PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat is niet wat ik daarmee bedoelde, ik had de naam Fein er bij moeten zetten dan was het misschien beter over gekomen. Je zei dat die forummers gelijk hadden maar er werd gezegd dat die vier doelpunten tegen PAOK nooit zouden vallen met Rosario in het veld.
Als een wedstrijd tegen Willem 2 dan al een bewijs is, dan is dat toch wat makkelijk en gaat het over een eenmalig optreden. Fein speelde ook een goede pot tegen ADO van vergelijkbaar niveau maar werd een paar dagen later verguisd.
Ik heb Rosario in het verleden ook iedere keer slap in zien grijpen of niets zien doen, alsof de passie dan ontbrak. Iemand met de kwaliteiten van Rosario had het gewoon veel vaker moeten laten zien.
Door die erg lange periode van slecht spelen vind ik de kritiek op Rosario dus terecht, het bashen echter niet. Nu was hij in de voorbereiding goed tegen zwakke tegenstanders, maar daarna was het weer wisselvallig terwijl ik eigenlijk gehoopt had dat hij inmiddels wel constant zou gaan worden op zijn 23e. Het is zeker goed dat hij vandaag zo speelde maar om het als bewijs te zien vind ik het wat vroeg. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, Rosario laat wat steken vallen en doet vaak in de luwte goede dingen dit seizoen, in sommige wedstrijden zoals vandaag is dat niet in de luwte. Hij deed weinig fout en viel hij ook nog eens positief op. Vind ik dan
Sinds Rosario zijn debuut (begin periode Van Bommel) hebben we geen constant PSV meer gezien. Goed voetbal werd afgewisseld voor dramatisch voetbal en dan is het natuurlijk ook lastig om een constant niveau te behalen. Want zeg nou eerlijk, welke PSV'er heeft sinds Van Bommel zijn aanstelling constant weten te presteren? Dan kom ik toch uit op namen als Luuk de Jong die al een stuk meer ervaren zijn en meer hebben meegemaakt in de voetballerij.
 
Sinds Rosario zijn debuut (begin periode Van Bommel) hebben we geen constant PSV meer gezien. Goed voetbal werd afgewisseld voor dramatisch voetbal en dan is het natuurlijk ook lastig om een constant niveau te behalen. Want zeg nou eerlijk, welke PSV'er heeft sinds Van Bommel zijn aanstelling constant weten te presteren? Dan kom ik toch uit op namen als Luuk de Jong die al een stuk meer ervaren zijn en meer hebben meegemaakt in de voetballerij.
Dumfries, Angeliño..?
 
Sinds Rosario zijn debuut (begin periode Van Bommel) hebben we geen constant PSV meer gezien. Goed voetbal werd afgewisseld voor dramatisch voetbal en dan is het natuurlijk ook lastig om een constant niveau te behalen. Want zeg nou eerlijk, welke PSV'er heeft sinds Van Bommel zijn aanstelling constant weten te presteren? Dan kom ik toch uit op namen als Luuk de Jong die al een stuk meer ervaren zijn en meer hebben meegemaakt in de voetballerij.
Het gros van de PSV'ers. Ze presteerden het om constant door de ondergrens te gaan.
 
124541574_10158888792858953_7399906931948226572_n.jpg


3 punten en doorrrrrr ... :PSV:
 
Jeetje mensen, nog steeds discussie? PSV-Willem II is zoooo vorige week.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan