Derksen
Aanvoerder
Ik heb alleen een artikel in de krant gelezen. Wanneer Dennis zegt: "Waarom gaat die Jan Smit met een afgekeurde Turkse, hij kan toch gewoon een Nederlandse meid krijgen?" Dan lijkt mij dat wel racistisch. Goed van haar om dat niet te normaliseren. Want daar ging het om. Niet of zij er wel of niet tegen kan, maar dat dit soort uitspraken niet normaal gevonden mogen worden.
In de context van Jantje smit/Volendam, en daar is 99,98% Nederlandse meid en de click onderling + dat zij ervoor gekozen heeft om haar Turkse familie en roots achter zich te laten. Elke Turk en haar familie vinden haar een afgekeurde Turk/familie. Of is haar familie nu ook racistisch..
Maar ook zonder context, woordje afgekeurd heeft totaal geen racistische lading, het is iets op de man gespeelt, Jan Smit verdient iemand die beter is dan Lale (mening, mag) En zij gooit er een Hitler laagje overheen en maakt er van alsof Dennis zegt dat ze Jan niet verdient omdat ze Turks is alleen, Wtf
Nee Lale... het gaat om jou, en dat je een Turk bent met een unieke verleden en CV is dan extratje die benoemd is en tegen je gebruikt word.Ik vind het beide gewoon stel kleuters, die beide geilen op aandacht, en ja nu hebben ze munitie om op elkaar af te vuren.
( potver, Jan is het met mij eens )
Briefje van Jan - aan Lale Gül - Buttkicken.nl
Jan Dijkgraaf maakt in zijn 'Briefje van Jan' aan Lale Gül duidelijk dat haar aangifte tegen Roddelpraat-presentator Dennis Schouten nogal dom is.
www.buttkicken.nl
En maar gek opkijken dat ons rechtssysteem overbelast is door alle bullshit.