Religie

Heb ik nooit gedaan, ik probeer eraan te denken maar vergeef me als ik het eens vergeet.Komt misschien omdat ik heel wat epistels gelezen heb waarin die spatie niet voorkwam.:giggle:
Edit: Op jouw verzoek vorige post aangepast. :)

Mooi dat na vergeet. direct een spatie vergeten wordt. :ROFL:;)
 
Laatst bewerkt:
Ik was net gewoon als eerste en enige in de mc drive, normaal heb ik meestal 2 minuten bedenktijd wat ik moet halen, maar nu was het meteen ' goedemiddag mag ik u bestelling opnemen '

Ramadan mag van mij wel wel weer eindigen ;(
 
Ik was net gewoon als eerste en enige in de mc drive, normaal heb ik meestal 2 minuten bedenktijd wat ik moet halen, maar nu was het meteen ' goedemiddag mag ik u bestelling opnemen '

Ramadan mag van mij wel wel weer eindigen ;(
Oh is het al zover dan?
 
We kunnen weer doorgaan, heerlijke discussie die totaal niet racistisch is maar men het zo graag racistisch wilt maken.

Douglas verbant medewerkster met hoofddoek naar magazijn
https://www.ad.nl/binnenland/douglas-verbant-medewerkster-met-hoofddoek-naar-magazijn~a5965e54/

En zo hoort het, oprotten met je hoofddoekje, kruisje of keppeltje. Wanneer de bedrijfsregels zeggen dat iedereen neutraal moet zijn dan is dat gewoon legaal en fair voor iedereen. Ik wil ook niet iemand in een burkini, hoofddoek of Jezus op zijn voorhoofd getatoeëerd hebben als ik afreken. Interesseert me geen fuck wat je bent of waar je in gelooft, als je aan het werk bent in een publieke sector zet je maar mooi je geloof en al die onzin ff 8 uur offline.

Ik hoop dat Douglas hun standpunt vasthoudt, maar maandag is het vast over en mag het allemaal wel. Iets met discriminatie, minderheid, apartheid enz..
 
We kunnen weer doorgaan, heerlijke discussie die totaal niet racistisch is maar men het zo graag racistisch wilt maken.

Douglas verbant medewerkster met hoofddoek naar magazijn
https://www.ad.nl/binnenland/douglas-verbant-medewerkster-met-hoofddoek-naar-magazijn~a5965e54/

En zo hoort het, oprotten met je hoofddoekje, kruisje of keppeltje. Wanneer de bedrijfsregels zeggen dat iedereen neutraal moet zijn dan is dat gewoon legaal en fair voor iedereen. Ik wil ook niet iemand in een burkini, hoofddoek of Jezus op zijn voorhoofd getatoeëerd hebben als ik afreken. Interesseert me geen fuck wat je bent of waar je in gelooft, als je aan het werk bent in een publieke sector zet je maar mooi je geloof en al die onzin ff 8 uur offline.

Ik hoop dat Douglas hun standpunt vasthoudt, maar maandag is het vast over en mag het allemaal wel. Iets met discriminatie, minderheid, apartheid enz..
De topic religie gaat veel verder en dieper dan dit soort scheldpartijen en “politieke” meninkjes..... Dit hoort of bij de tipocs Racisme en discriminatie of bij Algemene nieuwsberichten thuis.
 
We kunnen weer doorgaan, heerlijke discussie die totaal niet racistisch is maar men het zo graag racistisch wilt maken.

Douglas verbant medewerkster met hoofddoek naar magazijn
https://www.ad.nl/binnenland/douglas-verbant-medewerkster-met-hoofddoek-naar-magazijn~a5965e54/

En zo hoort het, oprotten met je hoofddoekje, kruisje of keppeltje. Wanneer de bedrijfsregels zeggen dat iedereen neutraal moet zijn dan is dat gewoon legaal en fair voor iedereen. Ik wil ook niet iemand in een burkini, hoofddoek of Jezus op zijn voorhoofd getatoeëerd hebben als ik afreken. Interesseert me geen fuck wat je bent of waar je in gelooft, als je aan het werk bent in een publieke sector zet je maar mooi je geloof en al die onzin ff 8 uur offline.

Ik hoop dat Douglas hun standpunt vasthoudt, maar maandag is het vast over en mag het allemaal wel. Iets met discriminatie, minderheid, apartheid enz..
Ja, want parfum ruikt vast anders als iemand met n religieuze uiting het verkoopt....
Overigens, her is zeker niet racistisch wat Douglas doet, gaat immers niet om n ras.
 
Het is opmerkelijker dat er dan ook nog mensen zo gek zijn om dat geld te doneren. Pure oplichting zullen we het maar noemen.
onder de noemer als jij mij geld geeft zal god jou ook zegenen... en als dat niet gebeurt heb je te weinig gegeven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan