Religie

Om het laatste er even uit te pakken. Daarnaan kun je weer zien wat voor een grabbelton de bijbel/religie is.

https://www.duurzaam-ondernemen.nl/wordpress/wp-content/uploads/2017/01/kies.png

De CU komt als beste uit de bus, en het CDA (zoals men kan verwachten) als 1 van de slechsten. Ook de SGP bungelt onderaan. En wat betreft de bijbelse principes als opkomen voor de zwakkeren, naastenliefde en rentmeesterschap over de natuur: het is interessant om te zien dat in de VS de evangelische partijen hier weinig oog voor hebben. Daar is het vooral het bijbelse "oog om oog, tand om tand"
Helemaal eens, ik kan het ook begrijpen als n christen op de SP of GL stemt ivm de accenten van die partijen, alles 100% vertegenwoordigen is immers lastig (en mogelijk onbetaalbaar). Het oog om oog in Amerika kom ik later op terug als ik n laptop op schoot heb ipv een telefoon in de hand.
 
Kleinzieligheid is niet alleen voorbehouden aan moslims.



Dat Dirk niet gewoon zegt: "ga dan ergens anders boodschappen doen".

Ik vind dat Dirk ook teveel verwijst naar de naam van een man, het wordt wel eens tijd voor een genderneutrale naam
 
Ik vind dat Dirk ook teveel verwijst naar de naam van een man, het wordt wel eens tijd voor een genderneutrale naam
Welnee

susan_visser1.jpg
 
Een kleine blik van herkenning, was dit van het zonnetje in huis / Oppassen of iets dergelijks?

(edit: In de vlaamsche pot. Ik heb Dirkje gevonden. ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan