Rangers - PSV | Dinsdag 16 augustus | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Ongezouten

Bondscoach
Eens. Behalve dat de bal van dichtbij van achter op z’n schouder/bovenarm komt. Daarom geen penalty.
Klopt, maar als ik de aanvankelijke beweging meeneem in het eindoordeel, dan vind ik het wel een penalty, want als hij normaal gesprongen had, was die bal sowieso niet tegen zijn schouder gekomen.
Maar wel stoppen met die gekkigheid. In Monaco deed ie ook al zo raar. Met z’n handen op z’n rug en dan naar de bal toe draaien. :zien:
Ja, dat vond ik dus ook al een penalty, want je zag in de herhaling dat hij heel geniepig een meppende beweging maakte in de draai.

Pijlsnelventje

Aanvoerder
Ik weet niet wat hij daar aan het doen is, maar hij kijkt naar de bal, reikt er dan opzichtig naar met zijn rechterarm, lijkt wel alsof hij a la volleybal een opslag wil gaan maken met die voetbal, maakt dan een kopbeweging terwijl de bal een halve meter van hem verwijderd is, en krijgt dan die bal via die Rangers speler tegen zijn schouder. Obv de initiële beweging kan ik een penalty heel goed begrijpen. Niemand die normaal springt strekt zijn arm op die manier uit.
Hij strekte zijn arm heel raar en dom en had al geluk dat hij de bal niet raakte in de lucht voordat er überhaupt gekopt werd. Vervolgens kopt die gast van heel dichtbij de arm op het enige gedeelte van z'n arm dat wel langs zijn lichaam zit. Ik zie nooit graag van dit soort penalties. Voor RANGERS zelf kan ik ook een goal in herinnering roepen in hun wedstrijd tegen Union St gilles waarbij de bal vanaf een meter wordt gekopt en via via op de arm van (ik geloof) Goldson of Tavernier beland waarbij de bal vervolgens wel op de stip belandde. Dat was een regelrechte schande. Zo zie ik die handsbal van Teze gisteren ook. Van heel dichtbij wordt er gekopt en wordt op een rare manier de schouder geraakt die wel langs het lichaam zit. Doorspelen. Als je voor dit soort onzin gaat fluiten dan worden wedstrijden op zulke lullige details beslist.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Ik begrijp wel waarom Ruud niet meer ging wisselen. Wie ga je eruit halen dan voor Xavi of Bakayoko? Cody? Luuk?

Beide spelers met speciale kwaliteiten die een wedstrijd kunnen beslissen. En Xavi of Bakayoko zijn nog iets te jong en onervaren. Tenminste, dat zal wel de reden zijn geweest.
Dat Max er in bleef staan verbaasde mij dan weer wel… Wat een onthutsend slecht niveau. Topclub onwaardig. Maar onze verdediging is sowieso te zwak voor de CL. Ook in de competitie ga je hier heel veel last van krijgen.

Bacchus

Batmin
Administrator
Vlog from last night from. He's a neutral.
Cool vlog! Thanks for sharing.
I think it could have gone both ways yesterday. Even though PSV only scored from corners. The second Rangers goal was a lucky one too and PSV managed to keep Rangers in check pretty well for most of the time, while managing to play pressing quite a bit.

I found the lack of spaces being created and / or used by PSV annoying. We need to adress that if we want to score a field goal.

Ongezouten

Bondscoach
Hij strekte zijn arm heel raar en dom en had al geluk dat hij de bal niet raakte in de lucht voordat er überhaupt gekopt werd. Vervolgens kopt die gast van heel dichtbij de arm op het enige gedeelte van z'n arm dat wel langs zijn lichaam zit. Ik zie nooit graag van dit soort penalties. Voor RANGERS zelf kan ik ook een goal in herinnering roepen in hun wedstrijd tegen Union St gilles waarbij de bal vanaf een meter wordt gekopt en via via op de arm van (ik geloof) Goldson of Tavernier beland waarbij de bal vervolgens wel op de stip belandde. Dat was een regelrechte schande. Zo zie ik die handsbal van Teze gisteren ook. Van heel dichtbij wordt er gekopt en wordt op een rare manier de schouder geraakt die wel langs het lichaam zit. Doorspelen. Als je voor dit soort onzin gaat fluiten dan worden wedstrijden op zulke lullige details beslist.
Uiteraard is het een klote penalty om tegen te krijgen, maar hij heeft die arm uberhaupt niet zo uit te strekken; als hij zijn armen normaal had gehouden werd hij misschien niet eens geraakt. Mijn vergelijking was trouwens verkeerd: het lijkt meer op een keeper die een bal richting de kruising probeert te stoppen.

Rangerspsv

Supporter
To be honest it doesn't seem like he's a neutral. Nevertheless thanks for sharing, nice to see how you guys are just as nervous about the games as we are.
hes an English YouTube creator who likes to watch Scottish football, he covers all teams even amateurs. He was at Celtic last weekend no rangers fan would go watch them! He just gets excited for the team he's watching so can see why you would think that.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan