Wat mij betreft de ideale tweede keeper. Hij heeft een redelijk niveau, kost niet veel, is goed 'voor in de kleedkamer'. Laat maar komen.
 
Wat mij betreft de ideale tweede keeper. Hij heeft een redelijk niveau, kost niet veel, is goed 'voor in de kleedkamer'. Laat maar komen.
Tja ik zie nog niet direct een nieuwe keeper achter Zoet opstaan en het is geen slecht idee om een ervaren keeper te hebben voor het geval er iets met Zoet gebeurt. Maar ik verwacht dan inderdaad een contract van twee jaar met eenzijdige optie PSV voor een extra jaar. Tegen die tijd moet bekeken worden of er weer een talent is dat de stap zou kunnen maken.
 
Lijkt me inderdaad een prima tweede keeper, hoewel tweede :unsure: zoals Zoet de laatste tijd keept zie ik hem onderhand nog liever als eerste doelman.
 
Als ik neutraal kijk moet die Pasveer gewoon lekker ergens gaan keepen waar hij wel aan de bak kan in plaats van bij ons op de bank naar flut voetbal te gaan kijken.
Vanuit mijn PSV-oogpunt zeg ik laat maar komen, leuke 2e keeper :)
 
Als ik neutraal kijk moet die Pasveer gewoon lekker ergens gaan keepen waar hij wel aan de bak kan in plaats van bij ons op de bank naar flut voetbal te gaan kijken.
Vanuit mijn PSV-oogpunt zeg ik laat maar komen, leuke 2e keeper :)

Eigenlijk volledig eens :)
Maar zoals je zegt...laat maar komen.
 
Als ik neutraal kijk moet die Pasveer gewoon lekker ergens gaan keepen waar hij wel aan de bak kan in plaats van bij ons op de bank naar flut voetbal te gaan kijken.
Vanuit mijn PSV-oogpunt zeg ik laat maar komen, leuke 2e keeper :)

Persoonlijk vind ik het meer een derde keeper. Zoet raakt hier toch niet van in paniek? Concurrentie moet er zijn.
 
Eindelijk!

Een degelijke doelman die ervaren is en het niet vervelend zit om op de bank te zitten. Pasveer weet dat ie gehaald wordt als tweede keeper, in principe. Zoet is toch onze onbetwiste nummer een voor de komende tijd. Pasveer is een prima back up.
 
Oke dat is dan dus beslist!
Pasveer word onze reservekeeper!

Hebben wij hier op het forum Brands niet voor nodig! weg met die kerel!
 
Ik ben het met je eens dat er concurrentie in de selectie moet zijn, de enige positie waar dat voor mij niet hoeft is in het doel.
Persoonlijk vind ik het meer een derde keeper. Zoet raakt hier toch niet van in paniek? Concurrentie moet er zijn.
 
Nou, ik zit er niet op te wachten om Pasveer lange tijd in het goal te zien. Stel nou dat Zoet geblesseerd raakt?

Ben ik de enige, die niet staat te juichen?
 
Nou, ik zit er niet op te wachten om Pasveer lange tijd in het goal te zien. Stel nou dat Zoet geblesseerd raakt?

Ben ik de enige, die niet staat te juichen?
Wie juicht er wel voor een blessure van een PSV-er dan? Nee Pasveer is een stand in, niet meer niet minder. De Betrams hebben mij persoonlijk nog niet weten te overtuigen. Dan vind ik het wel fijn dat er een keeper is met eredivisie ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan