Racisme & Discriminatie

Kinderen moeten gewoon zo snel mogelijk op hun eigen niveau les krijgen. En dan moet de school wel ff door zaken als speelsheid prikken.

En daarom hoor je zo vaak de verhalen dat een kind toch een niveau lager ingeschaald wordt door de leraar vanwege de omstandigheden of het type kind. Dus die momentopname is er wel, maar omdat je meerdere toetsen maakt kun je ook hier de fouten eruit halen.
 
En daarom hoor je zo vaak de verhalen dat een kind toch een niveau lager ingeschaald wordt door de leraar vanwege de omstandigheden of het type kind. Dus die momentopname is er wel, maar omdat je meerdere toetsen maakt kun je ook hier de fouten eruit halen.

Het is ook wel de intrinsieke motivatie van het kind zelf, zoals Mohr al aangaf. Werkt twee kanten op. Ik ben begonnen op VWO/Havo en heb vervolgens tot aan de vervolgopleiding aan toe de weg van de minste weerstand gekozen. Leren was niks voor mij. In het derde jaar naar Havo, daarna doorstroming naar Mavo, daarna naar het MBO niveau 4 en uiteindelijk uitstromen op niveau 3 in het laatste jaar omdat ik geen zin had het ondernemingsplan te schrijven. Wilde gewoon gaan werken.
 
Ik ben begonnen op VWO/Havo en heb vervolgens tot aan de vervolgopleiding aan toe de weg van de minste weerstand gekozen

Maar afstromen is veel makkelijker, een overgansbewijs van have 3 naar 4 is gelijk aan vmbo tl eindexamen.

Je omhoog studeren is veel moeilijker, dus kan je beter meer mensen hoger laten beginnen en dan omlaag laten gaan indien nodig of gewenst.

Zelf ben ik ook het voorbeeld van een lui persoon op de middelbare school, afstromen van vwo naar havo omdat ik niet 6 jaar op de middelbare school wou zitten.
 
Maar afstromen is veel makkelijker, een overgansbewijs van have 3 naar 4 is gelijk aan vmbo tl eindexamen.

Je omhoog studeren is veel moeilijker, dus kan je beter meer mensen hoger laten beginnen en dan omlaag laten gaan indien nodig of gewenst.

Zelf ben ik ook het voorbeeld van een lui persoon op de middelbare school, afstromen van vwo naar havo omdat ik niet 6 jaar op de middelbare school wou zitten.

Goed punt, daar had ik niet bij stil gestaan. Als je niet omhoog kan als je het wel wil, is dat zeker een groot nadeel.
 
Gewoon levenslang geven deze vent.

Nieuwe aanklacht dreigt tegen agent die Floyd doodde: ‘14-jarige jongen kreeg geen lucht’

 
Gewoon levenslang geven deze vent.

Nieuwe aanklacht dreigt tegen agent die Floyd doodde: ‘14-jarige jongen kreeg geen lucht’

Tja, ergens wel vreemd dat ie er dus toen wel mee wegkwam...
 
Tja, ergens wel vreemd dat ie er dus toen wel mee wegkwam...
Zou voor hem wel 'fijn' zijn wanneer er ook een aantal blanke slachtoffers zich melden. Dan is het geen racist maar gewoon een grote klootzak.
 
'Damascus veilig genoeg', Denemarken trekt verblijfsvergunningen Syriërs in - https://nos.nl/l/2378650

Dit least als een extreem rechtse sociaal democraat.
Deels hebben ze gelijk, maar iedereen gaan opvangen in Rwanda is natuurlijk meer dan van de pot gelukt. Misbruik Afrika nog even wat meer, stomme idiote.
 
  • Wow
Reactions: IPF
Kijktip voor vanaaf, racisme in voetbal ( in België voornamelijk )
Zag zo'n trailer er van, dat de Belgjes graag een diversiteit quota zouden willen zien bij de scheidsrechters en mensen in de top, als men met zulke bullshit aankomt dan pak ik me popcorn er bij en word het genieten vanavond. Alle boze witte mannen, ouders, scheidsrechters enzo moeten het ontgelden dus das een waarschuwing vooraf, stelletje racisten allemaal :sad: :ROFL:


1a7f76fb0b88cec25497f81a1b38403a.png
11
 
Kijktip voor vanaaf, racisme in voetbal ( in België voornamelijk )
Zag zo'n trailer er van, dat de Belgjes graag een diversiteit quota zouden willen zien bij de scheidsrechters en mensen in de top, als men met zulke bullshit aankomt dan pak ik me popcorn er bij en word het genieten vanavond. Alle boze witte mannen, ouders, scheidsrechters enzo moeten het ontgelden dus das een waarschuwing vooraf, stelletje racisten allemaal :sad: :ROFL:


1a7f76fb0b88cec25497f81a1b38403a.png
11
Eh, veel plezier dan maar?
 
Eh, veel plezier dan maar?

Was meer voor jullie hier dan mij, en overige overgevoelige mensen die overal racisme zien, ik lig er geen seconde van wakker :) Wie zoekt naar dingen gaat ze altijd vinden, zij dus ook met 2 jaar filmen en zoeken, dan kan je tig racisten, pedofielen en al het ander tuig vinden.
 
Was meer voor jullie hier dan mij, en overige overgevoelige mensen die overal racisme zien, ik lig er geen seconde van wakker :) Wie zoekt naar dingen gaat ze altijd vinden, zij dus ook met 2 jaar filmen en zoeken, dan kan je tig racisten, pedofielen en al het ander tuig vinden.
Lief van je.
Picture1.png
 
Het is 4 mei.
Ik heb deze man in het PSV-stadion mogen ontmoeten en er ontzettend leuk mee staan kletsen. Ik had reeds, maar kreeg nog meer, een zwak voor deze bijzonder sympathieke meneer uit mijn jeugd.
Gewoon, een gedicht om nog eens naar te luisteren op deze dag van bezinning.

 
Wanneer culturen & trends botsen, en ik het zelfs moet opnemen voor de Serviërs :rolleyes:
In het oostblok/Rusland is het normaal als je iemand betrapt op een grap of actie, of iets goed hebt gezien dat je 1 vinger naast je oog/tegen de slaap aan zet. Dat kan met 1 vinger of met 2 aan beide kanten van je ogen, dan kan het ook zo zijn dat je dan wat harder drukt waardoor je oogleden iets naar binnen/achter trekt. Racisme 0% automatisme 99%. Maar de kleine pimol mensen ( geen racisme, bewezen feit ) maken er meteen asianhate van.

Maar als je dan tegen Thailand speelt en na een winnende bal zo iets doet ja hmm... Denk nog steeds dat het meer automatisme is dan spleetoogjes pesten, grote kans dat ze niet eens door heeft dat ze dit gedaan heeft op dat moment. Dan denk je ok kan allemaal, maar het word nog triester als mensen petitie beginnen om haar nog zwaarder te straffen, waarvan 5k ondertekeningen ondertussen :sick:

Uniek moment dit dat ik het voor Serviërs opneem zelfs

f7e82110a7399633e59dd35f75ef3d45.png
 
Wanneer culturen & trends botsen, en ik het zelfs moet opnemen voor de Serviërs :rolleyes:
In het oostblok/Rusland is het normaal als je iemand betrapt op een grap of actie, of iets goed hebt gezien dat je 1 vinger naast je oog/tegen de slaap aan zet. Dat kan met 1 vinger of met 2 aan beide kanten van je ogen, dan kan het ook zo zijn dat je dan wat harder drukt waardoor je oogleden iets naar binnen/achter trekt. Racisme 0% automatisme 99%. Maar de kleine pimol mensen ( geen racisme, bewezen feit ) maken er meteen asianhate van.

Maar als je dan tegen Thailand speelt en na een winnende bal zo iets doet ja hmm... Denk nog steeds dat het meer automatisme is dan spleetoogjes pesten, grote kans dat ze niet eens door heeft dat ze dit gedaan heeft op dat moment. Dan denk je ok kan allemaal, maar het word nog triester als mensen petitie beginnen om haar nog zwaarder te straffen, waarvan 5k ondertekeningen ondertussen :sick:

Uniek moment dit dat ik het voor Serviërs opneem zelfs

f7e82110a7399633e59dd35f75ef3d45.png
Heeft Sanja Djurdjevic zelf al gereageerd? Op zich is communicatie vaak een prima middel om een hoop misverstanden te voorkomen.
Racisme is een kwalijke zaak. Alles als racisme zien overigens ook.
 
Heeft Sanja Djurdjevic zelf al gereageerd?

“I am aware of my mistake and I immediately after the match apologized to the whole Thailand team,” Djurdjevic said, according to Vice News and a screengrab shared by a Twitter user. “I only wanted to address my teammates with the message: ‘now, we will start playing defense like them’, I didn’t mean to disrespect anyone.”

Hier deden ze het allemaal in 2017, maar toen was racisme niet hip dus werd er niks mee gedaan natuurlijk, waarschijnlijke reden was dat ze naar Japan gingen en ze zich hadden gekwalificeerd dacht ik

60b98065270000cf141ff607.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan