PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
60ste blessure onder onze coach schmidt . Ik stel me daar toch serieuse vragen bij. Zeer bizar.
Komt gewoon aan de coach en hun staf zo simpel is het.
Spierblessures sowieso. Maar eerdere blessures zoals bij Gakpo en Boscagli... daar kan de coach weinig aan doen.
Niemand weet er ook wat er met bijv. Mwene is.... Eerst zou hij 2 maand geleden er weer bij zijn... 2 maand verder, nog steeds geen Mwene.
 
Wint Ajax op AZ dan worden ze kampioen. Ik zie ze namellijk gewoon winnen van herenveen enigste match waar ze mischien niet winnen is op vitesse.

Volgend weekend weten we het of we nog mogen hopen op de dubbel
 
60ste blessure onder onze coach schmidt . Ik stel me daar toch serieuse vragen bij. Zeer bizar.
Komt gewoon aan de coach en hun staf zo simpel is het.
Het is echt ongekend, kan me niet herinneren dat PSV of een andere eredivisie club ooit zo'n reeks aan blessures kende. Of het de schuld is van Schmidt zijn trainingen of van de medische staf kan ik niet beoordelen maar het roept wel vragen op.

Een berichtje van PSV dat er iets aan onderzocht wordt of gedaan is zou wel goed zijn. Nu laten ze de supporters in onrust en geirriteerd achter zonder informatie.
 
Wint Ajax op AZ dan worden ze kampioen. Ik zie ze namellijk gewoon winnen van herenveen enigste match waar ze mischien niet winnen is op vitesse.

Volgend weekend weten we het of we nog mogen hopen op de dubbel
Probeer zelf normaal gesproken ook optimistisch te blijven maar dat kampioenschap kunnen we nu echt wel vergeten hoor…Vitesse speelt namelijk nergens meer om de laatste speelronde en Heerenveen thuis pakken ze wel…de kans dat wij winnen in Rdam én zij verliezen in Alkmaar is ook niet heel groot…nee na de zoveelste bagger overwinning van ze bij NEC wist ik wel dat we tegen zo belachelijk veel geluk gewoon echt niet meer op kunnen…helaas pindakaas en volle focus op komend seizoen, op tijd een goede selectie neerzetten voor die o zo belangrijke voorrondes…
 
Veerman moet maar eens een grote jongen worden.. Hij speelt bij een grote club.
Geef m even de tijd.. hij is in potentie in staat een Frenkie de Jonge II te worden. Ff zn focus erbij houden. Dat is een proces.
 
Probeer zelf normaal gesproken ook optimistisch te blijven maar dat kampioenschap kunnen we nu echt wel vergeten hoor…Vitesse speelt namelijk nergens meer om de laatste speelronde en Heerenveen thuis pakken ze wel…de kans dat wij winnen in Rdam én zij verliezen in Alkmaar is ook niet heel groot…nee na de zoveelste bagger overwinning van ze bij NEC wist ik wel dat we tegen zo belachelijk veel geluk gewoon echt niet meer op kunnen…helaas pindakaas en volle focus op komend seizoen, op tijd een goede selectie neerzetten voor die o zo belangrijke voorrondes…
Buiten dat denk ik dat wij niet alles gaan winnen.. ajax moet 2x verliezen. Ik zie het ook niet gebeuren..
 
Geef m even de tijd.. hij is in potentie in staat een Frenkie de Jonge II te worden. Ff zn focus erbij houden. Dat is een proces.
Joey kan echt een aardige speler worden, maar zeker geen Frenkie. Hij mist die dominantie in z'n loopacties. Eigenlijk best typisch: we leren onze kids vanaf de f'jes dat passing beter is dan lopen, maar zo'n Frenkie laat zien dat ook dat maar een betrekkelijke mening is - hoewel hij volgens mij beslist een kwetsbare speler blijft.
Joey moet in ieder geval niet te veel gaan lopen, behalve verdedigend- vuiler meters maken, dat moet-ie wel.
 
Nvm. :) Ik was na vandaag wat minder onder de indruk, hopelijk word t in de toekomst n speler die niet of nauwelijks steken laat vallen. Een topper voor n grotere league is ie (nog) zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Geef m even de tijd.. hij is in potentie in staat een Frenkie de Jonge II te worden. Ff zn focus erbij houden. Dat is een proces.
Frenkie de Jong II? Daar heeft hij zowel de grove als de fijne motoriek niet voor.
 
More of a nail biter than it needed to be, but 3 points is 3 points and we are back to 4 behind them. Next Sunday is of course going to be a tough one but I feel confident in it going in.
 
All we can do is win out and hope Ajax falters down the stretch. Do I see that happening enough in our favor? Unfortunately no I don't, but stranger things have happened. They still have to play AZ and Vitesse who are not push overs; we shall see.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Joey kan echt een aardige speler worden, maar zeker geen Frenkie. Hij mist die dominantie in z'n loopacties. Eigenlijk best typisch: we leren onze kids vanaf de f'jes dat passing beter is dan lopen, maar zo'n Frenkie laat zien dat ook dat maar een betrekkelijke mening is - hoewel hij volgens mij beslist een kwetsbare speler blijft.
Joey moet in ieder geval niet te veel gaan lopen, behalve verdedigend- vuiler meters maken, dat moet-ie wel.
Volgens mij moet elke speler alleen maar lopen om vuile meters te maken - aanvallend en verdedigend - dus zonder bal en moet de speler die de bal heeft als enige niet lopen maar kijken en passen.
Dan krijg je het voetbal waar ik van hou.
Plastisch voorbeeld voor de oudjes hier;
Jan van Beveren gooit de bal naar Willy van der Kuylen, bij de middenlijn staande passt die meteen naar Rene van de Kerkhof ,op volle snelheid rennend op de vleugel,
die legt de bal op de kop van Ralf Edstrom , die kopt naar Willy die komt aanstormen om de bal meteen op de pantoffel te nemen.
Je hoort het net zwiepen, zelfs op de tribune. :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan