Religie

125285133_3767697269983771_6935100149019969368_n.jpg
 
Ik heb net mijn broek weer opgehesen.


Waarom nu weer een uitzondering? Als je je niet wilt verzekeren, ga je maar met de fiets. Daarbij 11 kinderen :eek: Dat is lekker duurzaam. Betaalbaar ook. Zeker nu hij die tonnen schadevergoeding moet gaan betalen.
Zolang hij betaalt zie ik het probleem niet? Sta dr vooral van te kijken dat dit kennelijk nieuw voor jou is.

Zo bijbelvast als de man is heeft ie het stukkie met gehpprzaam je overheden ff gemist toen ie te hard reed.
 
Zolang hij betaalt zie ik het probleem niet? Sta dr vooral van te kijken dat dit kennelijk nieuw voor jou is.
Nou, ik had nog nooit gehoord dat god tegen verzekeren is. Stel je voor dat je er voor zorgt dat zaken voor naasten gewoon direct betaald worden in plaats van dat dat op afbetaling moet. Het zal vast komen, doordat er 2000 jaar geleden - toen de bijbel geschreven werd - nog geen verzekering waren. Wanneer en op welke steen heeft ie dat dan weer gecommuniceerd?

Ik zie het probleem wel. De maatschappij schiet nu een schadevergoeding van tonnen voor. Tonnen die die man natuurlijk nooit terug kan betalen. Al was het maar om die 13 monden te voeden. Als hij verzekerd was, had de verzekering gewoon betaald toch. Ik zie wel verschil.
 
Nou, ik had nog nooit gehoord dat god tegen verzekeren is. Stel je voor dat je er voor zorgt dat zaken voor naasten gewoon direct betaald worden in plaats van dat dat op afbetaling moet. Het zal vast komen, doordat er 2000 jaar geleden - toen de bijbel geschreven werd - nog geen verzekering waren. Wanneer en op welke steen heeft ie dat dan weer gecommuniceerd?

Ik zie het probleem wel. De maatschappij schiet nu een schadevergoeding van tonnen voor. Tonnen die die man natuurlijk nooit terug kan betalen. Al was het maar om die 13 monden te voeden. Als hij verzekerd was, had de verzekering gewoon betaald toch. Ik zie wel verschil.
Tja 2.000 jaar geleden waren er ook geen auto's die gebruikt ie wel. Vaak zie je dat bij deze zeer bevindelijke hoek de kerk geld krijgt van eenieder waarvan bv ziektekosten worden betaald. Dat heet dan geen verzekering vreemd genoeg. Als het vastgoedfonds het geld niet terug krijgt is dat n kwalijke zaak.
 
Tja 2.000 jaar geleden waren er ook geen auto's die gebruikt ie wel. Vaak zie je dat bij deze zeer bevindelijke hoek de kerk geld krijgt van eenieder waarvan bv ziektekosten worden betaald. Dat heet dan geen verzekering vreemd genoeg. Als het vastgoedfonds het geld niet terug krijgt is dat n kwalijke zaak.
Ja, heel typisch:
”Het systeem is gebaseerd op onderlinge solidariteit, legt hij uit. ,,Gemoedsbezwaarden leggen bij ons samen ieder jaar een bedrag in. Nu deze meneer een flink bedrag moet betalen, is het mogelijk dat de rest het komend jaar een hogere bijdrage moet betalen.”
Das het principe van een verzekering, toch? :unsure:
 
Ja, heel typisch:
”Het systeem is gebaseerd op onderlinge solidariteit, legt hij uit. ,,Gemoedsbezwaarden leggen bij ons samen ieder jaar een bedrag in. Nu deze meneer een flink bedrag moet betalen, is het mogelijk dat de rest het komend jaar een hogere bijdrage moet betalen.”
Das het principe van een verzekering, toch? :unsure:
Ssssst niet aan die mensen verklappen ;)
 
Dat als je bij Google intypt “Maria” dat je als eerste link “Mariah Carey” ziet. Weten we wie tegenwoordig de dame van Kerstmis is. :ROFL:
 
Judaïsme, Bahaïsme, Confucianisme, Jaïnisme & Shintoïsme, zijn de tien populairste religies.
Er zijn pantheisten, polytheïsten, deïsten, atheïsten, kortom voor elk wat wils

Ik mis de complotwappies.

De aarde is plat...


Let op het luisteren hierna zal u versteld doen staan en uzelf een ongelooflijk triest gevoel geven.
 
Ik kwam in gesprek met iemand die dit dus echt geloofd. Ik heb maar geveinsd dat ik moest bellen.
Maar echt ongelooflijk dat mensen nog zo naïef zijn dat ze dit geloven.
Ik zou niet eens interesse veinzen. Ik zou ook geen begrip veinzen. Ik zou gewoon zeggen dat ik geen tijd en zin heb om die kul aan te horen.
:bye::maniac:
 
Ik kwam in gesprek met iemand die dit dus echt geloofd. Ik heb maar geveinsd dat ik moest bellen.
Maar echt ongelooflijk dat mensen nog zo naïef zijn dat ze dit geloven.
Heel simpel, laat ze met een platte aarde model verklaren hoe het kan dat in de zomer het niet nacht wordt op de noordpool (das simpel met n platte aarde) en in de winter (vanuit noordelijk halfrond bekeken) op de zuidpool. Is niet te doen vanuit de theorie van de platte aarde.
 
Heel simpel, laat ze met een platte aarde model verklaren hoe het kan dat in de zomer het niet nacht wordt op de noordpool (das simpel met n platte aarde) en in de winter (vanuit noordelijk halfrond bekeken) op de zuidpool. Is niet te doen vanuit de theorie van de platte aarde.
Hoe weet je dat? Ben je daar geweest dan? Misschien is dat wel een schijnwerper uit een UFO.
 
Ik kwam in gesprek met iemand die dit dus echt geloofd. Ik heb maar geveinsd dat ik moest bellen.
Maar echt ongelooflijk dat mensen nog zo naïef zijn dat ze dit geloven.
Ik heb zo iemand nog nooit in t wild aangetroffen. Dacht dat dat meer een mythe was. Zoiets als Yeti. En Nessie. :rolleyes:
 
Ze zijn er steeds meer. Want de MSM zegt dat de aarde rond is, dus dat mag direct in twijfel getrokken worden.
..... o.O

Ook wel weer afkomstig uit conversatieve extreemchristelijke hoek, net als blijkt uit dat artikel van 'de groene gadverdammer' wat je eerder vandaag postte.
Die lui zijn vooral extreem in de weg kwijt zijn. Hun opvoeding is niks anders dan mentale kindermishandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan