PSV - Willem II | Zaterdag 1 september | Eindstand 6-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb het gevoel dat dit een moeilijke wedstrijd wordt, waarin we averij op gaan lopen. 2-2. Al hoop ik uiteraard dat het niet zo is.
 
e wedstrijd wordt, waarin we averij op gaan lopen. 2-2. Al hoop ik uiteraard dat h
Het is thuis en niet uit en ook uit ben ik daar niet zo bang voor. En ik weet niet hoe groot de kleedkamer bij W2 is, maar als dat dreigt is de kleedkamer te klein denk ik.
 
Willem II gaat zichzelf niet ingraven met dit team. Alle kansen voor PSV dus, die in de flow van BATE blijven en een revanche voor de 5-0 uit bij Willem II: 5-0 PSV!!

2x Bergwijn
1x De Jong
1x Lozano
1x Dumfries
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zoet

Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino
Hendrix - Pereiro - Rosario
Lozano - De Jong - Bergwijn

Verwacht geen wijzigingen. Zelfde 11.
 
Vooral benieuwd hoe Van Bommel de boel scherp houdt. Na de ontlading tegen Bate en de loting....focus op de competitie...met 100% inzet...
 
Vooral benieuwd hoe Van Bommel de boel scherp houdt. Na de ontlading tegen Bate en de loting....focus op de competitie...met 100% inzet...
Precies. Daar ligt de uitdaging. Niet bij de kwaliteit van de tegenstander. Gretigheid moet er zijn.
 
Willem2 of niet. Sol of niet. Dit is een wedstrijd om aan je doelsaldo te gaan denken. 4-0 of 5-1 moet kunnen, en mogen we ook een klein beetje eisen van deze selectie. Ze kunnen zich na woensdag niet meer verschuilen. We hebben allemaal gezien wat inzet kan doen met ze.
 
Waarom speelt PSV eigenlijk op zaterdag en niet op zondag, aangezien zij als laatste in actie kwamen in de CL? Raar dat notabene Ajax op zondag mag, terwijl het een dag eerder dan PSV speelde voor de CL.
 
Waarom speelt PSV eigenlijk op zaterdag en niet op zondag, aangezien zij als laatste in actie kwamen in de CL? Raar dat notabene Ajax op zondag mag, terwijl het een dag eerder dan PSV speelde voor de CL.
PSV speelt graag op zaterdag.
 
Ik ga zo pannekoeken eten. Iedere keer als ik pannekoeken eet maakt PSV zijn tegenstander dik in. Utrecht PSV die 7-1, ook de wedstrijd van 4-0 dat waren de pannekoeken:sneaky: alleen nu is het niet tegen Utrecht, zou het nof werken?
 
Dit zijn ze
40582698_10156669648208953_442259388128821248_n.jpg


Succes!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan