijk.
Overigens, k denk dat Tyton ook een dure jongen is. In die zin zou een tweede topper voor de positie van doelman geen echte extra aanslag op je salarishuis zijn.
Wanneer je bovendien geen transfersom hoeft te betalen, is dat uiteraard ook een vorm van besparing. (Geldt uiteraard ook voor Pasveer)

In de ideale PSV-wereld klopt dat verhaal. Maar met verdedigende reservespelers die nauwelijks een bal kunnen raken ligt toch echt daar de prioriteit. Ik zie dat er tegen Heracles zo'n tien goals meer zijn gescoord. Pasveer kan dus niet zoveel slechter zijn (of Heracles speelt defensief heel veel beter dan PSV) en als je ergens kunt besparen, dan zou ik dat maar doen.
 
Als dit waar is, moeten we er maar niet aan beginnen. Zal weer voor onrust zorgen, laten we maar gewoon een tweede keeper halen die wel teverden is met z'n rol. Of een tweede keeper die een paar klassen beter is dan Pasveer om de concurrentie aan te gaan met Zoet.
 
Als dit waar is, moeten we er maar niet aan beginnen. Zal weer voor onrust zorgen, laten we maar gewoon een tweede keeper halen die wel teverden is met z'n rol. Of een tweede keeper die een paar klassen beter is dan Pasveer om de concurrentie aan te gaan met Zoet.

Ik vind het een goede instelling, maar Pasveer lijkt me niet goed genoeg.
 
Remko Pasveer is heel dicht bij een overgang naar PSV. De doelman kan transfervrij bij Heracles Almelo vertrekken en voert momenteel gesprekken met de Eindhovense club.

Pasveer moet in Eindhoven de opvolger van Przemyslaw Tyton worden. "We zijn al een tijdje heel serieus in gesprek. Dat verloopt positief", zegt zaakwaarnemer Karel Jansen tegen TC/Tubantia. "PSV heeft hem een aanbieding gedaan en daar kijken we momenteel naar."

"Het ziet er zeker goed uit, maar hij heeft daar nog geen ja op gezegd. We zijn aan de onderhandelingen begonnen omdat dit de goede stap in zijn carrière kan zijn", legt Jansen uit. Pasveer is bezig aan zijn vierde seizoen onder de lat bij Heracles.

De doelman zei eerder deze week tegen Voetbal International open te staan voor PSV. "Ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan de gesprekken met PSV en het liefst wil ik zo snel mogelijk duidelijkheid. Er zullen nog wel een aantal gesprekken volgen. Voor mij is belangrijk dat ik aan de top wil proeven."

bron: voetbalprimeur
 
En als Zoet zijn been breekt?

Dan is Pasveer niet voldoende. Hij zal weinig punten pakken voor PSV. Als we alle posities dubbel bezet willen hebben, moeten we hier een PSV-waardige keeper neerzetten. Of eentje uit de jeugd, maar die zijn denk ik nog niet zo ver. Pasveer vind ik geen optie voor PSV.
 
En als Zoet zijn been breekt?

Dan is Pasveer niet voldoende. Hij zal weinig punten pakken voor PSV. Als we alle posities dubbel bezet willen hebben, moeten we hier een PSV-waardige keeper neerzetten. Of eentje uit de jeugd, maar die zijn denk ik nog niet zo ver. Pasveer vind ik geen optie voor PSV.

Bekijk alle reservekeepers, en alleen met Zoetebier/Gomes hadden we 2 hele sterke keepers. Voor de rest was het Kralj, Lodewijks en mer van dat soort spul.
 
Bekijk alle reservekeepers, en alleen met Zoetebier/Gomes hadden we 2 hele sterke keepers. Voor de rest was het Kralj, Lodewijks en mer van dat soort spul.

En we hadden een Ramos die al even het kampioenschap en Copa Libertadores en de wereldbeker voor clubs (waar hij ook nog is werd uitgeroepen tot beste speler) heeft gewonnen. Die daarnaast in 2 seizoenen 55 tegendoelpunten heeft gehad, dat is 10 meer dan Zoet in één seizoen. Ik denk dat we hem te snel hebben beoordeeld.
 
Bekijk alle reservekeepers, en alleen met Zoetebier/Gomes hadden we 2 hele sterke keepers. Voor de rest was het Kralj, Lodewijks en mer van dat soort spul.

Lodewijks was toen prima, voor zover ik me herinner.

Hadden Zoetebier en Gomes toen niet samen nog een of ander record gehaald?
 
Terug
Bovenaan Onderaan