Racisme & Discriminatie

Wel een prima trainer. Ik zou niet tegen zijn als opvolger van Schmidt.
Geen idee, op basis van zijn prestaties lastig in te schatten. toen ie instapte bij ADO was het wel een goede prestatie als ik t zo zie.
Prestatie bij Vitesse is lastig te beoordelen omdat Vitesse in die tijd wat weg had van een handelshuis, daardoor wel leuke spelers had maar vaak op stoom moest komen door de wisselende spelersgroep.

Kortom, ik sta neutraal tegenover een eventuele komst (zoals bij t gros van de trainers overigens)
 
3b390b72820d949cd5c209d92e2a9604.png


Ik toon mijn respect voor meneer de agent en dan ben ik dit ;(
''Blijf gewoon grof staatsgeweld aanbidden, altijd goed om de communisten en fascisten te herkennen''
 
3b390b72820d949cd5c209d92e2a9604.png


Ik toon mijn respect voor meneer de agent en dan ben ik dit ;(
''Blijf gewoon grof staatsgeweld aanbidden, altijd goed om de communisten en fascisten te herkennen''
Mevrouw was hoogstwaarschijnlijk 45 keer gewaarschuwd om weg te gaan en wanneer je dat weigert kun je zoiets verwachten. Voor mijn part gaan er volgende keer een handjevol spijkers door het water
 
Mevrouw was hoogstwaarschijnlijk 45 keer gewaarschuwd om weg te gaan en wanneer je dat weigert kun je zoiets verwachten. Voor mijn part gaan er volgende keer een handjevol spijkers door het water
En mevrouw is 'slechts' op de SEH behandeld, lijkt mij geen schedelfractuur..
 
En mevrouw is 'slechts' op de SEH behandeld, lijkt mij geen schedelfractuur..
Ze was vrij snel daarna al in staat om op Facebook te zetten dat 'we nog niet het laatste hadden gezien van dr' of iets in die trant. Is de oude poetsvrouw van 'n maat van me haha
 
Mevrouw was hoogstwaarschijnlijk 45 keer gewaarschuwd om weg te gaan en wanneer je dat weigert kun je zoiets verwachten. Voor mijn part gaan er volgende keer een handjevol spijkers door het water
Mevrouw loopt rond in een ''relgebied'' waar ze niet eens moest zijn waarschijnlijk. Mag blij zijn dat het hierbij gebleven is. Thuisblijven is de regel niet janken als je de regels overtreedt en aangepakt wordt. Lekker hard aanpakken leert iedereen van.
 


En dat is geen racisme van de zwarte gemeenschap? Ongelooflijk hoe erg mensen kijken naar kleur, om ziek van te worden. Kijk naar kwaliteit ipv uiterlijk.:braak:
 


En dat is geen racisme van de zwarte gemeenschap? Ongelooflijk hoe erg mensen kijken naar kleur, om ziek van te worden. Kijk naar kwaliteit ipv uiterlijk.:braak:
Logisch toch, een boek van een heterosexuele vrijgezelle man die 5kg vlees per week eet laat je toch ook niet vertalen door een vrouw die 3 kinderen heeft met haar vriendin en vegetariër is. Woorden worden dan gewoon anders vertaald dat weet je :maniac:
 


En dat is geen racisme van de zwarte gemeenschap? Ongelooflijk hoe erg mensen kijken naar kleur, om ziek van te worden. Kijk naar kwaliteit ipv uiterlijk.:braak:
Da's ook het eerste wat mij te binnen schoot...
Ik snap Der Jaufe ook wel, al denk ik dat er geen persoonlijk statement hoeft te worden gemaakt, er hoeft slechts te worden vertaald.

Het voelt voor mij in elk geval heel sterk als 'wanneer het andersom was geweest, de donkere gemeenschap racisme zou hebben geroepen, omdat de keuze voor een blanke ipv een kleurling aan zou geven dat een kleurling het minder goed zou kunnen'. Het is nooit goed. Veel plezier ermee, verf jezelf goud en ga als hoofdprijs door het leven....
 
Logisch toch, een boek van een heterosexuele vrijgezelle man die 5kgG vlees per week eet laat je toch ook niet vertalen door een vrouw die 3 kinderen heeft met haar vriendin en vegetariër is. Woorden worden dan gewoon anders vertaald dat weet je :maniac:

Zo klopt het tenminste wat je zegt:xp:
 
Da's ook het eerste wat mij te binnen schoot...
Ik snap Der Jaufe ook wel, al denk ik dat er geen persoonlijk statement hoeft te worden gemaakt, er hoeft slechts te worden vertaald.

Het voelt voor mij in elk geval heel sterk als 'wanneer het andersom was geweest, de donkere gemeenschap racisme zou hebben geroepen omdat dit aan zou geven dat een kleurling het minder goed zou kunnen'. Het is nooit goed. Veel plezier ermee, verf jezelf goud en ga als hoofdprijs door het leven....
Paar jaar terug was er in hollywood ophef, homo's zouden alleen maar door homo's gespeeld moeten worden. Maar dat de grootste player uit How I met Your Mother als homo een hetero speelt is dan niet iets waar ze over vallen. Misschien dat ik te makkelijk vanuit mijn blanke hetero toren redeneer, maar wie iets speelt, schrijft, vertaalt maakt mijn geen klap uit, als die persoon maar kwaliteit levert.
 
Paar jaar terug was er in hollywood ophef, homo's zouden alleen maar door homo's gespeeld moeten worden. Maar dat de grootste player uit How I met Your Mother als homo een hetero speelt is dan niet iets waar ze over vallen. Misschien dat ik te makkelijk vanuit mijn blanke hetero toren redeneer, maar wie iets speelt, schrijft, vertaalt maakt mijn geen klap uit, als die persoon maar kwaliteit levert.
Dat...
Wat boeit mij het nou welke kleur een vertaler heeft? Nou, dat ligt bij die gasten blijkbaar toch heel anders.
Zou het iets typisch zwarts zijn? Blanke Nederlanders klagen over het weer. Te warm, te koud, te benauwd. Het is eigenlijk nooit goed.
Zwarte Nederlanders klagen over kleur. Het is eigenlijk nooit goed.
 
Dat...
Wat boeit mij het nou welke kleur een vertaler heeft? Nou, dat ligt bij die gasten blijkbaar toch heel anders.
Zou het iets typisch zwarts zijn? Blanke Nederlanders klagen over het weer. Te warm, te koud, te benauwd. Het is eigenlijk nooit goed.
Zwarte Nederlanders klagen over kleur. Het is eigenlijk nooit goed.
Laten we de twitter meningen niet gelijk als mening van welke groep dan ook zien. ;)
 
Paar jaar terug was er in hollywood ophef, homo's zouden alleen maar door homo's gespeeld moeten worden. Maar dat de grootste player uit How I met Your Mother als homo een hetero speelt is dan niet iets waar ze over vallen. Misschien dat ik te makkelijk vanuit mijn blanke hetero toren redeneer, maar wie iets speelt, schrijft, vertaalt maakt mijn geen klap uit, als die persoon maar kwaliteit levert.
Nee, daar viel ik over. Je ziet direct dat die vent homosexueler is dan Liberace (not that there is anything wrong with that), en die "speelt" dan een vrouwenverslinder. Dan houdt het voor mij wel op.
 
Nee, daar viel ik over. Je ziet direct dat die vent homosexueler is dan Liberace (not that there is anything wrong with that), en die "speelt" dan een vrouwenverslinder. Dan houdt het voor mij wel op.
Tja, ik zie iemand een vrouwenverslinder spelen, bij mij komt t niet eens op om te denken of ie hetero of homo is. En, ja, misschien voldoet ie aan sommige clichébeelden van homo's, maar t gros van homo's die ik ken vallen dus absoluut niet in de cliché plaatjes, wat dat betreft ga ik niet af op bepaald gedrag of iemand wel/niet homo is. Je zit vaak fout en t voegt niets toe in mijn opinie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan