PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Zullen we nu niet meer klagen over een Hilversumse Var? Hier gewoon geluk gehad!
De calimero brigade zegt:
iu
 
Joey Veerman: "Mijn 1e helft was heel matig. Veel balverlies.
Dat gebeurt me 1 keer per jaar en dan word ik iedere keer door FOX of ESPN
gevraagd voor een interview na de wedstrijd."
 
Deze trainer haalt me het bloed onder de nagels uit.

4 man op scherp en niet wisselen

Romero 90 min bank. Je moet deze man testen om te kunnen beslissen wat te doen

Waarom Vinicius uberhaupt spelen
Ik snap dit eigenlijk niet helemaal.

Max, Teze en Sangaré staan idd op scherp. Maar dat staan ze al een tijdje. Wellicht slim geweest te wisselen maar niet per se noodzakelijk. Ze zullen het zelf ook wel weten. Daarnaast kun je nog beargumenteren dat hun wedstrijdritme juist ook goed is voor tegen Feyenoord en Teze vervangen door een jeugdspeler is ook een risico. Zeker met Guti ernaast.


Denk dat Romero genoeg getest word op de training. Schmidt was altijd al fan van hem. Dat hij niet invalt vind ik jammer maar ik kan er ook niet echt mee zitten.

Vinicius speelt ruk maar is toch al bij wat belangrijke momenten geweest(o.a. goals en assists). Snap wel om hem in de basis te zetten als Romero geen 90 min kan maken. Bruma en vini vind ik om het even.


Zie het positief. We hebben een beker en je hoeft je nog maar een paar wedstrijden te irriteren aan schmidt 😋
 
Joey Veerman: "Mijn 1e helft was heel matig. Veel balverlies.
Dat gebeurt me 1 keer per jaar en dan word ik iedere keer door FOX of ESPN
gevraagd voor een interview na de wedstrijd."
Dat is niet waar. Ik heb het al vaker gezien bij psv. Alleen toen maakte hij veel goed met schitterende passes.

Maar ik vind het wel goed. Zo een jongen moet ook leren en kwaliteit heeft hij wel.
 

Zullen we nu niet meer klagen over een Hilversumse Var? Hier gewoon geluk gehad!

Correctie: ik bedoel jullie 🤪

Ohja nu is het 1 tegen 20. Bij jullie noemen ze dat "uitmiddelen".
 

Zullen we nu niet meer klagen over een Hilversumse Var? Hier gewoon geluk gehad!

Correctie: ik bedoel jullie 🤪
Ik heb niet alles gezien maar wel deze goal en ik vind het ook een onterechte goal. Maar dan zou het nog steeds 3-2 zijn en dat levert jullie nog niks op.
 
Ik heb niet alles gezien maar wel deze goal en ik vind het ook een onterechte goal. Maar dan zou het nog steeds 3-2 zijn en dat levert jullie nog niks op.
Aan de andere kant kunnen wij onze excuses gebruiken als het dit seizoen weer niet lukt. Het lag dit seizoen allemaal aan de VAR.
Ook wat waard natuurlijk..
 
Aan de andere kant kunnen wij onze excuses gebruiken als het dit seizoen weer niet lukt. Het lag dit seizoen allemaal aan de VAR.
Ook wat waard natuurlijk..
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval. De ene keer valt het kwartje de ene en soms de andere kant op.

Echter duurt één wedstrijd 90 minuten en zijn er 34 wedstrijden te spelen. Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.

Op basis van de 2e helft (na de winterstop) zou ik zeggen dat PSV het betere spel laat zien waar Ajax voor de winterstop overduidelijk de betere van de 2 is. Over het hele jaar is het wellicht in balans maar nee, je wordt geen kampioen met een paar millimeter lengte.

Al snap ik het gevoel van onrechtvaardigheid met die situatie zeker wel. Had er andersom ook van gebaald.
 
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval. De ene keer valt het kwartje de ene en soms de andere kant op.

Echter duurt één wedstrijd 90 minuten en zijn er 34 wedstrijden te spelen. Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.

Op basis van de 2e helft (na de winterstop) zou ik zeggen dat PSV het betere spel laat zien waar Ajax voor de winterstop overduidelijk de betere van de 2 is. Over het hele jaar is het wellicht in balans maar nee, je wordt geen kampioen met een paar millimeter lengte.

Al snap ik het gevoel van onrechtvaardigheid met die situatie zeker wel. Had er andersom ook van gebaald.
Het scheelt het nodige punt verschil, maar het mag niet bepalend zijn. Te veel onnodig puntverlies.
 
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval.
Leuke woordspeling overigens. Grensgeval 😁

Verder ben ik de laatste die hier de VAR of iets de schuld geeft. Ik maakte een sarcastisch grapje. Mensen die dat doen hebben de prioriteiten niet op orde..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan