Rai Vloet (M)

Bas

Routinier
Naam: Rai Vloet
Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Nederlands
Woonplaats: Schijndel
Geboortedatum: 08-05-1995
Vorige Club(s): Roda JC
Favoriete Voetballer Nederland: Lasse Schöne, Hij is nonchalant, en heeft gevoel voor het spelletje. Geeft goede passes. Kan heel veel met een bal
Favoriete Voetballer Internationaal: Yoann Gourcuff, Bij balbezit kan hij het spel versnellen, en durft risico’s te nemen. Hij is in staat zich individueel te onderscheiden
Favoriete Club: Manchester United
Mooiste moment bij PSV: Kampioenschap met de D1

Teams:

'11-'12 B
'10-'11 B
'09-'10 C1
'08-'09 C2
'07-'08 D1
'06-'07 D2
'05-'06 D3

295_rai_vloet.jpg


Rai #Vloet, zoon van Sparta-directeur Wiljan, kan een 3-jarig contract bij #PSV tekenen. Groot talent, aanvallende middenvelder. #oranje-17 ~Thijs Slegers

Rai Vloet is dit seizoen topscoorder van de landelijke Eredivisie B competitie geworden met maar liefst 18 doelpunten! ~PSV Jeugd
MARIBOR – Schijndelaar Rai Vloet, zoon van Sparta-directeur Wiljan Vloet, heeft op het EK voor spelers onder 17 jaar het openingsdoelpunt van het Nederland elftal voor zijn rekening genomen in de wedstrijd tegen gastland Slovenie.
 
Een aanvallende middenvelder met 18 doelpunten, lijkt me niet verkeerd. Hij heeft in ieder geval verstandige ouders. :)
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink

Groot talent Rai Vloet (17) tekende vandaag voor drie jaar bij #PSV. Hij is de zoon van trainer Wiljan.

Wat hoop ik toch graag dat hij of Locadia of Betancourt of welk groot talent dan ook zijn belofte in het eerste van PSV ook echt waar gaat maken. Dat straalt af op andere jeugdige talenten die PSV graag naar Eindhoven toe wil halen.
 
Wat hoop ik toch graag dat hij of Locadia of Betancourt of welk groot talent dan ook zijn belofte in het eerste van PSV ook echt waar gaat maken. Dat straalt af op andere jeugdige talenten die PSV graag naar Eindhoven toe wil halen.

Ben het helemaal met je eens. Maar dan moeten ze wel een kans krijgen. En dat gaat pas gebeuren na blessure op blessure (Willems), of als we met een veilige (lees 3 of meer goals voor) voorsprong het laatste half uur in gaan. En dat is lang, heel lang geleden. Maar ik ben benieuwd naar deze spelers. Ik volg de wedstrijden van de jeugd niet zo.
 
Ik zat net naar de samenvatting van PSV A1 - FC Den Bosch A1. Daar maakt hij toch wel een gruwelijk lekkere goal, hoor. In de eerste helft ook al een hele mooie actie waarbij hij uiteindelijk de bal bovenop de lat lift. Overigens zat hij aan de andere kant ook heel erg mis bij de goal van Den Bosch.
 
Deze speler kan de nieuwe afallay wel eens zijn, hij heeft techniek, overzicht, zeer goed shot, De juiste instelling, En je merkt ook dat de spelers hem als de aanvoerder zien, Ben benieuwt of hij het red...
 
kan me niet aan de indruk onttrekken dat die Trainer Wiljan toch echt Algemeen Directeur Wiljan is?
 
Ik zie nergens trainer staan? Of ben ik weer eens kippig? (dat laatste is altijd een mogelijkheid)

Je bent niet kippig, je ziet ze alleen vliegen... ;)


Het trainer-kippetje is uit een tweet van Rik Elfrink van juni 2012, gepost door Retro Willems...

Rik Elfrink ‏@RikElfrink

Groot talent Rai Vloet (17) tekende vandaag voor drie jaar bij #PSV. Hij is de zoon van trainer Wiljan.

Wat hoop ik toch graag dat hij of Locadia of Betancourt of welk groot talent dan ook zijn belofte in het eerste van PSV ook echt waar gaat maken. Dat straalt af op andere jeugdige talenten die PSV graag naar Eindhoven toe wil halen.
 
Laatst bewerkt:
ik dacht juist dat de algehele opvatting was, dat hij nét te kort kwam?

Ik denk dat zo'n uitspraak bij een speler van die leeftijd niet meer dan koffiedik kijken kan zijn. Niemand kan voorspellen hoe die jongens zich de komende twee jaar gaan ontwikkelen. De grootste talenten krijgen de echte stap naar het eerste vaak genoeg niet gezet, terwijl anderen, waarvan het nooit verwacht werd, er wel in slagen.
 
Ik denk dat zo'n uitspraak bij een speler van die leeftijd niet meer dan koffiedik kijken kan zijn. Niemand kan voorspellen hoe die jongens zich de komende twee jaar gaan ontwikkelen. De grootste talenten krijgen de echte stap naar het eerste vaak genoeg niet gezet, terwijl anderen, waarvan het nooit verwacht werd, er wel in slagen.

Precies, en vertrouwen speelt daarin een cruciale rol. Iets dat jeugdspelers bij PSV zelden tot nooit hebben gekregen.
 
Ik moet zeggen dat deze jongen wel heel erg goed en vrij intelligent overkomt op de camera. Duidelijk dat hij net zo goed kan lullen als z'n vader. Zijn teamgenoten uit de A1 gaven me een heel andere indruk...
 
Zou hier toch wel eens willen opmerken dat ik het opmerkelijk vind dat de trainer van Jong PSV hem nog niet heeft opgemerkt, dat wil zeggen hem nog niet heeft aangemerkt als speler van Jong PSV. Vind dat nou niet echt getuigen van veel opmerkzaamheid.

Lijkt mij dat hij die weerstand goed kan gebruiken. Zie er zelf ook een goede verdediger in, laten we die nou net nodig hebben.
 
Zou hier toch wel eens willen opmerken dat ik het opmerkelijk vind dat de trainer van Jong PSV hem nog niet heeft opgemerkt, dat wil zeggen hem nog niet heeft aangemerkt als speler van Jong PSV. Vind dat nou niet echt getuigen van veel opmerkzaamheid.

Lijkt mij dat hij die weerstand goed kan gebruiken. Zie er zelf ook een goede verdediger in, laten we die nou net nodig hebben.

Goed opgemerkt.
 
Zou hier toch wel eens willen opmerken dat ik het opmerkelijk vind dat de trainer van Jong PSV hem nog niet heeft opgemerkt, dat wil zeggen hem nog niet heeft aangemerkt als speler van Jong PSV. Vind dat nou niet echt getuigen van veel opmerkzaamheid.

Lijkt mij dat hij die weerstand goed kan gebruiken. Zie er zelf ook een goede verdediger in, laten we die nou net nodig hebben.

Ehm, die jongen is toch een aanvallende middenvelder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan