PSV - Willem II | Zaterdag 1 september | Eindstand 6-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
In drie dagen negen maal scoren is toch niet verkeerd. Ik heb bij vlagen genoten van PSV. Echt jammer dat Lozano erafging voor zo'n nobody. Toen Bart erin kwam begon het gelijk stroever te lopen [de schwung was eruit] en Obispo kreeg weer geen kans, terwijl je zwaar voorstaat. Zat Gakpo op de bank?
Volgensmij zaten beidde niet op de bank. Denk ivm Jong psv.
 
Misschien al ergens langsgekomen, maar het valt me op dat Malen erin kwam voor Pereiro. Wie ging toen op '10' spelen? Later nam Ramselaar denk ik die plek over toen hij gebracht werd voor Lozano?
 
Misschien al ergens langsgekomen, maar het valt me op dat Malen erin kwam voor Pereiro. Wie ging toen op '10' spelen? Later nam Ramselaar denk ik die plek over toen hij gebracht werd voor Lozano?
Ik neem aan De Jong, maar ik heb het niet gezien.
 
Komt op mij over als een trap na richting Cocu, de trainer die afscheid nam met een kampioenschap en ervoor zorgde dat Van Bommel in een gespreid bedje terechtkwam. Je kunt over hem zeggen wat je wilt, maar intelligent is hij zeker, en volgens mij stond hij juist bekend om zijn interesse in nieuwe methodes en inzichten. Neem alleen al deze uitspraken van Gerbrands:



Dat heb ik nog niemand horen zeggen over Van Bommel (met nadruk op nog).
Eens maar zoals je zelf ook zegt: nog niet. Hij is namelijk pas sinds 4 weken bezig hier.
 
Al met al proef ik toch veel negativiteit hier, wat me verbaasd!!

Verdedigend is het geen Atletico Madrid (matig voorbeeld gezien hun uitslag gisteren maar normaal gesproken top). Maar aanvallend wordt dit ruimschoots gecompenseerd. Er zit heel veel variatie in en dat maakt het super lastig voor de tegenstander. Ja we zullen vast niet heel vaak de 0 houden maar we scoren ook altijd en zijn niet afhankelijk van 2 spelers.

Daarnaast wat me nog het meest plezierde was de fanatieke coaching van Van Bommel bij een stand van 6-1. Cocu had de handrem bij 2-0 al aangetrokken... vreselijk irritant en saai. Nu stormden we met 6 man de 16 in bij 5-1.
 
Al met al proef ik toch veel negativiteit hier, wat me verbaasd!!

Verdedigend is het geen Atletico Madrid (matig voorbeeld gezien hun uitslag gisteren maar normaal gesproken top). Maar aanvallend wordt dit ruimschoots gecompenseerd. Er zit heel veel variatie in en dat maakt het super lastig voor de tegenstander. Ja we zullen vast niet heel vaak de 0 houden maar we scoren ook altijd en zijn niet afhankelijk van 2 spelers.

Daarnaast wat me nog het meest plezierde was de fanatieke coaching van Van Bommel bij een stand van 6-1. Cocu had de handrem bij 2-0 al aangetrokken... vreselijk irritant en saai. Nu stormden we met 6 man de 16 in bij 5-1.
Als mensen op sommige punten kritisch zijn hoeft dat niet perse negatief te zijn. Zoals jij al zegt "we zullen weinig wedstrijden de nul houden"dan heb je toch een punt om op een forum kritisch op te zijn. Nu zijn het nog Willem 2 , Fortuna en Pec, bij sterkere tegenstanders kan dit toch een probleem worden.
 
Het is leuk dat Viergever twee keer scoort. Toch heb ik echt mijn bedenkingen over zijn niveau. Ajax en PSV zijn gewoon te hoog gegrepen voor dit soort spelers. Ik zie toch veel foute beslissingen. Bij een Angelino of Lozano zie ik ook veel fout gaan maar zij zijn nog jong en zitten nog lang niet aan hun plafond. Viergever zit echt aan zijn max.
Dumfries is ook een speler waarover ik mijn twijfels heb, ondanks de ietwat euforie om hem. Hij heeft power en wil graag naar voren komen maar ik vind hem geen intelligente voetballer. Die Rosario bijv, is niet iemand voor wie je naar het stadion gaat maar is heel kalm en intelligent, nog intelligenter dan Hendrix, vind ik. Dat is iets wat in je zit en dat heeft Dumfries gewoon veel minder.
Luuk is echt bezig aan een goede serie wedstrijden. Scoorde niet maar is wel duidelijk de captain en echt heel belangrijk voor het spel van PSV.
 
Hoorde ik nou een mooie cynische opmerking van de commentator bij de samenvatting over Bergwijn, dat hij niet geselecteerd was "hoe goed moeten die andere wel niet zijn".
Wie was die commentator? Meteen een (virtueel) bos bloemen sturen.
 
Ik heb gisteren genoten van een scherp PSV , af en toe hadden we het geluk mee maar in de afwerking ging het goed en als zelfs verdedigers gaan scoren dan kan het wel eens mooi seizoen worden
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan