Rangers - PSV | Dinsdag 16 augustus | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Pijlsnelventje

Routinier
Waar wij het vooral in de el hebben laten liggen. Hopelijk worden we Europees stabieler

Ik denk ook dat we wel echt pech hebben gehad met blessures. Tegen Monaco thuis vielen zowel Madueke en Gakpo uit en speelden we al zonder Sangaré. En tegen Monaco uit hadden we ook Madueke Gakpo en Zahavi er niet bij, en speelden we met Mwene op een soort van rechtsbuiten. Dat was echt too much.

RANGERS

Supporter
Where do you see opportunities for your team? Where are the strengths/ weaknesses and how would you answer the same question for PSV?

(also, I personally like your coach. Gio was important for us in the Dutch squad. I think he's a perfect coach for working with limitations (not saying Rangers is limited))

That will we be the case for both teams. I must say: I hardly know any player from Rangers. Do you know any PSV players?
Weaknesses? I would say our goalkeeper and left centre back. As far as left centre back, we tried the new signing Souttar so far and he was a disaster, and then James Sands, but he is new and very raw. So there is a problem there. Our strength might be midfield and attack. Ryan Kent and Alfredo Morelos can be dangerous. And our new loan signing Malik Tillman has looked very good! I would say he is the one to watch.

As far as PSV players, I don't know many since I don't watch the Eredivisie at all. But I know van Ginkel, de Jong , and Gakpo! I assume they are all dangerous... And of course Xavi Simon, Rangers were looking to sign him as well...

Buitenspelgoal

International
Weaknesses? I would say our goalkeeper and left centre back. As far as left centre back, we tried the new signing Souttar so far and he was a disaster, and then James Sands, but he is new and very raw. So there is a problem there. Our strength might be midfield and attack. Ryan Kent and Alfredo Morelos can be dangerous. And our new loan signing Malik Tillman has looked very good! I would say he is the one to watch.

As far as PSV players, I don't know many since I don't watch the Eredivisie at all. But I know van Ginkel, de Jong , and Gakpo! I assume they are all dangerous... And of course Xavi Simon, Rangers were looking to sign him as well...
What about Tavernier? Really good back, going by statistics.

As for PSV: if you've watched the Monaco match you'll know De Jong will be one to watch. He could be having a really poor game, then show up for that one good cross. One of the best forwards in all of Europe in the air. Gakpo wasn't himself at all during the Monaco tie, but is normally an incredibly dangerous player that can place a good long-shot, but also pass/cross accurately to a running forward. I'd say our midfield is our strongest line when everyone is available. Sangare is a tank and is well up to a physical match. Veerman is the heartbeat of our midfield. He can pick out incredible passes and can also place his shots very well, making him another danger from far out (scored in both games vs. Monaco). We also have a competent goalie in Benitez. He was one of the main reasons why we held out against Monaco. Very calm, confident and with solid reflexes.

Simons is a diamond in the rough. Will probably come good for us and has already shown glimpses of real quality, but will need time to mature. This is only his first season with a senior side.

Laatst bewerkt:

Phillip Cocu

Bondscoach
Heel fijn dat we weer eerst uit spelen; zeker bij Rangers is dat een enorm voordeel.

Rangers is een stuk minder dan Monaco. Maar dat waren wij ook. Ik denk wel dat wij beter kunnen zijn dan wat we hebben laten zien. Dus dat moet dan ook echt gebeuren om cl te halen. Maar Rangers is een lekkerder affiche dan benfica. Dat is duidelijk
Met het verschil dat Monaco een vrij zwakke voorbereiding kende en het afgelopen jaar 2 keer eerder werd uitgeschakeld in de slotfase. Rangers FC treft een PSV in vorm, we wonnen van Ajax en Bassy en drie dagen later behaalden we een goed resultaat tegen Monaco.

Dit heeft eigenlijk niets met jouw post te maken maar ik denk dat we een goed collectief met fitte spelers hebben die voor elkaar door het vuur willen gaan. Een heel ander team dan bijvoorbeeld het PSV dat tegen kleinere clubs werd uitgeschakeld in 2018 ,2019, 2020 of zo, andere tijden. Vorig seizoen hadden we het net niet gered omdat Zahavi tegen Benfica op de paal schoot.

Ik denk dat we tegen Rangers licht favoriet zijn terwijl Monaco echt favoriet was tegen ons. Ze waren beter en raakte de paal een aantal keren maar kwamen minder tot de eind pass of het cruciale gedeelte dan ik had verwacht want vaak grepen Obispo, Teze of bijvoorbeeld Sangare dan in?
Soms leek het alsof Monaco best wat moeite had met onze snelle manier van opbouwen?

Rangers is een grote club en lijkt me een mentaal sterke ploeg? Het voetbal moet beter en ik hoop dat we ze niet onderschatten want kort geleden behaalden ze nog een Europa League finale en Ibrox park schijnt echt een stadion te zijn waar het flink tekeer kan gaan. Wat dat betreft is het goed dat we ons meteen op het zwaarste gedeelte van dit tweeluik kunnen focussen.
Als we dit weten te doorstaan dan kunnen we hopelijk ons eigen spel spelen in ons prachtige led-lampen paradijs midden in het centrum. ;)

Volgens mij is de Scottish Premiership trouwens kwalitatief iets minder dan de Eredivisie of valt dat wel mee? De markt waardes in de Eredivisie liggen in ieder geval een stuk hoger.
En ik zag op Transfermarkt.nl dat ze een speler hebben (Kent) die 17,50 miljoen waard is dus dat lijkt me iemand om in de gaten te houden. Konden we Mauro maar opstellen tegen deze linksbuiten. Anthony, Berghuis en andere aanvallers weten hoe pittig dat kan zijn. Wat dat betreft jammer dat we met Ki-Jana Hoever niet een speler haalden die er meteen stond en we niet wat beter hebben geïnvesteerd in onze verdediging. Maar misschien kan Mwene een goede rol spelen als hij zo door blijft gaan als de laatste tijd.

Pijlsnelventje

Routinier
Basisopstelling van vandaag in de competitie:

Ik heb net even die wedstrijd op gehad maar wat een verschrikkelijke competitie is die Schotse competitie. Het niveauverschil is niet om aan te zien. St Johnstone probeerde de ballen weg te rausen en dat lukte al niet zo goed. 2-0 inmiddels ook dus het zal geen uitputtingsslag worden voor Rangers.

RANGERS

Supporter
Ik heb net even die wedstrijd op gehad maar wat een verschrikkelijke competitie is die Schotse competitie. Het niveauverschil is niet om aan te zien. St Johnstone probeerde de ballen weg te rausen en dat lukte al niet zo goed. 2-0 inmiddels ook dus het zal geen uitputtingsslag worden voor Rangers.
Welcome to Scottish football. Everyone plays 10 men behind the ball against us except for Celtic.

Anyway, it was a nice win for us. It took a little while to find our groove, but once we did we were never troubled.

I see PSV had a convincing win against Go Head! Everything is set for Tuesday.

Pijlsnelventje

Routinier
Welcome to Scottish football. Everyone plays 10 men behind the ball against us except for Celtic.

Anyway, it was a nice win for us. It took a little while to find our groove, but once we did we were never troubled.

I see PSV had a convincing win against Go Head! Everything is set for Tuesday.

Tillman played a good game, indeed. Guess Morelos will be there against us?

Our game went well indeed. They were kind enough to go a man down and then we tried too hard to do nothing at all. Still scored 5.

Hopefully we can do the same Tuesday:maniac::maniac:

Blokkie97

Routinier
Fijn dat we fit zijn dinsdag en helemaal top dat we daarna een week hebben voor focus op de thuispot

Benitez
Mwene-Teze-Obispo-Max
Guti-Sangare-Veerman
Simons-De Jong-Gakpo

Alle vertrouwen in een resultaat. Thuis afmaken.
Zal denk ik gewoon Til of Guti zijn en Saibari of Bakayoko op rechts.

robpsv11

Grammatifaler

If you are still searching for a left centre back, we have Derrick Luckassen. He is one of our best defenders, but unfortunately for him we have Obeastpo. So he won't have any chance to be in our starting eleven, which is such a waste for a big player like him. We're sure Big John will make a good deal, as soon as possible so he can play for Rangers this Tuesday.

Mikasa

Internationale Legende
Fijn dat we fit zijn dinsdag en helemaal top dat we daarna een week hebben voor focus op de thuispot

Benitez
Mwene-Teze-Obispo-Max
Guti-Sangare-Veerman
Simons-De Jong-Gakpo

Alle vertrouwen in een resultaat. Thuis afmaken.
Op basis van gisteren (speeltijd en prestatie) zou het me niet verbazen als Ramalho Teze vervangt.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan