Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kent, linksbuiten. Die was er ook niet bij in de heenwedstrijd tegen die Belgen. Dan heb je nog hun rechtsback Tavernier, goeie speler, komt veel op (is volgens mij ook de captain) . Bassey vond ik zelf ook echt een heel belangrijke speler voor hun, dus blij dat die weg is. En Morelos (spits) maar volgens mij was hij geblesseerd, ik weet alleen niet of hij gisteren gespeeld heeft.Het is lang geleden dat ik een wedstrijd van Rangers gezien heb. Wat moeten we verwachten? Aanvallend of verdedigend spel? Is er een absolute uitblinker die we onder controle moeten houden?
Kent, linksbuiten. Die was er ook niet bij in de heenwedstrijd tegen die Belgen. Dan heb je nog hun rechtsback Tavernier, goeie speler, komt veel op (is volgens mij ook de captain) . Bassey vond ik zelf ook echt een heel belangrijke speler voor hun, dus blij dat die weg is. En Morelos (spits) maar volgens mij was hij geblesseerd, ik weet alleen niet of hij gisteren gespeeld heeft.

Ik vind het maar gevaarlijk, die onderschatting van Rangers. Hebben een goed team, vergelijkbaar met PSV, ook vaak slordig/laks in de verdediging. Ook net als PSV een paar goede spelers (Morales, Kent, Tavernier) en een aantal die er minder van kunnen. De uitwedstrijd zal cruciaal zijn. Als je denkt dat de sfeer in het PSV stadion het toppunt is, ga je in Ibrox nog wat beleven. Een enorm voordeel dat we eerst uit moeten. Kansen wat mij betreft echt 50-50, zal van de vorm van de dag en geluk afhangen.
Ik vind het maar gevaarlijk, die onderschatting van Rangers. Hebben een goed team, vergelijkbaar met PSV, ook vaak slordig/laks in de verdediging. Ook net als PSV een paar goede spelers (Morales, Kent, Tavernier) en een aantal die er minder van kunnen. De uitwedstrijd zal cruciaal zijn. Als je denkt dat de sfeer in het PSV stadion het toppunt is, ga je in Ibrox nog wat beleven. Een enorm voordeel dat we eerst uit moeten. Kansen wat mij betreft echt 50-50, zal van de vorm van de dag en geluk afhangen.
PS: ik herhaal nogmaals: Bassey gaat een sensatie worden, prima speler.

Dat PSV maar vaak tegen Schotse ploegen mag spelen...Dank u, razende reporter rico. Tot de volgende keer weer. We zullen u weer oproepen indien nodig.![]()
www.followfollow.com
PS: ik herhaal nogmaals: Bassey gaat een sensatie worden, prima speler.
Niemand onderschat de Rangers. Laten ze maar denken dat er iets te halen valt.. veel beter voor ons.Rangers fans vinden het maar wat mooi dat we hen onderschatten. Dus pas op!!
PSV forum
Need better football than against Monaco, because there is little chance that the weather will go well. But our chances are also much better against Rangers, who I don't like at CL level like Monaco. Gives us more opportunities to play football. Also clear if you list the transfer values of the...www.followfollow.com
Volgens mij is het geen onderschatting hoor. Alleen trekken velen de i.m.o. terechte conclusie dat Monaco een duidelijk sterkere ploeg dan Rangers is. Ik denk dat wij de lichte favoriet zijn, maar het is en blijft een knock-out. En we hebben gisteren maar weer gezien dat de beste ploeg en beste spelers niet perse hoeven te winnen.Rangers fans vinden het maar wat mooi dat we hen onderschatten. Dus pas op!!
PSV forum
Need better football than against Monaco, because there is little chance that the weather will go well. But our chances are also much better against Rangers, who I don't like at CL level like Monaco. Gives us more opportunities to play football. Also clear if you list the transfer values of the...www.followfollow.com
Rangers en Celtic zijn inderdaad vaak wel Premier League-lite. Ze spelen hetzelfde, met veel fysieke kracht, uithoudingsvermogen en druk. Zit inderdaad ook vaak vol met spelers die of in de PL niet aan de bak kwamen, of spelers die juist via die clubs de stap naar de PL zetten, omdat de speelstijl er op lijkt. Van Dijk ging zo ooit van Celtic naar Southampton. De rest is geschiedenis.Ik ken de Rangers momenteel ook helemaal niet. Mijn eerste gedachte is dat het afgekeurde Premier League spelers zijn waar het vooral op Ibrox flink kan stormen.