Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aub geen prestaties van Ajax meer bagatelliseren. Makkelijke poule, tegenstanders met veel blessures etc.
Deze poule was echt veel maar dan ook heel veel makkelijker als die van Ajax.
Echt een wanprestatie en ga aub niet neerbuigend doen over de conference leaugue want dat is t niveau waar psv thuis hoort gezien de prestaties laatste jaren (europees).

Eens, maar wel irritant om door een Ajacied de les te worden gelezen 😁
 
Omdat AJAX een voorbeeld is voor Nederland in Europa, net zoals AZ en Feyenoord.
Wij zijn het lachertje wat twee keer degradeert van CL naar EL en nu dus naar Nonference
Zie jij ze als voorbeeld. Ik vind het niets bijzonders..
 
Aub geen prestaties van Ajax meer bagatelliseren. Makkelijke poule, tegenstanders met veel blessures etc.
Deze poule was echt veel maar dan ook heel veel makkelijker als die van Ajax.
Echt een wanprestatie en ga aub niet neerbuigend doen over de conference leaugue want dat is t niveau waar psv thuis hoort gezien de prestaties laatste jaren (europees).
Beetje triest om dit nu al te vermelden hier. En dan altijd aankomen dat je hier komt discussiëren om inhoudelijke “discussies te houden” yeah right..
 
Zuur. Zie het nu pas. Wel wat verzachtende omstandigheden gedurende die hele poulefase dacht ik, qua blessures etc. (?), maar blijft balen.

Ik zou dan als PSV die Conf. League echt volledig laten lopen en gewoon focussen op de ED. De EL is nog leuk vanaf de KO-fase, maar die Conf. League zou ik echt geen energie aan verspillen doordeweeks.
 
Beetje triest om dit nu al te vermelden hier. En dan altijd aankomen dat je hier komt discussiëren om inhoudelijke “discussies te houden” yeah right..
Ja ik ben ook altijd overwegend kritisch richting Psv. .... 😓
Je hebt zojuist verloren , dan mag er best een kritisch geluid komen. Zelfs van Ajacieden.
 
PLaatsvervangende schaamte als we straks in de Conference League zitten. De wat? Juist ja, de losers-van-de-losers-competitie.
Ondertussen harkt Ajax niet de miljoenen bij mekaar maar bijna de honderden miljoenen.
Dit dus. Blij dat ik het allemaal gemist heb. Het zijn ook een stel losers, dus in principe passen ze perfect in die league. Wat een afgang; zelfs de pauper EL is al teveel voor PSV.
 
Pfff...mijn facebook gooit even een herinnering van zes jaar terug omhoog.

Kwalificatie voor de knockout fase CL, na CSKA Moskou in een zinderende atmosfeer met 2-1 te hebben verslagen.


Het kan verkeren :(
 
Too soon?

Ja sorry hoor, wil geen zout in de wonden strooien maar je had toch best door kunne gaan in deze poule lijkt me.
Yep...iets te snel...maar op de inhoud niks op aan te merken. Als je alleen kan winnen tegen sturm graz dan heb je gewoon niets te zoeken in europa. Dan maar de conference league om ons een heel klein beetje het gevoel te geven dat we nog wat kunnen in europa tegen het C- garnituur.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan