PSV - Willem II | Zaterdag 1 september | Eindstand 6-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vorige week tegen het team van Sjonnie,
Nu tegen het nieuwe team van Anita
We gaan het wel zien, als ze dezelfde drive als gister kunnen opbrengen komt t wel goed.
 
Vorige week tegen het team van Sjonnie,
Nu tegen het nieuwe team van Anita
We gaan het wel zien, als ze dezelfde drive als gister kunnen opbrengen komt t wel goed.
Ik ben wel benieuwd naar wat Anita nog kan.

Ik hoop ook op een goed gemotiveerd PSV. Dan zullen de meeste binnenlandse wedstrijden wel goed komen.
 
Vernon Anita heeft de laatste tijd niet of nauwelijks gespeeld. Vanaf maart 2018 slechts 1 wedstrijd bij Leeds.
Die zal zaterdag zeker niet meespelen tegen PSV.
 
Vernon Anita heeft de laatste tijd niet of nauwelijks gespeeld. Vanaf maart 2018 slechts 1 wedstrijd bij Leeds.
Die zal zaterdag zeker niet meespelen tegen PSV.
Ja, net zoals het ontslag van de trainer vorig jaar geen effect op de wedstrijd zou hebben....
 
Dat wordt schakelen straks. Van een mooie CL pot gisteren, naar zaterdag tegen Willem II voor de competitie.

En vergis je niet in dit Willem II. Hebben gewoon een prima elftal voor hun begrippen. Prima aanval, redelijke middenveld, verdediging gaat nog wel, redelijke keeper. Kortom, deze pot ga je niet op 80 procent winnen.

Verwacht natuurlijk verder dat we hier 3 punten pakken, ook met het achterhoofd dat Ajax de volgende dag een lastige uitpot heeft tegen Vitesse.

En ohja, interlandperiode komt er natuurlijk weer aan. Dan is het helemaal belangrijk dat je hier wint.
 
Elke week weer boeiend om te kijken. Gaat PSV zich dit jaar eens niet laten verrassen door de Brabantse broeders en Heerenveen. Gaat Pereiro 2 wedstrijden achtereen goed spelen.

Je kunt je toch niet voorstellen dat de ploeg van gisteren, zaterdag niet eenvoudig en ruim wint van W2?!

Dus: 4-1.
 
Vernon Anita heeft de laatste tijd niet of nauwelijks gespeeld. Vanaf maart 2018 slechts 1 wedstrijd bij Leeds.
Die zal zaterdag zeker niet meespelen tegen PSV.
Denk het ook niet, maar vind het een leuke aankoop voor Willem 2
 
W2 heeft toch een sterk elftal met Ozbiliz, Sol, Avdijaj, Anita maar het is tijd dat ze gewoon weer de sigaar zijn en ingeblikt worden.
 
Ik kan niet kijken, want ik zit in het vliegtuig. De vorige keer dat PSV tegen Willem II speelde zat ik ook in het vliegtuig. De voortekenen zijn niet goed.
 
Ik kan niet kijken, want ik zit in het vliegtuig. De vorige keer dat PSV tegen Willem II speelde zat ik ook in het vliegtuig. De voortekenen zijn niet goed.
Voor de wedstrijd of voor je vlucht? Ik zit dan zelf in het buitenland... dus recorder snort zachtjes.
 
Voor de wedstrijd of voor je vlucht? Ik zit dan zelf in het buitenland... dus recorder snort zachtjes.

De wedstrijd...de vlucht ging de vorige keer ook gewoon goed (in tegenstelling tot de wedstrijd). Opnemen zit er voor mij sowieso niet in, helaas.
 
Ik kan niet kijken, want ik zit in het vliegtuig. De vorige keer dat PSV tegen Willem II speelde zat ik ook in het vliegtuig. De voortekenen zijn niet goed.

Je landt niet toevallig tijdens de laatste minuten? We willen dan nogal eens net de winnende maken.
 
Ik kan niet kijken, want ik zit in het vliegtuig. De vorige keer dat PSV tegen Willem II speelde zat ik ook in het vliegtuig. De voortekenen zijn niet goed.

Vorige keer neergestort dan en de crash overleefd. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan