PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
J2Ej1PK.png
 
Zaterdag staat de wedstrijd thuis tegen Willem 2 op het programma.
Verdere uitleg is niet nodig, denk ik.

Ik zou wel enkele uitspraken vanuit de pers op de muur in de kleedkamer ophangen als extra motivatie:

'PSV is middelmaat'

'een voetballer en 10 houthakkers'

' PSV op weg naar de play offs' ;

en ga maar door.

De realiteit is helaas: voor die 3e plek is dit een belangrijke wedstrijd.

Het minste dat we dus kunnen verwachten is dat de grasmat opgevreten wordt, dat iedereen aan de zuurstof moet na afloop, dat er bloed aan de doelpalen blijft kleven, en dat er een middelvinger aan de betweters getoond wordt.
 
Verlies of gelijk spelen betekent eigenlijk play offs spelen of er moeten gekke dingen nog gebeuren. Gezien het programma Groningen-Vitesse, AZ-fnoord, utrecht-Ajax is winst noodzakelijk omdat je kan inlopen en uitlopen op meerdere concurrenten voor alle plekken.
 
Uit tegen AZ en Vitesse.
Thuis tegen Willem 2, Feyenoord en Utrecht.

Die derde plek moet haalbaar zijn.

( Maar het blijft PSV- onwaardig. Ander onderwerp. )
 
Moet gewonnen worden.

Denk dat spelers wel gemotiveerd zullen zijn om wat te laten zien. Het momentum van Willem II houdt ook een keer op. Ik denk 3-1 voor PSV.
 
Met Afellay in de basis en wat van zijn afstandschoten zoals tegen Twente, denk ik dat een minieme winst wel te halen valt.
 
Zou echt niet willen weten wat er zou gaan gebeuren als PSV ook hier verliest. Stoere capuchon mannetjes gingen al tekeer na de gelijkspel tegen Twente. Nou, dan breekt de pleuris helemaal uit als je van Willem II verliest. En de kans zit er helaas wel dik in dat je van Willem II verliest. Praten wel over een team die uit bij AZ en Ajax wonnen. Daar kan PSV op dit moment alleen maar van dromen.

Als Faber weer met Schwaab, dat vreselijke middenveld, en met Bruma speelt, dan ga je kansloos verliezen. Wil je een kans maken? Dat moet je met Baumgartl, Rodriguez linksback, Madueke voorin spelen en Rosario eruit halen voor Afellay. Maar hey, we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren.
 
Conclusie:

Unnerstall
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Rodriguez
Afellay - Ihattaran - Hendrix
Madueke - Lammers - Gakpo
Prima opstelling... :HB:
Wish you were the headcoach of PSV.
Ik hoop ook op een basisplaats van Noni.
Ik denk zelfs dat de kans op winst wat groter is.
Echter verwacht ik Schwaab ipv Baumgartl.
Ihattaren linksbuiten en Rosario naast Hendrix als onmogelijke controleurs...:mad:
En wat gaat Faber met een inmiddels fitte Sadilek doen?
Ik houdt mijn hart vast.
Vandaar mijn 0-2 voorspelling.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan