PSV - VVV Venlo | Zaterdag 6 oktober | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Moet wel zeggen, goeie keepers zijn zeldzaam. Kijk alleen al naar het Nederlands elftal. Vind Cillessen echt niet heel veel beter dan Zoet.. En na Zoet en Cillessen zit nog een groter gat.
 
Ik bedoelde dat men hier vaak lovend over hem is, dat hij meer kansen moet krijgen etc. Terwijl het een dood simpel verdedigertje is waar je niet warm of koud van word. Maar verder gewoon ok.
Wel een uitstekende ingreep bij die kans van Seuntjens. En ja, ik weet dat het Seuntjens is.
 
Moet wel zeggen, goeie keepers zijn zeldzaam. Kijk alleen al naar het Nederlands elftal. Vind Cillessen echt niet heel veel beter dan Zoet.. En na Zoet en Cillessen zit nog een groter gat.
Maar waarom scouten binnen Nederland? Genoeg talent binnen Europa, Zuid Amerika en Afrika...
 
Moet wel zeggen, goeie keepers zijn zeldzaam. Kijk alleen al naar het Nederlands elftal. Vind Cillessen echt niet heel veel beter dan Zoet.. En na Zoet en Cillessen zit nog een groter gat.

Zoet is een prima keeper, die tegen Inter zijn zwakste wedstrijd in een jaar speelde. Helaas in een wedstrijd waar elke fout fataal is.
 
Maar waarom scouten binnen Nederland? Genoeg talent binnen Europa, Zuid Amerika en Afrika...
Ja was meer voorbeeld dat ze schaars zijn. Ook in buitenland kan ik niet zoveel betaalbare keepers bedenken die niveau Zoet of hoger zijn. Voor ons is Zoet al een best prima keeper. idd zoals Hoetierick aangeeft een beetje jammer dat hij blunderde tegen inter waar het meteen zwaar word gestraft.
 
Misschien nog eens gaan voor Pau Lopez, keepte gisteren weer prima bij Betis. Bij die bal van Correa kon hij gewoon niet bij, ik denk dat zelfs Courtois dat niet was gelukt.
 
Unnerstal heeft mij in elk geval niet overtuigd. He didn't quite live up to the hype, so to speak.
 
Promes had donkerrood moeten hebben, dwaze tackle op Lozano, die echt verkeerd kon aflopen. Niet de eerste keer trouwens, dat die Promes zo verschrikkelijk hard in komt. Vorig jaar ook op Arias, toen kreeg die wel rood.

En die Kum had ook wel een rode kaart mogen hebben. Ff stiekem hard door halen op Hendrix. Stelletjes schoppers bij VVV, gelukkig raakte niemand geblesseerd.
Je ziet vaak dat de tegenstander van PSV het moet hebben van hard inkomen omdat ze het technisch niet bij kunnen benen. Scheidsrechters zijn geneigd om dan door te laten spelen ( mannelijk voetbal). Maar door laten spelen kent ook zijn grenzen en dat inzicht ontbreekt bij de meeste scheidsrechters. Wanneer een en dezelfde speler telkens weer over de schreef gaat, is het de taak van de scheidsrechter om de aanvallende speler in bescherming te nemen. En dat laatste deed Mulder bij de overtreding van Kum op Hendrikx niet. ( Hier trad de VAR juist goed op ).
 
voor de feitjes fetisjisten onder ons
PSV is na 7,5 wedstrijd de enige ploeg in de eredivisie die dit seizoen vóór rust nog geen treffer incasseerde.

Is toch prachtig dit. Ik zat net ook al te kijken; we hebben in 8 wedstrijden pas 1x niet gescoord in de eerste helft (tegen NAC), en ook pas 1x niet gescoord in de tweede helft (tegen Ajax).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan