Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, ik hoopte 'gewoon' dat PSV zou winnen, al was het alleen maar om een beetje van het Mickey Mouse-league imago af te komen. Maar wat een ongelofelijk teleurstellend PSV zeg! Het eerste half uur was dan zogenaamd nog goed, maar toen zat ik me al kapot te ergeren. Snap er ook geen hol van dat Gakpo uit zijn positie werd gezet, laat staan waarom ie gewisseld werd. Maar los daarvan, wat een schrijnend gebrek aan urgentie, drive, grinta, hoe je het ook wil noemen. En inderdaad IPF , dat heeft niks met Ajacied zijn te maken. Ook voor 'n neutrale toeschouwer was dit ergerlijk en als Nederlandse competitie staan we ook nog 'ns voor lul.
 
Liever een spannende competitie waar we meer Gotzes kunnen overtuigennasr de eredivisie te komen. Toch best gaaf dat soort grote namen in de mickey mouse competitie. 😏
PSV gaat volgend seizoen zn beste spelers kwijtraken. Gakpo, Sangare, en ik denk dat ook Götze zal gaan.. psv is geen ajax met emmers geld op de bank.. spelers als Götze of zelfs Wijnaldum op leeftijd komen niet. Niet meer haalbaar..
 
Vind het nu niet echt het juiste moment om je frustraties te uiten.
Inderdaad de poule van Ajax was moeilijker (logisch champions league) en wat Ajax heeft gepresteerd.

PSV presteerde idd ondermaats. Hoewel, laten we nu ook weer niet doen alsof deze poule een makkie was. Real sociadad is al een paar jaar een prima subtopper in La Liga, Monaco is ook gewoon een prima club en Sturm graz is de minste van de drie. Dus ja eens dat PSV er meer uit had moeten halen. Maar ik vind de derde plek in deze poule (zeker gezien we meer hadden moeten winnen) geen wanprestatie. Wanprestaties vind ik het jaar dat we onderuit gingen tegen LASK, of uitschakelt tegen de kroaten of Ajax tegen Rostov en Rosenborg. Dat waren in mijn optiek wanprestaties. De nederlandse club had meer budget en betere spelers dan de tegenstander.
Precies de instelling die bij PSV heerst; en daarom presteert PSV niet. Dit is gewoon een wanprestatie van jewelste, en PSV moet zich diep, diep schamen.
 
Die plaat voor de kop komt vaker voor in Ajax kringen.
Past ook wel bij wat ik in de rust op Veronica zag en hoorde. Lacherige sfeer bij Genee, Kieft en van der Gijp.
Wij moeten vaderlandslievend zijn als Ajax Europees speelt, maar andersom, ho maar.

Over de wedstrijd zelf zeg ik op zijn vroegst morgen iets hier.
Dan hoop ik nette en beschaafde termen te hebben gevonden om dit drama van vanavond te beschrijven.
Ajax doet het Europees gewoon hartstikke goed. Dat vind ik prachtig. Zoals ik ook de andere Nederlandse ploegen Europees succes gun. Alleen maar mooi. En platen voor hoofden heb je overal. En zolang John en lange Jan hun contracten niet inleveren, vind ik hun plaat nog wel de meest storende.
 
Sorry Antenor maar je moet niet zo huilen om anderen en hun houding tov PSV maar om PSV zelf die al sinds 3 jaar meer richting Feyenoord is geschoven dan richting Ajax… En dan huil ik met je mee ;)
Ik huil niet , maar constateer iets wat flink scheef zit in de media in dit land.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de sportpers Ajax uitlachte.
Ook niet toen ze ooit afgingen als een gieter tegen Frederikstadt, Omonia Nicosia en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ook op dit forum is het wel opvallend druk vanavond. Veel lui die er zelden zijn, al helemaal niet in 2015, 2016 en 2018.
Maar met wat ik morgen of overmorgen hier ga zeggen over het duel kom ik waarschijnlijk nog dicht in de buurt bij jouw
mening over het "schuiven" in een bepaalde richting. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, ik hoopte 'gewoon' dat PSV zou winnen, al was het alleen maar om een beetje van het Mickey Mouse-league imago af te komen. Maar wat een ongelofelijk teleurstellend PSV zeg! Het eerste half uur was dan zogenaamd nog goed, maar toen zat ik me al kapot te ergeren. Snap er ook geen hol van dat Gakpo uit zijn positie werd gezet, laat staan waarom ie gewisseld werd. Maar los daarvan, wat een schrijnend gebrek aan urgentie, drive, grinta, hoe je het ook wil noemen. En inderdaad IPF , dat heeft niks met Ajacied zijn te maken. Ook voor 'n neutrale toeschouwer was dit ergerlijk en als Nederlandse competitie staan we ook nog 'ns voor lul.
Real heeft gewoon een selectie met een waarde van bijna 400 miljoen. Daar kun je uit gewoon van verliezen en maakt niet dat je als club of competitie direct voor lul staat.
Wat wel tragisch is dat PSV een fatsoenlijke uitgangspositie had en daar niets mee heeft gedaan. En dat in zo’n cruciale wedstrijd een aantal het toch niet konden laten om een dutje te doen.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
De reacties van Brainz en van Tegengas uit dit topic in één adem noemen, ik vind daar wat van.

Je vind het niet fair, maar het werkt toch ook wel op de lachspieren als iemand zegt dat je Ajax niet mag bekritiseren?
Daar hoef je niet eens PSVer voor te zijn

En ja en natuurlijk mag Tegengas roep toeteren wat hij wil, maar dat mensen daar wat van vinden kun je dan ook verwachten.
 
Ik huil niet , maar constateer iets wat flink scheef zit in de media in dit land.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de sportpers Ajax uitlachte.
Ook niet toen ze ooit afgingen als een gieter tegen Frederikstadt, Omonia Nicosia en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ook op dit forum is het wel opvallend druk vanavond. Veel lui die er zelden zijn, al helemaal niet in 2015, 2016 en 2018.
Maar met wat ik morgen of overmorgen hier ga zeggen over het duel kom ik waarschijnlijk nog dicht in de buurt bij jouw
mening over het "schuiven" in een bepaalde richting. ;)
Huilen misschien niet, maar een klein onverwerkt Calimerootje is dit toch zeker wel.. ;)
 
De reacties van Brainz en van Tegengas uit dit topic in één adem noemen, ik vind daar wat van.

Je vind het niet fair, maar het werkt toch ook wel op de lachspieren als iemand zegt dat je Ajax niet mag bekritiseren?
Daar hoef je niet eens PSVer voor te zijn

En ja en natuurlijk mag Tegengas roep toeteren wat hij wil, maar dat mensen daar wat van vinden kun je dan ook verwachten.
Ik heb niet al zijn reacties gelezen. Maar ik hoef hier niet alleen lieve Ajacieden te zien die steeds maar rekening met ons moeten houden en daardoor hun echte mening niet kunnen geven hier. Dat we pijn hebben vanwege dit enorme pak slaag en dat we gezakt zijn tot een belachelijk laag niveau, wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen zeggen. En nee het werkt niet op mijn lachspieren als hij ons confronteert met al die jaloezie opmerkingen over de prestaties van Ajax in de CL terwijl wij alleen van het nietige Strum Graz hebben weten te winnen. Hij heeft volkomen gelijk. Kom op zeg, als het goed gaat, dan mag hij dat wel zeggen maar als het slecht gaat geen kritiek geven?
 
Omdat AJAX een voorbeeld is voor Nederland in Europa, net zoals AZ en Feyenoord.
Wij zijn het lachertje wat twee keer degradeert van CL naar EL en nu dus naar Nonference

De recordjacht van Ajax is geslaagd: door een 4-2 overwinning op Sporting Portugal is de perfecte score in de Champions League-groepsfase binnen. De ochtendkranten zijn vol lof over de Amsterdamse prestatie.





Ajax is de eerste Nederlandse en achtste Europese club die alle zes de groepswedstrijden weet te winnen.
Jij pretendeert PSV-supporter te zijn, ondanks je naam? Lachwekkend.

Verder hoeven ajacieden wat mij betreft hier niemand de les komen lezen. Ik snap de logica ook niet dat wij niets mogen zeggen over de poule van ajax. Voor CL-begrippen hadden zij een makkelijke poule. Dat PSV op het moment niets te zoeken heeft in de CL staat daar totaal los van. Sowieso ben ik niet van plan om mijn mening over ajax op de weegschaal te leggen omdat wij hier toevallig zo gastvrij zijn om ajacieden toe te laten. Ken je plaats, zou ik zeggen.
 
Ik heb niet al zijn reacties gelezen. Maar ik hoef hier niet alleen lieve Ajacieden te zien die steeds maar rekening met ons moeten houden en daardoor hun echte mening niet kunnen geven hier. Dat we pijn hebben vanwege dit enorme pak slaag en dat we gezakt zijn tot een belachelijk laag niveau, wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen zeggen. En nee het werkt niet op mijn lachspieren als hij ons confronteert met al die jaloezie opmerkingen over de prestaties van Ajax in de CL terwijl wij alleen van het nietige Strum Graz hebben weten te winnen. Hij heeft volkomen gelijk. Kom op zeg, als het goed gaat, dan mag hij dat wel zeggen maar als het slecht gaat geen kritiek geven?
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor. Was het hier maar een slangenkuil waarbij men het licht in de ogen niet gunde; onder leiding van deze kwakzalverij van de zachte heelmeesters zal er nooit een topsportklimaat ontstaan bij PSV; kampioenschappen zijn geen vereiste meer (want boehoe, Ajax heeft teveel geld; zij zijn groot en wij is klein en dat is niet eerlijk, oh nee), maar is een droom. Met die instelling gaat het al jaren mis voor PSV. Deze club is alleen nog te redden als een of andere miljardair toevallig PSV-fan is en de club opkoopt en alles op de schop gooit; anders blijft het pappen en nathouden, en aankloten zoals nu.
 
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor. Was het hier maar een slangenkuil waarbij men het licht in de ogen niet gunde; onder leiding van deze kwakzalverij van de zachte heelmeesters zal er nooit een topsportklimaat ontstaan bij PSV; kampioenschappen zijn geen vereiste meer, maar is een droom. Met die instelling gaat het al jaren mis voor PSV. Deze club is alleen nog te redden als een of andere miljardair toevallig PSV-fan is en de club opkoopt en alles op de schop gooit; anders blijft het pappen en nathouden, en aankloten zoals nu.
Met de kanttekening dat wij (denk ik) nog iets kapitaalkrachtiger zijn dan Feyenoord en AZ, maar Feyenoord qua organisatie aan een comeback bezig is. Wij moeten rock bottom nog raken.
 
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor. Was het hier maar een slangenkuil waarbij men het licht in de ogen niet gunde; onder leiding van deze kwakzalverij van de zachte heelmeesters zal er nooit een topsportklimaat ontstaan bij PSV; kampioenschappen zijn geen vereiste meer (want boehoe, Ajax heeft teveel geld; zij zijn groot en wij is klein en dat is niet eerlijk, oh nee), maar is een droom. Met die instelling gaat het al jaren mis voor PSV. Deze club is alleen nog te redden als een of andere miljardair toevallig PSV-fan is en de club opkoopt en alles op de schop gooit; anders blijft het pappen en nathouden, en aankloten zoals nu.
Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..

Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan