PSV - VVV Venlo | Zaterdag 6 oktober | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De gevaarlijkste man vanavond kan wel eens Unnerstahl zijn.
 
Hahaha, het is toch ook wel heel droevig dat je naar Venlo afreist (heel vermoeiend), dan in een kuil met een lange trap moet voetballen (word je ook a priori al heel moe van) en dan ook nog eens op kunstgras (zucht) en tot slot van rekening racistisch bejegend worden door een stelletje zuiplappen. En met een beetje pech stuit je ook nog eens op een agressief VVV dat het je moeilijk maakt. Nee, ik stel voor dat VVV weer even rustig teruggaat naar de Keuken Kampioen Divisie.

Heel lollig ja:sneaky:,,dat PSV maar ns uitkijkt, een bloedfanatiek clubje, van wat ik sofar gezien heb. Weet sinds een klein kwartiertje (bij toeval) wie Unnerstall is, groot artikel in krant aan hem gewijd :DANCE:
 
Nou, matchday. Ik verwacht itt tot vorige week een leuke wedstrijd en een vrij makkelijke overwinning. VVV is zeker niet slecht, maar onze jongens willen zich revancheren en het is de laatste wedstrijd van dit blok. Wil je goed afsluiten.
 
Interlandperiode komt er weer aan.

Weer zaak om vandaag 3 punten te pakken. Thuis tegen VVV, mag je nooit punten laten liggen. Eigenlijk in alle thuiswedstrijden, mag je niks laten liggen.
 
Ja idd. Drukke week, interland periode om de hoek maar hier moet gewoon 3 ptn proberen te pakken. Dan ga je met minimaal 5 ptn de interlandbreak tegemoet en dat traint volgensmij een stuk lekkerder. Misschien laat Ajax nog een punt liggen thuis tegen AZ. Zou je niet verwachtten maar je weet nooit naar CHL avond. Zeker niet wanneer die heel goed ging dan hebben soms weleens last van zelfoverschatting. Maar ik ben al blij als PSV 3 ptn pakt dit weekend.
 
Ja idd. Drukke week, interland periode om de hoek maar hier moet gewoon 3 ptn proberen te pakken. Dan ga je met minimaal 5 ptn de interlandbreak tegemoet en dat traint volgensmij een stuk lekkerder. Misschien laat Ajax nog een punt liggen thuis tegen AZ. Zou je niet verwachtten maar je weet nooit naar CHL avond. Zeker niet wanneer die heel goed ging dan hebben soms weleens last van zelfoverschatting. Maar ik ben al blij als PSV 3 ptn pakt dit weekend.

AZ en topwedstrijden. Nee, dat wordt gewoon een makkie voor Ajax.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
AZ en topwedstrijden. Nee, dat wordt gewoon een makkie voor Ajax.
Zal best. Geen idee eigenlijk. Maar Ajax maakt ook niet zoveel uit, zeker nu nog niet. In de helft van de competitie gaat we wel eens kijken wie er bovenaan staat en hoeveel punten er tussen de 1 en 2 (en 3 etc) zitten. En dan gaan we ook kijken wie welke moeilijke pot al heeft gehad.

Maar voor nu gaan we volop focussen op onszelf. VVV-thuis.
 
Ik hoop op een degelijke 2-0 overwinning en verwacht een defensieve tegenstander met een supergemotiveerde keeper in de goal vandaar dat het slechts 2-0 word common PSV
 
Geen Schwaab maar Sainsbury. Denk dat Schwaab gebleseerd is oid. Ben benieuwd naar Sainsbury of hij het niveau aankan en een goede derde verdediger voor ons is.
 
Zowel Schwaab als Isimat geblesseerd. Toch wel luxe dat we dan geen middenvelder naar achteren hoeven te schuiven omdat we geen fatsoenlijke verdedigers achter de hand hebben. Ik zou gevoelsmatig Sainsbury sowieso de voorkeur boven Isimat geven, dat mag hij vandaag dan bewijzen.
 
De elf namen

43260364_10156761646258953_1554566861645938688_n.jpg
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan