Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja ik ben ook altijd overwegend kritisch richting Psv. .... 😓
Je hebt zojuist verloren , dan mag er best een kritisch geluid komen. Zelfs van Ajacieden.
Ja vooral eerst even over het bagatelliseren van ajax beginnen zodat je even kan uithalen. Het blijft en PSV forum en ja je mag kritiek hebben natuurlijk, maar het gaat om de manier waarop gelijk na een uitschakeling. Vind ik persoonlijk vrij laag niveau even je gram halen bij de tegenstander maar goed dat besef je waarschijnlijk zelf ook wel.
 
Too soon?

Ja sorry hoor, wil geen zout in de wonden strooien maar je had toch best door kunne gaan in deze poule lijkt me.
Je hebt het twee keer over de zwakte van deze poule.Vooraf waren de selectie waardes van onze tegenstanders en die van de tegenstanders in de Ajax poule min of meer gelijkwaardig. Dit doet niets af aan hun prestatie en het maakt onze wanprestatie niet minder slecht maar plaatst het wel in het perspectief.
Ja ik ben ook altijd overwegend kritisch richting Psv. .... 😓
Je hebt zojuist verloren , dan mag er best een kritisch geluid komen. Zelfs van Ajacieden.
Huh PSV, het moet toch over Ajax gaan?
 
Aub geen prestaties van Ajax meer bagatelliseren. Makkelijke poule, tegenstanders met veel blessures etc.
Deze poule was echt veel maar dan ook heel veel makkelijker als die van Ajax.
Echt een wanprestatie en ga aub niet neerbuigend doen over de conference leaugue want dat is t niveau waar psv thuis hoort gezien de prestaties laatste jaren (europees).
Toch hier eens over nadenkend, maar is Sociedad slechter dan Sporting? Ik denk het niet.
En is Besiktas beter dan dat Galatasaray?

Sturm Graz hoeven we het natuurlijk niet over te hebben. En ja Dortmund is beter dan Monaco.
 
Ja vooral eerst even over het bagatelliseren van ajax beginnen zodat je even kan uithalen. Het blijft en PSV forum en ja je mag kritiek hebben natuurlijk, maar het gaat om de manier waarop gelijk na een uitschakeling. Vind ik persoonlijk vrij laag niveau even je gram halen bij de tegenstander maar goed dat besef je waarschijnlijk zelf ook wel.
Eens tbh, hoewel ik denk dat hij het minder slecht bedoelt dan hoe het er staat. Het is alleen niet per se handig, zeker niet qua timing.
 
Je hebt het twee keer over de zwakte van deze poule.Vooraf waren de selectie waardes van onze tegenstanders en die van de tegenstanders in de Ajax poule min of meer gelijkwaardig. Dit doet niets af aan hun prestatie en het maakt onze wanprestatie niet minder slecht maar plaatst het wel in het perspectief.

Huh PSV, het moet toch over Ajax gaan?
Het gaat mij er meer over dat als je in deze poule niet door kan gaan je niks te zoekenhebt in de CL. Leuk evt volgend jaar 2e CL ticket maar als je zo presteert gaat t m niet worden.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
 
Als wij massaal gaan lopen kutten op het Ajax forum na een Ajax-fiasco wel.

Ik geef je een duimpje maar ik vind het niet meteen kutten. Hij zegt niks anders dan wij. Alleen omdat ie bekend Ajacied is hebben we er meer moeite mee. De gemiddelde PSVer zegt niks anders. Ik heb daar geen moeite mee.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!

Precies.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja vooral eerst even over het bagatelliseren van ajax beginnen zodat je even kan uithalen. Het blijft en PSV forum en ja je mag kritiek hebben natuurlijk, maar het gaat om de manier waarop gelijk na een uitschakeling. Vind ik persoonlijk vrij laag niveau even je gram halen bij de tegenstander maar goed dat besef je waarschijnlijk zelf ook wel.
Je hebt gelijk, timing niet handig. Had ik ook op Ajax forum kunnen doen wanneer ze verloren.
Nogmaals en meen t oprecht wil niet zout in de wonden strooien. Maar las laatste weken vaak dat ajax zoveel mazzel had qua poule en blessures tegenstanders. Wat ook echt wel waar is maar De poule van Psv was alles bij elkaar nog wel iets makkelijker denk ik.
 
Aub geen prestaties van Ajax meer bagatelliseren. Makkelijke poule, tegenstanders met veel blessures etc.
Deze poule was echt veel maar dan ook heel veel makkelijker als die van Ajax.
Echt een wanprestatie en ga aub niet neerbuigend doen over de conference leaugue want dat is t niveau waar psv thuis hoort gezien de prestaties laatste jaren (europees).
Vind het nu niet echt het juiste moment om je frustraties te uiten.
Inderdaad de poule van Ajax was moeilijker (logisch champions league) en wat Ajax heeft gepresteerd.

PSV presteerde idd ondermaats. Hoewel, laten we nu ook weer niet doen alsof deze poule een makkie was. Real sociadad is al een paar jaar een prima subtopper in La Liga, Monaco is ook gewoon een prima club en Sturm graz is de minste van de drie. Dus ja eens dat PSV er meer uit had moeten halen. Maar ik vind de derde plek in deze poule (zeker gezien we meer hadden moeten winnen) geen wanprestatie. Wanprestaties vind ik het jaar dat we onderuit gingen tegen LASK, of uitschakelt tegen de kroaten of Ajax tegen Rostov en Rosenborg. Dat waren in mijn optiek wanprestaties. De nederlandse club had meer budget en betere spelers dan de tegenstander.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
Feitelijk gezien klopt dat natuurlijk, maar het is een beetje hetzelfde als dat jij jouw broertje een klap geeft wanneer hij een te grote bek heeft vs. wanneer een "vreemde" dat doet. Voor die dynamiek hoeven we als Ajacieden ook niet ongevoelig te zijn imo.

Inhoudelijk heb ik m'n mening over Schmidt al vaak gegeven. Vind het geen slechte trainer, maar denk dat hij gewoon niet echt bij PSV past en in elk geval onvoldoende levert tot nu toe. Zoals eerder gezegd is mijn bescheiden mening dat PSV vol zou moeten inzetten op Slot (en Ajax ook, als TH vertrekt).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan