Rangers - PSV | Dinsdag 16 augustus | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

RANGERS

Supporter
Monaco was the best team and guess who won?
:PSV:

No problem if Glasgow Rangers is the best team and PSV will win. ;)
However ... Good Luck. (Y)
Neuken in de keuken my friend. That was Monaco. This is Glasgow Rangers. Ibrox is a different proposition! Surely you will acknowledge that after Tuesday. But good luck! Tot Ziens!

Penalty

Internationale Legende
Neuken in de keuken my friend. That was Monaco. This is Glasgow Rangers. Ibrox is a different proposition! Surely you will acknowledge that after Tuesday. But good luck! Tot Ziens!

12 of Rangers’ worst defeats since 2012​

link

1 or 2 will be replaced. :geek:

Bye , Ha det, Adiós, Ciao, Beannachd leat :D
By the way mo charaid: Ik neuk niet uitsluitend in de keuken. ;P

Schoutjes

Supporter
Heel fijn dat we weer eerst uit spelen; zeker bij Rangers is dat een enorm voordeel.

Rangers is een stuk minder dan Monaco. Maar dat waren wij ook. Ik denk wel dat wij beter kunnen zijn dan wat we hebben laten zien. Dus dat moet dan ook echt gebeuren om cl te halen. Maar Rangers is een lekkerder affiche dan benfica. Dat is duidelijk

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
Kan de wedstrijd in 2011 nog vrij goed herinneren, toen bereikten we tegen Rangers zonder al te veel moeite de kwartfinale van de EL. Los daarvan kwam PSV toentertijd altijd vrij makkelijk de groepsfases door, dat is tegenwoordig een ander verhaal. Fijn dat we volgende week eerst uit moeten. Dan kunnen we een eventueel verlies thuis met het publiek erbij weer omdraaien.

Penalty

Internationale Legende
PSV have a very good history! But perhaps we underestimate each other... who knows? It will be an exciting tie and the best team will deserve to progress. I think it will be Rangers since our home form has been very good. But... PSV are not easy, that is for sure! We shall see on Tuesday.
The away match at Ibrox is very important for PSV to achieve a good result. PSV does not have to play the weekend after this game and can go to the home game rested. Rangers have an away game against Hinernian on saturday. That can be a big advantage for PSV. Especially if it turns out to be extra time.

Mikasa

Internationale Legende
PSV have a very good history! But perhaps we underestimate each other... who knows? It will be an exciting tie and the best team will deserve to progress. I think it will be Rangers since our home form has been very good. But... PSV are not easy, that is for sure! We shall see on Tuesday.
I think these lines show a lot of improvement regarding earlier posts.

Humtoezje

International
Kan de wedstrijd in 2011 nog vrij goed herinneren, toen bereikten we tegen Rangers zonder al te veel moeite de kwartfinale van de EL. Sowieso kwam PSV toentertijd altijd vrij makkelijk de groepsfases door, dat is tegenwoordig een ander verhaal. Fijn dat we volgende week eerst uit moeten. Dan kunnen we een eventueel verlies thuis met het publiek erbij weer omdraaien.
Die tijden van makkelijke groepsfases komen zo langzamerhand weer terug, lijkt wel. Het is geen incident meer. Dankzij corona vermoed ik. Dan is Nederland financieel een stuk stabieler gebleken dan nagenoeg ieder ander Europees land. Iets minder zeepbel.
Frankrijk en Portugal zijn nagenoeg weer gelijkwaardig. Zoals het vroeger was.
Het lijkt er ook op dat België ons volgt.
Engeland is een verhaal apart, maar hoe gaat het verder met de subtop in Italië en Spanje? Daarom is Twente-Fiorentina zeer interessant, vind ik.

Als je ziet welke verrassende spelers tegenwoordig gehaald worden of terugkomen. Het is bijna niet meer verrassend. Ze gaan zo te zien minder snel uitbollen in de zandbak of China of Turkije of Schotland.

Laatst bewerkt:

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Kan de wedstrijd in 2011 nog vrij goed herinneren, toen bereikten we tegen Rangers zonder al te veel moeite de kwartfinale van de EL. Los daarvan kwam PSV toentertijd altijd vrij makkelijk de groepsfases door, dat is tegenwoordig een ander verhaal. Fijn dat we volgende week eerst uit moeten. Dan kunnen we een eventueel verlies thuis met het publiek erbij weer omdraaien.
Noem je dat makkelijk? 0-0 thuis en 0-1 uit?
Eventueel verlies op Ibrox zou ik maar zien te voorkomen want we hebben thuis nog nooit van de Rangers gewonnen.
Drie keer mislukte het.
Nu hoop ik op een beter resultaat uiteraard, maar dit wordt echt zware kost hoor. (Vergeet de 7-0 van AZ vanavond want die tegenstander is onvergelijkbaar.)
Ik hoop en denk dat onze staf wel iets minder luchtig denkt over onze laatste hindernis naar de pot met goud.

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
Noem je dat makkelijk? 0-0 thuis en 0-1 uit?
Eventueel verlies op Ibrox zou ik maar zien te voorkomen want we hebben thuis nog nooit van de Rangers gewonnen.
Drie keer mislukte het.
Nu hoop ik op een beter resultaat uiteraard, maar dit wordt echt zware kost hoor. (Vergeet de 7-0 van AZ vanavond want die tegenstander is onvergelijkbaar.)
Ik hoop en denk dat onze staf wel iets minder luchtig denkt over onze laatste hindernis naar de pot met goud.
Ho ho, ik denk er zeker niet luchtig over, mocht je dat bedoelen. Rangers staat niet voor niets in de laatste voorronde en bovendien is het bij PSV altijd maar de vraag hoe ze voor de dag komen. Maar om terug te komen op 2011, dat waren saaie overwinningen waarbij Rangers nauwelijks gevaar bracht. PSV hoefde geen honderd procent te geven en kon de tweede wedstrijd rustig uitspelen, dat gebeurt niet vaak in de knock-outfase.

RANGERS

Supporter
The away match at Ibrox is very important for PSV to achieve a good result. PSV does not have to play the weekend after this game and can go to the home game rested. Rangers have an away game against Hinernian on saturday. That can be a big advantage for PSV. Especially if it turns out to be extra time.
Yes there are two ways to look at it... The extra time off to prepare or the continuity of playing matches... At the early stage of the season I prefer the continuity. I will be honest, I prefer to be playing in Eindhoven in the first leg since we know what we would have to do in the second leg which would be at home, but this is not the case. We will have to come out during and get a good result since the first leg is at home this time. But maybe it will have its advantages of we get a good result. Nervous times indeed.

Pijlsnelventje

Routinier
Gek eigenlijk. Wij nodigen iedereen uit en gaan met iedereen het gesprek aan, mits er normaal gediscussieerd wordt. En daar kijken ze waar je vandaan komt en dan kun je op voorhand alvast de tering krijgen. Ik vind 't apart.
Goed punt. Wat is je punt eigenlijk? Racistisch? Of zijn ze gewoon wereldvreemd? Ik wil de bet wel aan dat ze beide zijn. Wat een walgelijke club, nu al. Bah.

Pijlsnelventje

Routinier
Hello! You're very welcome to our forum. :)

Not to be annoying but I watched your game against Union the other day and I was not very impressed. Why did you lose 2-0 in that away game? Did you have a lot of injuries?

Pijlsnelventje

Routinier
Hello! You're very welcome to our forum. :)

Not to be annoying but I watched your game against Union the other day and I was not very impressed. Why did you lose 2-0 in that away game? Did you have a lot of injuries?
I sound very much like an Ajax supporter in this post (I do realize) but I'm honestly wondering.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
I sound very much like an Ajax supporter in this post (I do realize) but I'm honestly wondering.
Als een Ajax supporter? Omdat je zegt niet onder de indruk van Rangers te zijn??

Oh, het gaat om het eerste stuk: Not to be annoying! Ja, die snap ik. Ajacieden zijn ook nooit irritant.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan