Racisme & Discriminatie

Ik wil niet veel zeggen maar je plaatst je post over jouw stem voor de PVV zelf in het topic “racisme en discriminatie” :maniac:

Mwhahahaha

Touché :lmao:

Ik zou best wel weer terug op de racisme & discriminatie topic willen overstappen. Sterker nog, ik wilde reageren op een stel goede posts van enkele weken terug en was halverwege, maar mijn post was verdwenen uit de save... :confused: Het kost (mij) veel tijd om een goed stuk te schrijven, dus lees ik liever mee met de discussies en spring ik er soms - random - in. (Veel) Vaker zonder dan met succes ;P.
 
Gaat u maar rustig slapen. Onze afgevaardigde doet zijn werk. De toekomst staat vast...
wPjxI5g.jpg
?
 
Ik heb deze post gemist. Ben enorm blij dat ik deze nu heb gelezen, want het klopt tot in de details! Ons systeem is aan verbetering toe, daarom ben ik ook aan een nieuwe regering toe. Ik geef er niet veel om wie, zolang er maar frisse wind is. Vandaar dat ik op de PVV zou stemmen. Niet omdat ik het zo eens ben met die partij, maar omdat ik de meeste verandering verwacht. Of dat positief of negatief uitvalt, moeten we maar zien. Maar als ik zeg dat ik voor de PVV stem, dan wordt ik eerst raar aangekeken, daarna vragen ze of het een grapje is, om me vervolgens als gek en racist te bestempelen. Maajaa, fucc Nederland. Het enige wat me met andere Nederlanders verbindt, is deze mooie club :D.

Je bent 1 belangrijk ding vergeten. Er moeten altijd compromissen gesloten worden, want geen enkele partij haalt absolute meerderheid in Nederland. Met de PVV valt geen compromissen te sluiten.
 
Onzin, want dan moet iemand die van Noord/Zuid-Holland naar Limburg komt, zich ook opeens aanpassen. "De Nederlandse cultuur" bestaat helemaal niet, op een paar overeenkomsten na.
Zeker!! Of niet zeiken dat hij/zij ergens buiten valt. Ik ben meerdere keren verhuisd (en dan heb ik het niet over 2 km) en heb altijd gevonden en gevoeld dat ik dan initiatief moest nemen om ergens in te voegen en geaccepteerd te worden. Ik ben nieuw in een stad met > 100.000 inwoners (2x) en> 25.000 inwoners. Ik kan toch niet verwachten dat > 200.000 mensen zich aan mij aanpassen?! Aanpassen kan uitstekend zonder jezelf te verloochenen. En als je het idee hebt dat je dat niet kunt, dan moet je gewoon vertrekken. In één van de steden met > 100.000 inwoners voelde ik geen aansluiting en dat was dan ook reden om daar niet te blijven. Werd ik gediscrimineerd? Nee hoor, ik constateerde gewoon een cultuurverschil en had geen behoefte me daaraan aan te passen (en had niet de illusie dat > 100.000 mensen zich aan mij zouden aanpassen :grin:).
 
Dat gezegd hebbende: áls je mensen opneemt, dan vind ik ook dat je voor hen moet zorgen.
Dus niet een paar jaar Nederland doorjagen van opvang naar opvang.
Asielprocedure snel uitvoeren en geen mensen na 8 jaar terugsturen, en zeker niet hier geboren kinderen na acht jaar terugsturen.
Zorgen dat ze de taal leren.
Ze helpen aan scholing en/maar zolang ze geen baan hebben, ze vrijwilligerswerk laten doen voor het stichting-/verenigingsleven. Ook meteen goede manier om te integreren.
 
Je bent 1 belangrijk ding vergeten. Er moeten altijd compromissen gesloten worden, want geen enkele partij haalt absolute meerderheid in Nederland. Met de PVV valt geen compromissen te sluiten.

Dat is misschien ook wel het probleem van ons systeem. Altijd weer die compromissen, waardoor de helft van alle standpunten die een partij eerst had weer verdwijnen in de tweede kamer. Ik zie maar één oplossing: Ik ga de PVV zo promoten, dat ik heel Nederland weet te overtuigen op de PVV te stemmen :grin::grin:.

(of protesteren tegen ons systeem... kan ook)
 
Dat gezegd hebbende: áls je mensen opneemt, dan vind ik ook dat je voor hen moet zorgen.
Dus niet een paar jaar Nederland doorjagen van opvang naar opvang.
Asielprocedure snel uitvoeren en geen mensen na 8 jaar terugsturen, en zeker niet hier geboren kinderen na acht jaar terugsturen.
Zorgen dat ze de taal leren.
Ze helpen aan scholing en/maar zolang ze geen baan hebben, ze vrijwilligerswerk laten doen voor het stichting-/verenigingsleven. Ook meteen goede manier om te integreren.
Na 8 jaar ineens terugsturen gebeurd bijna niet. Dit zijn 9 vd 10x gevallen die al vrij snel zijn afgewezen maar iedere mogelijkheid van in beroep gaan hebben aangegrepen. Howick en lili (oid) waren ten tijde van de 1e afwijzing vrij jong. Door de mogelijk om te rekken dmv in hoger beroep gaan is het uiteindelijk een 'schrijnend' geval geworden. Wat mij betreft zou het maximaal 1x in beroep gaam hierin ook meer duidelijkheid geven en dat het hoger beroep wel binnen 1 jaar. Anders ben je net zover van huis.
 
