Nu de oorlogen zo goed als klaar zijn, tijd om de popcorn erbij te pakken in dit topic..
Sinds wanneer is ''afgekeurd'' racisme geworden?

Maar hier is ze dom bezig
Ik was op vakantie en kom terug en sta met verbazing dit te lezen.. Ik ben een fan van Lale, dappere en slimme chick
met zeer goede good looks.. Maar hier slaat ze de plank toch echt totaal mis.
Een Turk op werk noem ik al jaren afgekeurde Turk of afgekeurde beveiliger omdat die 92 keer zakte voor zijn diploma,
Een collega ging naar de douane, haalde de opleiding niet en kwam terug, iedereen noemt hem afgekeurde ambtenaar
Mijn autogarage monteur, Marokkaan, fixt al 25 jaar auto's maar heeft een passie voor koken alleen, laat altijd dingen zien uit z'n keuken, praat er over, 98% van gesprekken gaan over koken en 2% over autoproblemen waarvoor ik kom, dus ik noem hem ook al 15 jaar afgekeurde monteur.
Een Hagenees, was NL zat en ging emigreren naar Suriname, verkocht alles hier en ging er met goed geld heen. Na 8 maanden kwam die terug, kon niet wennen... Iedereen noemt hem afgekeurde Surinamer..
Jeetje, ik en zoveel van mijn mensen op werk zijn allemaal racisten, oei... Aangezien we om de 3 maanden gescreend worden, ben benieuwd of we nu door de screening komen ;(
En dan kijk je het hele fragment van Roddelpraat, niks aan de hand, standaard gelul van Dennis, Dan kijk je dat stukje van RTL tonight, die pakt klein stukje en maken er racisme en gejank van hahaha.. Daarom haat en geloof ik 98% van alle racisme aanklachten automatisch. Want blijkbaar is en kan alles racisme zijn, als jij dat maar vindt of zo ervaart...

En maar gek opkijken dat ons rechtssysteem overbelast is door alle bullshit.
.