Rangers - PSV | Dinsdag 16 augustus | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

J.B.

Trainer Coach
Als een Ajax supporter? Omdat je zegt niet onder de indruk van Rangers te zijn??

Oh, het gaat om het eerste stuk: Not to be annoying! Ja, die snap ik. Ajacieden zijn ook nooit irritant.
Ajacieden are mostly annoying, but they are born that way.. there is nothing they can do about it...

Slowerking88

Invaller
Die tijden van makkelijke groepsfases komen zo langzamerhand weer terug, lijkt wel. Het is geen incident meer. Dankzij corona vermoed ik. Dan is Nederland financieel een stuk stabieler gebleken dan nagenoeg ieder ander Europees land. Iets minder zeepbel.
Frankrijk en Portugal zijn nagenoeg weer gelijkwaardig. Zoals het vroeger was.
Het lijkt er ook op dat België ons volgt.
Engeland is een verhaal apart, maar hoe gaat het verder met de subtop in Italië en Spanje? Daarom is Twente-Fiorentina zeer interessant, vind ik.

Als je ziet welke verrassende spelers tegenwoordig gehaald worden of terugkomen. Het is bijna niet meer verrassend. Ze gaan zo te zien minder snel uitbollen in de zandbak of China of Turkije of Schotland.
Als je nu kijkt naar de UEFA coëfficient ranking van dit seizoen dan zie je dat Duitsland, Nederland en België stijgen waar veelal de Zuid-Europese landen aan het dalen zijn. Jarenlang is daar risicovol beleid gevoerd met vaak leningen op leningen en schimmige geldinjecties die volledig afhankelijk zijn van je toekomst, zoals Barcelona al de hele zomer aan het doen is. Het is niet gek dat corona dit voor sommige clubs heel moeilijk heeft gemaakt.
Nederland kan altijd nog leunen op de jeugdopleidingen, wat van de meeste clubs altijd de basis is geweest van het beleid. Je ziet nu ook dat Vitesse die dat niet heeft, het ook lastig heeft.
Cillessen, Dost, Yilmaz, zulke spelers voegen echt kwaliteit toe aan de eredivisie en het is super dat die nu ook te halen zijn door de wat mindere teams.

Mikasa

Internationale Legende
Als je nu kijkt naar de UEFA coëfficient ranking van dit seizoen dan zie je dat Duitsland, Nederland en België stijgen waar veelal de Zuid-Europese landen aan het dalen zijn.
Ligt er ook aan hoeveel teams er in de voorrondes in actie komen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Dat is waar, maar de trend geldt over de laatste paar jaar ook. Ik ben gewoon heel optimistisch en verwacht dat Nederland snel weer aansluit bij de top;)
De 'grote 4 ' ga je nooit inhalen, daar zorgeb de nieuwe regels wel voor. Theoretisch kunnen we slechts nog Frankrijk inhalen. Alleen als wij nog meer clubs mogen afvaardigen zal een deel weinig punten gaan halen dan zullen de 2 CL spelende clubs in de CL moeten overwinteren om de positie vast te houden, dat gaat dus lastig worden.

DrJ

Routinier
De 'grote 4 ' ga je nooit inhalen, daar zorgeb de nieuwe regels wel voor. Theoretisch kunnen we slechts nog Frankrijk inhalen. Alleen als wij nog meer clubs mogen afvaardigen zal een deel weinig punten gaan halen dan zullen de 2 CL spelende clubs in de CL moeten overwinteren om de positie vast te houden, dat gaat dus lastig worden.
Gewoon na Frankrijk de beste blijven. Portugal en de rest voor je houden.

Weltmeister

Bondscoach
Gewoon na Frankrijk de beste blijven. Portugal en de rest voor je houden.
Denk ik ook. En dat is al een klus van jewelste. Eenmaal in de CL ga je ook aanvankelijk minder punten halen, tenzij je heel snel je budget ook verandert naar CL maatstaven, zoals Ajax deed. Als wij op de huidige manier blijven uitgeven aan spelers, zal CL eerder uitzondering zijn dan regel.

DrJ

Routinier
Denk ik ook. En dat is al een klus van jewelste. Eenmaal in de CL ga je ook aanvankelijk minder punten halen, tenzij je heel snel je budget ook verandert naar CL maatstaven, zoals Ajax deed. Als wij op de huidige manier blijven uitgeven aan spelers, zal CL eerder uitzondering zijn dan regel.
Ik merk wel dat er een soort trend ontstaat, waarin de eredivisie weer interessanter wordt. Hopelijk zet dat door.

DrJ

Routinier
Ik merk wel dat er een soort trend ontstaat, waarin de eredivisie weer interessanter wordt. Hopelijk zet dat door.
Als je boven Portugal blijft, dan mag de 3e ook voorrondes CL spelen. Ook weer interessanter voor spelers. Ik zou een sterke eredivisie wel mooi vinden.

RANGERS

Supporter
Hello! You're very welcome to our forum. :)

Not to be annoying but I watched your game against Union the other day and I was not very impressed. Why did you lose 2-0 in that away game? Did you have a lot of injuries?
It was a bad day at the office. Just one of those nights where the players didn't turn up and nothing worked! Thankfully, we were much better in the 2nd leg. We can't afford the same to do the same against PSV. We will have to play well in both legs.

Mohr

Aanvoerder
It was a bad day at the office. Just one of those nights where the players didn't turn up and nothing worked! Thankfully, we were much better in the 2nd leg. We can't afford the same to do the same against PSV. We will have to play well in both legs.
Where do you see opportunities for your team? Where are the strengths/ weaknesses and how would you answer the same question for PSV?

(also, I personally like your coach. Gio was important for us in the Dutch squad. I think he's a perfect coach for working with limitations (not saying Rangers is limited))

Mikasa

Internationale Legende
That will we be the case for both teams. I must say: I hardly know any player from Rangers. Do you know any PSV players?

Mikasa

Internationale Legende
Voor Nederland is dit aantal plaatsen echt prima. Alleen een vaste 2e CL plek zou fijn zijn. Of beter natuurlijk: allemaal vaste plekken. Maar niet meer.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan