Religie

Goud dit:

Ds86lC_WkAAj6f9.jpg:medium
:unsure: Waarom zou die afzender niet zichtbaar zijn?
 
T is maar wat je er in wil zien. Ben benieuwd hoe jij het in een inktvlektest doet..

Zet de psychiater "wat ziet u nu?" "eh een neukend stelletje". "En nu?" "groepsseks". "Nou meneer, de conclusie is dat u seksueel gefristreerd bent". "Moet jij zeggen met die vieze plaatjes van je".
 
Het is toch verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaan en dit ook nog openbaar maken. Nederlandse politici en docenten aan de VU, die openlijk discrimineren. Waarom worden deze mensen niet aangeklaagd? Gelijkheid van de mens moet toch voorgaan aan een sprookje?


Een schande, en maar klagen over moslims. Eens kijken of Wilders hier ook stand tegen neemt?
 
Wilders gaat niets zeggen, want 'Joods-Christelijke cultuur'.
Ik vind het om te kotsen dat dergelijke splijtzwammen open en bloot mogen discrimineren. Allemaal kruisigen wat mij betreft.
 
Het is toch verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaan en dit ook nog openbaar maken
Helemaal mee eens.

Maar zoals je artikel al stelt: De ondertekenaars en hun Nashvilleverklaring krijgen felle kritiek. De verontwaardiging was overal te lezen en er is geen enkel draagvlak in Nederland hiervoor behalve bij die paar idioten. Uit alle hoeken vallen mensen over elkaar heen om hun verontwaardiging te uitten.

Maar wederom een voorbeeld dat Religie achter ons gelaten had moeten worden afgelopen eeuw.
 
Het is toch verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaan en dit ook nog openbaar maken. Nederlandse politici en docenten aan de VU, die openlijk discrimineren. Waarom worden deze mensen niet aangeklaagd? Gelijkheid van de mens moet toch voorgaan aan een sprookje?

Een schande, en maar klagen over moslims. Eens kijken of Wilders hier ook stand tegen neemt?
Ik ben vooral verbaasd over hoe verbaasd men reageert.
 
Ik vind het goed. Laat ze dagelijks van de twitterdaken roepen waar het christendom voor staat.
 
Ik vind het goed. Laat ze dagelijks van de twitterdaken roepen waar het christendom voor staat.
Ik ben bang dat we dan eerst een heel vervelende 'samen'leving krijgen voordat er een ommerkeer komt. Een ommekeer die wij niet meer mee gaan maken.
 
Ik ben bang dat we dan eerst een heel vervelende 'samen'leving krijgen voordat er een ommerkeer komt. Een ommekeer die wij niet meer mee gaan maken.

Waarom? Het is een kleine minderheid. Daarnaast heb ik de hoop dat dit soort gewauwel gematigde christenen zich herhaaldelijk zullen bezinnen op hun positie op de schaal die loopt van christentaliban tot humanist.
 
Waarom? Het is een kleine minderheid. Daarnaast heb ik de hoop dat dit soort gewauwel gematigde christenen zich herhaaldelijk zullen bezinnen op hun positie op de schaal die loopt van christentaliban tot humanist.
De groep christenen die dit roept is klein. De groep geestelijk beperkten die hier met graagte in meegaat is dat helaas niet. Om over onze groeiende groep moslimvrienden nog maar te zwijgen.
De christentaliban is dan wellicht slechts de kleine boodschapper, maar de boodschap vindt gehoor bij een groeiende groep...
 
Waarom? Het is een kleine minderheid. Daarnaast heb ik de hoop dat dit soort gewauwel gematigde christenen zich herhaaldelijk zullen bezinnen op hun positie op de schaal die loopt van christentaliban tot humanist.
D'r is al een aardig tegengeluid van andere christenen te horen, maar daar geeft de media minder aandacht aan. Net zoals positieve initiatieven vanuit moslimhoek weinig tot geen aandacht krijgen.
 
D'r is al een aardig tegengeluid van andere christenen te horen, maar daar geeft de media minder aandacht aan. Net zoals positieve initiatieven vanuit moslimhoek weinig tot geen aandacht krijgen.


Ja, zo werkt medialogica. De dreiging is altijd interessanter dan de constructieve oplossing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan