Teamspirit
Assistent Bondscoach
Die zijn heel geïnteresseerd in treinen?
Dat zou mooi zijn, maar ze houden vande warmte en het lastig vallen van de winkelbediendes door ze te bedreigen als ze weer eens eten willen jatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die zijn heel geïnteresseerd in treinen?
Nadat ze naar NL werden gehaald met belofte van banen. En nee, ik praat t gedrag niet goed, maar een deel van de overlast in centra en woonwijken zijn een gevolg van ons eigen hyperconsumentisme. Fuck black friday.Dat zou mooi zijn, maar ze houden vande warmte en het lastig vallen van de winkelbediendes door ze te bedreigen als ze weer eens eten willen jatten.
Nee want traditie! Cultuur!Nadat ze naar NL werden gehaald met belofte van banen. En nee, ik praat t gedrag niet goed, maar een deel van de overlast in centra en woonwijken zijn een gevolg van ons eigen hyperconsumentisme. Fuck black friday.
De traditie van janken over problemen die we in feite zelf veroorzaken bedoel jeNee want traditie! Cultuur!

Nadat ze naar NL werden gehaald met belofte van banen. En nee, ik praat t gedrag niet goed, maar een deel van de overlast in centra en woonwijken zijn een gevolg van ons eigen hyperconsumentisme. Fuck black friday.
Waarom moet je andere religies erbij halen die er geen reet mee te maken hebben. Mijn kinderen zitten op een Christelijke school waar GEEN carnaval gevierd wordt. Is het land nu ook te klein voor jou?
Dat klopt, dus wat is je probleem dan?En als je nog een keer ff goed leest wat ik al 37x heb getypt, niks is een probleem, als je het laat zoals het is. Je moet niks vieren, je MAG alles vieren, dat heb je allemaal zelf in de hand. Maar ga niet rotzooien aan tradities of gelovige dingen of voor eigen rechter spelen met dingen.
?????of gelovige dingen of voor eigen rechter spelen met dingen.
Dat klopt, dus wat is je probleem dan?

TuurlijkIn Kroatië was deze gast in coma uit de auto gekomen, of rolstoel, en Spanje, Italië, Griekenland ook.
Blijf is van onze traditie van polderen af! Doe er aan mee of negeer t.Zelfde voorbeeld, van het maar iedereen gelijk behandelen, lievvv zijn, netjes en altijd maar respectvol uhu..
In Kroatië was deze gast in coma uit de auto gekomen, of rolstoel, en Spanje, Italië, Griekenland ook.
Dat polderen en alles gelijk trekken slaat te vaak door hier, niet alles moet gelijk zijn of eerlijk behandeld worden.
Bekijk bijlage 8027
Blijf is van onze traditie van polderen af! Doe er aan mee of negeer t.
?????![]()
Gast, draag bij aan de discussie of houd je mond.Tuurlijk![]()
Dank voor deze bijdrage.Gast, draag bij aan de discussie of houd je mond.
So... whats the problem underbelly. Je MAG!! Dus zij mogen ook voor iets anders kiezen dan toch? It's a free country gelukkig. Jij haalde het argument Jodendom en Islam erbij. En nu geef je aan dat alle ellende in de wereld en mensheid begonnen is door geld, macht en geloof. Serieus? Hoe koppel je dit in godsnaam aan ÉÉN basisschool die ervoor KIEST om het sinterklaasfeest op school niet te vieren maar om voor iets anders kiezen. Nogmaals.... waarom betrek JIJ een aantal geloofsovertuigingen erbij om je mening te rechtvaardigen voor de, in jouw ogen, verdorven keuze van de school.Geen reet mee te maken hebben ?
Alle problemen, oorlogen en issues in de wereld of mensheid zijn begonnen om macht, geld of geloof. En minder extreme of grote issues met tradities.
En als je nog een keer ff goed leest wat ik al 37x heb getypt, niks is een probleem, als je het laat zoals het is. Je moet niks vieren, je MAG alles vieren, dat heb je allemaal zelf in de hand. Maar ga niet rotzooien aan tradities of gelovige dingen of voor eigen rechter spelen met dingen.
So... whats the problem underbelly. Je MAG!! Dus zij mogen ook voor iets anders kiezen dan toch? It's a free country gelukkig. Jij haalde het argument Jodendom en Islam erbij. En nu geef je aan dat alle ellende in de wereld en mensheid begonnen is door geld, macht en geloof. Serieus? Hoe koppel je dit in godsnaam aan ÉÉN basisschool die ervoor KIEST om het sinterklaasfeest op school niet te vieren maar om voor iets anders kiezen. Nogmaals.... waarom betrek JIJ een aantal geloofsovertuigingen erbij om je mening te rechtvaardigen voor de, in jouw ogen, verdorven keuze van de school.
Ik vind het verbazingwekkend om te zien dat degenen die altijd zo liberaal en voor eigen keuzes zijn, ook voor het verplichten van een kinderfeest op een basisschool zijn, onder het mom van 'traditie'.