Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
“Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.”:cautious:
Je spreuk klopt dus daar wil ik het niet over hebben.
Als Schmidt adept die niet meegaat in het steeds maar afkraken van zijn vaak goed te verklaren wisselbeleid,
moet ik toch toegeven dat ik ditmaal al vooraf hevige twijfel had over zijn keuze om zonder aanspeelpunt
Vinicius te starten en Gakpo op te zadelen met een verkeerde positie.
Dat soort blunders zie ik liever niet meer.
Anderzijds wil ik er op wijzen dat er heel wat in hun tijd als zogenaamde gek omschreven mensen nu,
wat later in de geschiedenis, als geniaal worden beschouwd. ;)

Ongezouten

Bondscoach
Je spreuk klopt dus daar wil ik het niet over hebben.
Als Schmidt adept die niet meegaat in het steeds maar afkraken van zijn vaak goed te verklaren wisselbeleid,
moet ik toch toegeven dat ik ditmaal al vooraf hevige twijfel had over zijn keuze om zonder aanspeelpunt
Vinicius te starten en Gakpo op te zadelen met een verkeerde positie.
Dat soort blunders zie ik liever niet meer.
Anderzijds wil ik er op wijzen dat er heel wat in hun tijd als zogenaamde gek omschreven mensen nu,
wat later in de geschiedenis, als geniaal worden beschouwd. ;)
Met als kleine detail dat die gekken wél iets bereikten met hun onbegrepen acties :sneaky:

• Leuk
Reactions: IPF

Ongezouten

Bondscoach
Het seizoen is toch nog niet voorbij? ;)
klopt; noem het voorbarig, maar ik waag het alvast een voorschot te nemen op de eindstanden van PSV dit seizoen in alle competities. Mocht er nog iets significants gewonnen worden, mag je me naar hartenlust terugpakken op die stelling. (Y)

Retro

Assistent Coach
FGRes5gXwAMEtvk

Hij moet mij niet misquoten. Ik zei dat hij knetter en knettergek is...

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Het is een hele, hele vreemde man. Ik denk dat menig psycholoog stuk zou lopen in de poging hier een diagnose op te plakken.
Is dat niet gewoon het Mark van Bommel syndroom? Jezelf enorm overschatten en denken dat iedereen het verkeerd ziet behalve jijzelf?

Phillip Cocu

Bondscoach
Ik ken hem niet maar ik hoorde in de Skiete Willy podcast volgens mij regelmatig dat hij een aardige man is omdat die man van de studio wel eens dingen aan hem vraagt en hij schijnt ook goed in de omgang te zijn met zijn spelers?

Is dat niet gewoon het Mark van Bommel syndroom? Jezelf enorm overschatten en denken dat iedereen het verkeerd ziet behalve jijzelf?
Misschien wel.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Mark van Bommel heeft beslist ook een persoonlijkheidsprobleem, maar meer herkenbaar. Combinatie van minderwaardigheidscomplex, bewijsdrang en lichte paranoia. Maar Schmidt is gewoon... vreemd.

Weltmeister

Clubicoon
Bommel is gewoon een hele slechte verliezer en heeft mede zo’n mooie carrière gehad door altijd de grens op te zoeken. Dat is lovenswaardig, maar waarschijnlijk niet altijd even gezellig in de omgang. En als speler kun je daar blijkbaar mee wegkomen. Als trainer is die menselijke kant toch wel erg belangrijk.

-040-

Bondscoach
Bommel is gewoon een hele slechte verliezer en heeft mede zo’n mooie carrière gehad door altijd de grens op te zoeken. Dat is lovenswaardig, maar waarschijnlijk niet altijd even gezellig in de omgang. En als speler kun je daar blijkbaar mee wegkomen. Als trainer is die menselijke kant toch wel erg belangrijk.
Tsja. Van Bommel was niet tevreden over de medische staf bij PSV.
Wij nu wel. :unsure:
En Wolfsburg…verliezen nu ook weer wedstrijden bij de vleet.
Zeker bij beginnende trainers is de keuze voor een team belangrijk. Liefst geen gevallen topclub met een rammelende selectie. Lijkt zo mooi maar Marco zong het al. :grin:

Rednas

Administrator
Administrator
Tsja. Van Bommel was niet tevreden over de medische staf bij PSV.
Wij nu wel. :unsure:
En Wolfsburg…verliezen nu ook weer wedstrijden bij de vleet.
Zeker bij beginnende trainers is de keuze voor een team belangrijk. Liefst geen gevallen topclub met een rammelende selectie. Lijkt zo mooi maar Marco zong het al. :grin:
"Nee, je hoeft niet naar huis vandaag"?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan