PSV - VVV Venlo | Zaterdag 6 oktober | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, na Inter tegen VVV. Dan daar maar flink uithalen.

Net als je denkt niet dieper te kunnen zinken na woensdag moet je nu juist weer de kuil (koel ik weet het) in, hoop dat Mark weer zijn stokpaardje over onverzettelijk doorgaan weer ophaalt.
 
Gelukkig maar. Die racistische zandkuil zouden ze ook aan Duitsland moeten geven.
Hahaha, het is toch ook wel heel droevig dat je naar Venlo afreist (heel vermoeiend), dan in een kuil met een lange trap moet voetballen (word je ook a priori al heel moe van) en dan ook nog eens op kunstgras (zucht) en tot slot van rekening racistisch bejegend worden door een stelletje zuiplappen. En met een beetje pech stuit je ook nog eens op een agressief VVV dat het je moeilijk maakt. Nee, ik stel voor dat VVV weer even rustig teruggaat naar de Keuken Kampioen Divisie.
 
Hahaha, het is toch ook wel heel droevig dat je naar Venlo afreist (heel vermoeiend), dan in een kuil met een lange trap moet voetballen (word je ook a priori al heel moe van) en dan ook nog eens op kunstgras (zucht) en tot slot van rekening racistisch bejegend worden door een stelletje zuiplappen. En met een beetje pech stuit je ook nog eens op een agressief VVV dat het je moeilijk maakt. Nee, ik stel voor dat VVV weer even rustig teruggaat naar de Keuken Kampioen Divisie.
Hahaha. Iets met een spijker en een kop.
 
PSV gaat alle frustraties van zich afspelen en wint met 3-0 van VVV....ik hoop dat in de 2e helft Guti ingebracht wordt voor Pereiro en minimaal een half uur speeltijd krijgt van Mark, zodat Guti zich eindelijk kan bewijzen....
 
Net als je denkt niet dieper te kunnen zinken na woensdag moet je nu juist weer de kuil (koel ik weet het) in, hoop dat Mark weer zijn stokpaardje over onverzettelijk doorgaan weer ophaalt.
Koel -> lokale slang voor kuil, stadion ligt ook werkelijk in een kuil. Maar dat maakt voor PSV - VVV niks uit.

5-1
 
Met zo een mentaliteit hadden we de Sinaï nooit op Israël heroverd.

Hoppa, ik zeg tien punten. Alleen uit tegen de Spurs spelen we gelijk.

Wat heb je aan de Sinaï?
Lees net op google dat het toerisme, veiligheid en nomadische veeteelt oplevert.
Als er uraniumerts, goud of olie in de grond had gezeten, was het waarschijnlijk iets minder makkelijk gegaan.
Daarom zeg ik 7 punten.
 
Met zo een mentaliteit hadden we de Sinaï nooit op Israël heroverd.
De Sinai is nooit heroverd op Israel (en wie is "we"?). Israel gaf de Sinai terug aan Egypte als onderdeel van de vredesonderhandelingen. Door het terug geven van de Sinai werd de militair sterkste tegenstander van Israel niet langer een (actieve) vijand.

On topic: gewoon winnen tegen VVV om de moraal weer op te poetsen. En dan doorgaan naar de titel.
 
De Sinai is nooit heroverd op Israel (en wie is "we"?). Israel gaf de Sinai terug aan Egypte als onderdeel van de vredesonderhandelingen. Door het terug geven van de Sinai werd de militair sterkste tegenstander van Israel niet langer een (actieve) vijand.

On topic: gewoon winnen tegen VVV om de moraal weer op te poetsen. En dan doorgaan naar de titel.
Mooi verhaal, geheel in de lijn met de westerse berichtgeving in de jaren 70, maar we weten allebei dat Israël nog nooit iets zomaar heeft teruggegeven. ?

En inderdaad: gewoon winnen, zonder kaarten, zonder blessures. Verder niet zo heel boeiend.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mooi verhaal, geheel in de lijn met de westerse berichtgeving in de jaren 70, maar we weten allebei dat Israël nog nooit iets zomaar heeft teruggegeven. ?.
Ze hebben er ook iets voor terug gekregen: een veilige grens en een vijand minder.
 
Ze hebben er ook iets voor terug gekregen: een veilige grens en een vijand minder.
Hoe is de status quo daar doorbroken? Waarom wilde Damascus de banden met Cairo verbreken (hint: Egypte drukte niet verder door om verdere escalatie van het conflict te voorkomen, terwijl Syrië klaar stond om van de andere kant aan te vallen)? Waarom is 6 oktober nog steeds Victory Day in Egypte, inclusief het bezoek van leiders uit de eerste en tweede wereld? Met al haar wapens als cadeautjes wist Israël Egypte inderdaad weer terug te dringen, maar na alle aanvallen (1956 vielen Frankrijk en Engeland samen met Israël Egypte aan, in 1967 alleen Israel met de nieuwste westerse wapens) vond Egypte het wel mooi geweest. Het enige wat Egypte heeft gedaan is teruggenomen wat was veroverd door FC Apartheid, tot groot ongenoegen van de Arabische wereld. Het was juist Egypte dat ervoor koos om een vijand minder te hebben aan de grens, niet het zielige en gepeste Israël.

Maar goed, VVV Venlo thuis...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan