Sjongejongenjongen.
Het riekt hier op het forum dat een groepje met een roze bril op den neus de realiteitszin is kwijtgeraakt en, a la The Beatles destijds, continu heerlijk met elkaar aan het spelen is geslagen.
Compleet andere wedstrijd, ik heb een compleet andere wedstrijd gezien.
(Voorbeeldje: we gaan het meemaken bij het NL-elftal, maar ik vermoed dat jullie ‘koning’ zo goed is mede/vooral doordat Hendrix ernaast staat en niet ondanks Hendrix.
Voorbeeld 2: er is er maar 1 die het hogere tempo niet kan bijhouden. En dan heb ik het niet eens over Zoet met zijn zeer trage spelvoortzettingen. Waar wacht hij steeds op of ziet hij het echt niet?)
Ik vond PSV gewoon goed. Eerst halfuur matig. Maar weinig weg gegeven, veel kansen gecreëerd af en toe mooie combinaties. Ow en dan vergeet k nog de heerlijke steekballen die ik heb gezien. Dit ook nog eens in perspectief dat PSV gewoon Europees speelde en dat VVV eigenlijk best prima presteerde. Behalve vandaag dan totaal niet.
Ik geef je wel gelijk over Rosario. Ik denk dat hij mede goed presteert door het vuile werk van Hendrix. Ik dacht vorig seizoen maakt niet uit dat Hendrix er niet bij is tegen Willem 2. Nou dat heb ik geweten...
Overgings wil niet zeggen dat dit afbreuk doet aan de kwaliteiten van Rosario. Want die ontwikkeld zich momenteel wel als een trein. Zal vast nog een klein vorm dipje krijgen en daarom is het goed dat we een aantal goede middenvelders hebben.
Ja Zoet is wat traag met spelsoortzettingen. Soms denk ik dat het een kleine vorm van tijdrekken is. Maar al in al is Zoet voor eredivisie niveau gewoon een prima keeper. Als hij alles perfect deed dan speelde hij hier ook niet meer.