PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lastig beoordelen vandaag. 1e helft vond ik Guti, Doan, Viergever en Dumfries goed. 2e helft Speelden Bergwijn,Malen, Gakpo en Dumfries goed.
 
Nou, dat was op de enkele bevlieging na weer niet heel best. iets ingelopen op die :SC: voor de rest valt er nog genoeg te bespreken en trainen komende weken.
 
Bergwijn doet het vandaag met twee assists en een goal prima op 10, lijkt me. Het is voor mij nog steeds een serieuze optie.
Maar wel Gakpo op de plek van Bruma....Bruma is een renpaard....Gakpo is techinsch veel beter en daardoor dreigender en bepalender voor het team...
 
Als Malen er bij de winterstop er minimaal 20 gemaakt heeft in de eredivisie, dan moet PSV zijn vraagprijs direct in de winterstop naar buiten communiceren : 100 + miljoen euro....!!! Kijken welke vermogende buitenlandse club Malen in de zomer voor 100 miljoen euro binnen wil hengelen ...!!
 
Als Malen er bij de winterstop er minimaal 20 gemaakt heeft in de eredivisie, dan moet PSV zijn vraagprijs direct in de winterstop naar buiten communiceren : 100 + miljoen euro....!!! Kijken welke vermogende buitenlandse club Malen in de zomer voor 100 miljoen euro binnen wil hengelen ...!!
Geen enkele, tenzij hij er ook nog eens 7 op het EK maakt, waaronder de winnende in de finale
 
Eigenlijk moet Metalium alle spelers van PSV continu vervloeken. Zijn schreeuw naar op de bank zetten van Rosario leidde tot een scorende Pablo en vandaag heeft hij al 10 keer via dit forum MvB gesmeekt om Bergwijn er uit te halen :grin:
Mooi toch ! Je had een veel grotere uitslag kunnen neerzetten. Maargoed we zijn 1 goaltje ingelopen...:clap2:
En jou opmerking raakt kant nog wal... Maargoed je hebt toch 3 likes gekregen.
Overigens vervloek ik niemand, jou niet en ook de PSV spelers niet.
Ik vind het zonde, in de wetenschap dat er nog veel meer in gezeten had voor ons aller PSV.
 
Mooi toch ! Je had een veel grotere uitslag kunnen neerzetten. Maargoed we zijn 1 goaltje ingelopen...:clap2:
En jou opmerking raakt kant nog wal... Maargoed je hebt toch 3 likes gekregen.
Ik heb je een like gegeven zodat je je beter gaat voelen ;)
 
Raar dat ze bij Studio Sport helemaal geen beeld laten zien van Thomas die debuteert na 15 maanden blessureleed.
 
Overigens zal het overlijden van de vader van Mo ook ergens wel mee hebben gespeeld in de hoofden van een aantal spelers, geen excuus maar t speelt wel mee.

Daarnaast een flinke + voor de leidsmannen van deze wedstrijd, 1x verkeerd gevlagd 1 corner niet gegeven en voor de rest gewoon goed gefloten, niet te aanwezig als een Güzü, of teveel de teugels laten vieren als een Nijhuis.
 
Overigens zal het overlijden van de vader van Mo ook ergens wel mee hebben gespeeld in de hoofden van een aantal spelers, geen excuus maar t speelt wel mee.

Daarnaast een flinke + voor de leidsmannen van deze wedstrijd, 1x verkeerd gevlagd 1 corner niet gegeven en voor de rest gewoon goed gefloten, niet te aanwezig als een Güzü, of teveel de teugels laten vieren als een Nijhuis.
+Guti had geel moeten krijgen, scheids floot af toen PSV eigenlijk een corner wilde. Maar buitenom deze dingen samen vond ik het niet onverdienselijk inderdaad
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan