Rangers - PSV | Dinsdag 16 augustus | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Penalty

Internationale Legende
Ik vind ze op het Rangers-Forum toch een stuk feller dan wij hier. Vreemde 'beledigende' of denigrerende opmerkingen, roepen dat ze ons gewoon even aan de kant schuiven, omdat wij arrogant zouden zijn? De arrogantie zit duidelijk aan de andere kant van de Noordzee als ik het zo lees.

Normaal ben ik Europees altijd heel gematigd. In dit geval merk ik dat het door die opmerkingen wat anders ligt.
May the best team win.
Fuck em!:fy:

Komaan PSV!!:PSV:

Ach ...
  • We geven ze een schot voor de boeg.
  • Elk schot is geen eendvogel.
  • Zij zijn geen schot kruit waard.
  • Wie een varken is moet in het schot.
  • Schotse whiskey kan heel lekker zijn.
  • Dat is een schot in de roos.
  • Schot op goal. :BALL:

Laat ze dat maar eens vertalen en opzoeken wat het betekent. ;)

Bacchus

Batmin
Administrator
Mijn account is ook geweigerd, ik had nog wel expres een andere naam gebruikt. Niet echt een gastvrij forum...:SC: (maar niet zo stom als de echte)
Gek eigenlijk. Wij nodigen iedereen uit en gaan met iedereen het gesprek aan, mits er normaal gediscussieerd wordt. En daar kijken ze waar je vandaan komt en dan kun je op voorhand alvast de tering krijgen. Ik vind 't apart.

Slowerking88

Invaller
Gek eigenlijk. Wij nodigen iedereen uit en gaan met iedereen het gesprek aan, mits er normaal gediscussieerd wordt. En daar kijken ze waar je vandaan komt en dan kun je op voorhand alvast de tering krijgen. Ik vind 't apart.
Heel vreemd, ik heb gisterochtend een account aangevraagd daar om wat context te geven aan de letterlijke vertalingen die zij lezen en ze succes te wensen. Dat je geband wordt bij misdragen snap ik helemaal, maar als je niemand toelaat is je forum toch ook maar saai? Wat bediscussieer je dan?

Der Jaufe

Internationale Legende
Heel vreemd, ik heb gisterochtend een account aangevraagd daar om wat context te geven aan de letterlijke vertalingen die zij lezen en ze succes te wensen. Dat je geband wordt bij misdragen snap ik helemaal, maar als je niemand toelaat is je forum toch ook maar saai? Wat bediscussieer je dan?
Niemand, maar t is wel fijn in je bubbel...

Penalty

Internationale Legende

Gregorius snapt er ook helemaal niets van en hij is er ook mee gestopt.

images

Bacchus

Batmin
Administrator
Niks.

In het Engels spreekt men dan over een 'circle jerk', meen ik.

Humtoezje

International
Altijd Guti, Sangaré en Veerman opstellen.
En iemand met techniek en snelheid die dichterbij LdJ speelt voor de afvallende ballen.
Zou Gakpo dat kunnen?
Of Saibari.
Xavi.

Laatst bewerkt:

PSVynadaMas

Invaller
12 pagina's al? Holy shit haha. Het leeft wel enorm. Mooi om te zien.

Altijd Guti, Sangaré en Veerman opstellen.
En iemand met techniek en snelheid die dichterbij LdJ speelt voor de afvallende ballen.
Zou Gakpo dat kunnen?
Of Saibari.
Xavi.

Verwacht zelfde opstelling. Saibari dus voorop met Cody en Luuk, en ik mag deze keer wel hopen dat Guti speelt. Dit is geen pot voor Til.

Humtoezje

International
Laat ik dan ook maar een duit in het vete-zakje doen.

Dundee staat tot AZ als Rangers staat tot PSV.
Het staat inmiddels al 6-0 voor AZ.
Appeltje-eitje.
(Apple-egg)

Laatst bewerkt:

Der Jaufe

Internationale Legende
Gaat een van die helden van daar nog een account hier aanmaken aangezien wij daar niet door de ballotagecommisie komen. Vermoed dat het gegeven dat bij onze aanmelders het IQ hoger was dan de schoenmaat en dat ze daarmee overgekwalificeerd waren.

Rolf_Rules

Terreinknecht
De enige goede eigenschap die ik so far heb ontdekt is ‘wil’. Die hebben zij ook. Verder ik maar weinig plan, idee of spelopvatting gezien dat veel hoop biedt. Opportunisme is -zeker Europees - niet onbelangrijk, maar het geluk is een keer op. Een wedstrijd zoals dinsdag tegen Monaco verlies je 8 van de 10 keer. Als we tegen Rangers weer zo ten tonele komen, gaat het geluk een keer ophouden. Ik zie Rangers als de favoriet.
De Rangers hadden net als PSV geen kans gehad tegen Monaco en waren dan ook onder de voet gelopen. Zo fysiek en voetballend sterk als Monaco is Rangers zeker niet. Als je de doelpunten ziet tegen Union (1 strafschop omdat Belg met zijn hand staat te zwaaien / 1 doelpunt waar de keeper totaal en onbegrijpelijk onder de bal doorgaat) dan hoeven wij daar zeker niet met schrik naar toe te gaan. Of zoals de Belg zei: beide clubs hebben niets te zoeken in de CL.

Penalty

Internationale Legende
I have noticed you all reading our forum. Don't think it has gone unoticed! Good luck next week. But really, the best team will win and surely that is Glasgow Rangers! Sorry!
Monaco was the best team and guess who won?
:PSV:

No problem if Glasgow Rangers is the best team and PSV will win. ;)
However ... Good Luck. (Y)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan