Racisme & Discriminatie

Ok. Nederland over 50 jaar. Dragen vrouwen nog steeds bikini’s? En mannen dan? Mogen die nog wel in de blote bast? Of moeten die ook een bovenstukje gaan dragen? Gewoon omdat het anders niet eerlijk is? Ben ik dus oprecht benieuwd naar.
Je zou best eens gelijk kunnen gaan krijgen.
 
Ok. Nederland over 50 jaar. Dragen vrouwen nog steeds bikini’s? En mannen dan? Mogen die nog wel in de blote bast? Of moeten die ook een bovenstukje gaan dragen? Gewoon omdat het anders niet eerlijk is? Ben ik dus oprecht benieuwd naar.

In het kader van gelijke rechten vind ik dat niet kunnen. We moeten met zijn allen streven naar een gelijke wereld. Als mannen geen bovenstukje hoeven te dragen, hoeven vrouwen dat ook niet. Dus laten wij als Forum met zijn allen ons scharen achter de vrouwen die streven naar een wereld waarin ook zij zonder schaamte zonder boven topje kunnen rondlopen!
 
Er zijn mensen, geboren als vrouw, die onder sociale druk een bikini dragen omdat ze door de boze sexistische buitenwereld als vrouw gezien worden. Maar van binnen identificeren ze zich bijvoorbeeld als banaan en die zie je eigenlijk nooit in bikini.
klik

Dat wilde ik even controleren en je bewering klopt. Dat betekend dat ik vanavond maar eens een gesprekje ga inplannen met onze huisbanaan, even vertellen dat hij er belachelijk uitziet met dat ding aan.
 
klik

Dat wilde ik even controleren en je bewering klopt. Dat betekend dat ik vanavond maar eens een gesprekje ga inplannen met onze huisbanaan, even vertellen dat hij er belachelijk uitziet met dat ding aan.
Ik zie vooral bananen OP een bikini? Niet IN?
 
Derksen & Co niveau grapje; eigen risiko.

Zeker weten??!
Hij is echt slecht hoor.
Gijp: "Mijn banaan past helemaal niet in een bikini. "
Allen: Hahaha.

Derksen: "Ik geloof die van Götze wel"
*Toont befaamde tabloid-foto met zwembroek en zijn dame.
Allen: Hahaha.

Gijp: "Nou, met haar naast me knalt dat bikinibroekje zeker uit elkaar"
Allen: Hahaha.

Lachende Genee: dit kan niet hoor! Haha. Wat een klein banaantje.
 
Laatst bewerkt:
We kunnen doen alsof er geen blank privilege bestaat, maar een opmerking als deze

E7C0JCbWQAUEaxf


Aangaande de Gooise kopschoppers geeft toch t gevoel dat er een sentiment is bij een deel van de bevolking waar kennelijk op ingespeeld kan worden..
 
We kunnen doen alsof er geen blank privilege bestaat, maar een opmerking als deze

E7C0JCbWQAUEaxf


Aangaande de Gooise kopschoppers geeft toch t gevoel dat er een sentiment is bij een deel van de bevolking waar kennelijk op ingespeeld kan worden..
Een privilege of gewoon een vooroordeel?
 
Wat is in deze het verschil?
Overigens ga ik er vanuit dat een deel van de blanke bevolking zoiets heeft van 'nou en dat ie blank is'.
De man is onschuldig en vrijgelaten. Dat zou een donkere jongen ook gebeurd zijn.
Geen privilege dus maar een vooroordeel dat een gewone blanke jongen zoiets nooit zou doen.
 
De man is onschuldig en vrijgelaten. Dat zou een donkere jongen ook gebeurd zijn.
Geen privilege dus maar een vooroordeel dat een gewone blanke jongen zoiets nooit zou doen.
Maar het feit dat dit vooroordeel bestaat geeft in bredere zin dan toch een privilege?
 
Terug
Bovenaan Onderaan