Dat is misschien ook wel het probleem van ons systeem. Altijd weer die compromissen, waardoor de helft van alle standpunten die een partij eerst had weer verdwijnen in de tweede kamer. Ik zie maar één oplossing: Ik ga de PVV zo promoten, dat ik heel Nederland weet te overtuigen op de PVV te stemmen :grin::grin:.

(of protesteren tegen ons systeem... kan ook)
Met alle respect, maar ik begrijp niet waarom mensen die echt iets willen veranderen op de PVV stemmen. Als je officiële 'verkiezingsprogramma' een A4'tje met loze kreten is, heb je geen enkele intentie om serieus te worden genomen als coalitiepartner en wil je dus geen verantwoordelijkheid nemen. Weggegooide stem dus. IMG_20181215_185707.jpg
 
Met alle respect, maar ik begrijp niet waarom mensen die echt iets willen veranderen op de PVV stemmen. Als je officiële 'verkiezingsprogramma' een A4'tje met loze kreten is, heb je geen enkele intentie om serieus te worden genomen als coalitiepartner en wil je dus geen verantwoordelijkheid nemen. Weggegooide stem dus. Bekijk bijlage 807
Om nog maar niet te spreken over zaken die grondwettelijk gewoon niet mogelijk zijn.
 
Dat is misschien ook wel het probleem van ons systeem. Altijd weer die compromissen, waardoor de helft van alle standpunten die een partij eerst had weer verdwijnen in de tweede kamer. Ik zie maar één oplossing: Ik ga de PVV zo promoten, dat ik heel Nederland weet te overtuigen op de PVV te stemmen :grin::grin:.

(of protesteren tegen ons systeem... kan ook)
Dat is niet het probleem van ons systeem maar juist de kracht er van. Of zie jij graag 1 gevaarlijke gek a la Hitler, Trump of Erdogan aan de macht?
 
Dat is niet het probleem van ons systeem maar juist de kracht er van. Of zie jij graag 1 gevaarlijke gek a la Hitler, Trump of Erdogan aan de macht?

Ha ja zo lust ik er ook nog 100 :grin:. Ieder voordeel heeft zijn nadeel. Nadeel heb je net aangekaart, dus zal ik je het voordeel geven: de leider heeft meer vrijheid waardoor deze ook meer mogelijk kan maken. En ja, dat kan misbruikt worden.
 
Ha ja zo lust ik er ook nog 100 :grin:. Ieder voordeel heeft zijn nadeel. Nadeel heb je net aangekaart, dus zal ik je het voordeel geven: de leider heeft meer vrijheid waardoor deze ook meer mogelijk kan maken. En ja, dat kan misbruikt worden.

Wat denk jij dan dat er zo gaat veranderen als Wilders 80 zetels krijgt? Welke positieve dingen gaan er komen, en ten koste van wat? Ik snap dat e verandering wil, maar dat program van Wilders slaat echt helemaal nergens op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat denk jij dan dat er zo gaat veranderen als Wilders 80 zetels krijgt? Welke positieve dingen gaan er komen, en ten koste van wat? Ik snap dat e verandering wil, maar dat program van Wilders slaat echt helemaal nergens op.

Wilders krijgt geen 80 zetels ... Maar met een dergelijk programma word je zo president van The USA. :maniac:
 
Ik heb deze post gemist. Ben enorm blij dat ik deze nu heb gelezen, want het klopt tot in de details! Ons systeem is aan verbetering toe, daarom ben ik ook aan een nieuwe regering toe. Ik geef er niet veel om wie, zolang er maar frisse wind is. Vandaar dat ik op de PVV zou stemmen. Niet omdat ik het zo eens ben met die partij, maar omdat ik de meeste verandering verwacht. Of dat positief of negatief uitvalt, moeten we maar zien. Maar als ik zeg dat ik voor de PVV stem, dan wordt ik eerst raar aangekeken, daarna vragen ze of het een grapje is, om me vervolgens als gek en racist te bestempelen. Maajaa, fucc Nederland. Het enige wat me met andere Nederlanders verbindt, is deze mooie club :D.

De PVV...ik kan wwellicht ergens ng begrijpen dat mensen een andere partij zouden willen zien, maar deze partij (net als die Baudet partij)? Schoppen, schoppen zonder oplossing en angst zaaien om zieltjes te winnen. NSDAP-achtige strategie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan