PSV - VVV Venlo | Zaterdag 6 oktober | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er waren niet veel mensen die floten en waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die 7 minuten voor het eindsignaal al het stadion verlaten en 2 goals missen die ze dan later op TV pas zien. :maniac::FP:

Mooi toch dat die eerder het stadion verlaten. Fluiters hoeven we niet te hebben in het stadion. :bye:
 
Er waren niet veel mensen die floten en waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die 7 minuten voor het eindsignaal al het stadion verlaten en 2 goals missen die ze dan later op TV pas zien. :maniac::FP:
De "laat je club maar in de steek"-mensen. Ben je wel lekker vroeger thuis. Je mist wat goals, maar je moet er iets voor over hebben. :unsure:
Goede resultaten met zoals ik meekrijg grotendeels fatsoenlijk spel. Nice!

Vooral dom. Iedereen weet dat PSV op het eind het vaakst scoort.

Goed, 24 uit 8, wel lijken het PSG van Nederland wel. ;P;)
 
Sjongejongenjongen.
Het riekt hier op het forum dat een groepje met een roze bril op den neus de realiteitszin is kwijtgeraakt en, a la The Beatles destijds, continu heerlijk met elkaar aan het spelen is geslagen.

Compleet andere wedstrijd, ik heb een compleet andere wedstrijd gezien.

(Voorbeeldje: we gaan het meemaken bij het NL-elftal, maar ik vermoed dat jullie ‘koning’ zo goed is mede/vooral doordat Hendrix ernaast staat en niet ondanks Hendrix.

Voorbeeld 2: er is er maar 1 die het hogere tempo niet kan bijhouden. En dan heb ik het niet eens over Zoet met zijn zeer trage spelvoortzettingen. Waar wacht hij steeds op of ziet hij het echt niet?)
Ik vond PSV gewoon goed. Eerst halfuur matig. Maar weinig weg gegeven, veel kansen gecreëerd af en toe mooie combinaties. Ow en dan vergeet k nog de heerlijke steekballen die ik heb gezien. Dit ook nog eens in perspectief dat PSV gewoon Europees speelde en dat VVV eigenlijk best prima presteerde. Behalve vandaag dan totaal niet.

Ik geef je wel gelijk over Rosario. Ik denk dat hij mede goed presteert door het vuile werk van Hendrix. Ik dacht vorig seizoen maakt niet uit dat Hendrix er niet bij is tegen Willem 2. Nou dat heb ik geweten...
Overgings wil niet zeggen dat dit afbreuk doet aan de kwaliteiten van Rosario. Want die ontwikkeld zich momenteel wel als een trein. Zal vast nog een klein vorm dipje krijgen en daarom is het goed dat we een aantal goede middenvelders hebben.

Ja Zoet is wat traag met spelsoortzettingen. Soms denk ik dat het een kleine vorm van tijdrekken is. Maar al in al is Zoet voor eredivisie niveau gewoon een prima keeper. Als hij alles perfect deed dan speelde hij hier ook niet meer.
 
Ik vond PSV gewoon goed. Eerst halfuur matig. Maar weinig weg gegeven, veel kansen gecreëerd af en toe mooie combinaties. Ow en dan vergeet k nog de heerlijke steekballen die ik heb gezien. Dit ook nog eens in perspectief dat PSV gewoon Europees speelde en dat VVV eigenlijk best prima presteerde. Behalve vandaag dan totaal niet.

Ik geef je wel gelijk over Rosario. Ik denk dat hij mede goed presteert door het vuile werk van Hendrix. Ik dacht vorig seizoen maakt niet uit dat Hendrix er niet bij is tegen Willem 2. Nou dat heb ik geweten...
Overgings wil niet zeggen dat dit afbreuk doet aan de kwaliteiten van Rosario. Want die ontwikkeld zich momenteel wel als een trein. Zal vast nog een klein vorm dipje krijgen en daarom is het goed dat we een aantal goede middenvelders hebben.

Ja Zoet is wat traag met spelsoortzettingen. Soms denk ik dat het een kleine vorm van tijdrekken is. Maar al in al is Zoet voor eredivisie niveau gewoon een prima keeper. Als hij alles perfect deed dan speelde hij hier ook niet meer.

Nee, dan zat die op de bank bij Barcelona.
 
Ik zit de wedstrijd op het moment even teug te kijken. VVV had de scheidsrechter en de VAR niet bepaald tegen... Ongelofelijk.

Die Siemen Mulder kan gewoon het tempo niet aan. Plus de mensen van VAR zijn niet capabel.

Er zijn volgens mij 2 opties:
1 fulltime beroepsscheidsrechters introduceren, die er nul naast doen.
2 net als bij hockey 2 scheidsrechters op elke helft 1.

Die Mulder volgde de bal en dat was voor hem al moeilijk zat, en had daardoor geen idee en gevoel en gogme wat er achter zijn rug gebeurde. Zwakke scheids.

O ja, het enige goede was dat hij het spel niet dood floot, andere zwakke scheidsen doen dat.
 
Die Siemen Mulder kan gewoon het tempo niet aan. Plus de mensen van VAR zijn niet capabel.

Er zijn volgens mij 2 opties:
1 fulltime beroepsscheidsrechters introduceren, die er nul naast doen.
2 net als bij hockey 2 scheidsrechters op elke helft 1.

Die Mulder volgde de bal en dat was voor hem al moeilijk zat, en had daardoor geen idee en gevoel en gogme wat er achter zijn rug gebeurde. Zwakke scheids.

O ja, het enige goede was dat hij het spel niet dood floot, andere zwakke scheidsen doen dat.
Ik vrees dat optie 1 beter is. Want vergeet niet dat die rode kaart werd beoordeeld door de Scheidsrechter, de VAR (en die zit toch ook niet alleen). Daarnaast waren er nog een paar op het veld. En niemand greep in en zei dat is rood. Vrees dat nog zo een matige scheids erbij geen invloed zou hebben. Die ziet het namelijk ook niet.
 
Ik zit de wedstrijd op het moment even teug te kijken. VVV had de scheidsrechter en de VAR niet bepaald tegen... Ongelofelijk.

Promes had donkerrood moeten hebben, dwaze tackle op Lozano, die echt verkeerd kon aflopen. Niet de eerste keer trouwens, dat die Promes zo verschrikkelijk hard in komt. Vorig jaar ook op Arias, toen kreeg die wel rood.

En die Kum had ook wel een rode kaart mogen hebben. Ff stiekem hard door halen op Hendrix. Stelletjes schoppers bij VVV, gelukkig raakte niemand geblesseerd.
 
Promes had donkerrood moeten hebben, dwaze tackle op Lozano, die echt verkeerd kon aflopen. Niet de eerste keer trouwens, dat die Promes zo verschrikkelijk hard in komt. Vorig jaar ook op Arias, toen kreeg die wel rood.

En die Kum had ook wel een rode kaart mogen hebben. Ff stiekem hard door halen op Hendrix. Stelletjes schoppers bij VVV, gelukkig raakte niemand geblesseerd.

Promes is een dolle stier en Kum liep de hele wedstrijd al te schoppen. :braak:
 
Ik heb beetje lopen opletten op die Sainsbury, waar men hier snel van opgewonden raakt. Hij mag dan wel de mooiste achternaam hebben maar als verdediger is het gewoon een dertien in een dozijn, geen een moment heb je iets van hey kijk met hem. Beugelsdijk of een Sainsbury, weinig voor of achteruitgang.
 
Ik heb beetje lopen opletten op die Sainsbury, waar men hier snel van opgewonden raakt. Hij mag dan wel de mooiste achternaam hebben maar als verdediger is het gewoon een dertien in een dozijn, geen een moment heb je iets van hey kijk met hem. Beugelsdijk of een Sainsbury, weinig voor of achteruitgang.
Volgens mij was de algehele constatering dat hij Schwaab goed verving. Niks meer dan dat. Dus ik snap de aanvang van jpuw post geheel niet.
 
Volgens mij was de algehele constatering dat hij Schwaab goed verving. Niks meer dan dat. Dus ik snap de aanvang van jpuw post geheel niet.

Ik bedoelde dat men hier vaak lovend over hem is, dat hij meer kansen moet krijgen etc. Terwijl het een dood simpel verdedigertje is waar je niet warm of koud van word. Maar verder gewoon ok.
 
Ik bedoelde dat men hier vaak lovend over hem is, dat hij meer kansen moet krijgen etc. Terwijl het een dood simpel verdedigertje is waar je niet warm of koud van word. Maar verder gewoon ok.

Hij was gisteren wel erg nonchalant met terugspeelballen.
 
En zijn uittrappen zijn echt 9 van de 10 keer dramatisch
Daarom zou PSV na dit seizoen eindelijk eens afscheid moeten nemen van Zoet en hem bedanken voor bewezen diensten. PSV moet nu al op zoek naar een goeie opvolger voor Zoet, die ook Europa ( lees CL) waardig is, want Unnerstall is een prima keeper voor de eredivisie, maar voor Europa in mijn ogen te licht en onervaren. En die nieuwe keeper mag wat mij betreft ook wat kosten, als hij maar CL niveau heeft...als we 6 miljoen euro kunnen betalen voor een miskoop als Luckassen, dan mag deze keeper best 8-10 miljoen euro kosten, zolang we er minimaal 3-4 jaar plezier van kunnen hebben, voordat we hem voor veel meer geld verkopen....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan