PSV - VVV Venlo | Zaterdag 6 oktober | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
En hoe zou dat dan moeten? Geel voor die gozer die inmiddels gewisseld is. Krijgt hij dan geel voor of na de wissel?
 
De VAR mag hem voor rood/penalty naar de VAR sturen, maar als de scheids dan het niet rood vindt, mag hij nog geel geven
ok. helder. Ik ga ff werken en zie straks wel de verdere commentaren. Ben ook benieuwd naar de reactie van de scheids aangaande enkele situaties.
 
Belachelijke penal

Hoezo? Hij speelt geen bal, raakt Hendrik vol op t been met noppen vooruit. Had zn tweede geel geweest als hij niet gewisseld was.
Zou hij die nog mogen krijgen, lijkt me dat dit spelregel technisch gezien moet mogen gezien alles na dat moment geannuleerd wordt.
 
Lijkt trouwens wel alsof Lozano echt even op gesprek is geweest met MvB, want vandaag speelt hij niet alleen geweldig maar ook onzelfzuchtig. Nu lekker op links laten staan, waar hij 10x gevaarlijker is dan op rechts.



Dat zou zomaar eens kunnen. En ik ben het ook een beetje moe, dat opgehemel van Ajax hier door sommigen, dus die twee samen zal dat misschien veroorzaakt hebben ;) Zie liever dat we PSV eens gaan ophemelen en hypen. Laten we de prijzen maar eens op gaan drijven.
Nou zeg maar wat ik nog meer moet doen aan die hype na mijn “Koning Pablo” hype:grin::maniac:
 
Lekkere wedstrijd toch. VAR zat niet mee tot op het einde. Maar aantal lichtpuntjes. Met Angelino heb je een vierde aanvaller erbij. Heerlijk hoe vaak die kan gaan en zijn voorzetten. Sainsbury gewoon prima. Mij leek dat hij meer snelheid heeft dan Viergever en Schwaab dus dat is zeker handig. Ik vond de verdediging met hem er in ieder geval goed uitzien. Meer zekerder dan met Isi , wat ik jammer vind want vind Isi altijd wel een prachtige kerel. Verder wat een aanval hebben we. Ook De Jong is lekker in vorm. Kopsterk, wint veel duels en gewoon een goede mentaliteit. Vind hem eigenlijk terecht aanvoerder, wat ik aan het begin van het seizoen betwijfelde. Eigenlijk enige nadeel aan de aanval is dat we twee spelers hebben die het liefste op links spelen haha. Maar voor eredivisie echt een luxe aanval. Dan ook het middenveld. Gewoon vier goede middevelders. Pereiro was goed en Guti valt ook heerlijk in met die goal.

Misschien moet Bommel toch af en toe rouleren.
 
hey zag net wedstrijd en verbaast me dat guti nu weer binnen minuten goal maakt . Jammer dat hij dan op de bank blijft bij een belangrijke champ wedstijd. Nu heb je twee keer verloren zet hem en malen een keer in. Die gasten heb je toch niet voor de heb. G.V.D laat ze voetballen en overwinteren in champ league. come on psv
 
Vanuit de jungle heb ik helaas alleen vanaf de 30e tot de 70e minuut kunnen kijken, maar ik heb genoten! Bergwijn is een sublieme dribbelaar, niet normaal hoe makkelijk hij met die bal aan zn voeten geplakt mensen voorbijkomt! Angelino is een geweldige back en vanaf Lozano kwam weer ouderwets veel gevaar. Ik vond eigenlijk iedereen weer prima, alleen Hendrix kon ik op een paar slordigheden betrappen.

Ik heb de invalbeurt van Guti dus helemaal gemist... hoe viel hij in? Een goal is natuurlijk mooi meegenomen, maar verder?
 
Hoezo? Hij speelt geen bal, raakt Hendrik vol op t been met noppen vooruit. Had zn tweede geel geweest als hij niet gewisseld was.
Zou hij die nog mogen krijgen, lijkt me dat dit spelregel technisch gezien moet mogen gezien alles na dat moment geannuleerd wordt.

Voor mijn gevoel was het meer ongelukkig, daarbij geen gestrekt been en dan valt het kwa noppen wel mee.
Dat gezegd hebbende moet ik wel de kanttekening plaatsen dat mijn stream oke was maar niet de meest spectaculaire beeldkwaliteit had.
Op basis van mijn gevoel blijf ik er voor nu bij dat hij niet gegeven had hoeven worden.
 
Voor mijn gevoel was het meer ongelukkig, daarbij geen gestrekt been en dan valt het kwa noppen wel mee.
Dat gezegd hebbende moet ik wel de kanttekening plaatsen dat mijn stream oke was maar niet de meest spectaculaire beeldkwaliteit had.
Op basis van mijn gevoel blijf ik er voor nu bij dat hij niet gegeven had hoeven worden.
Ach ergste geval kun je zien als goedmaker voor de penalty die Dumfries moest krijgen. Of voor de rode kaart van promes. Of zelfs een beetje van de handsbal (hoewel die vond ik het minst). Dus opzich niet geheel onterecht die 4 0. En lekker voor het doelsaldo
 
Heb net wedstrijd gezien en vind het jammer dat we 2 wedstijden in cl verloren hebben en het kapitaal op de bank laten zitten. Hoe knap is het dat je 2 keer invalt en 3 goals scoort. dan hoor je te spelen in cl l. Dit geldt ook voor Doyel malen. Heel erg voor die gasten.Wat een bal van guti daar heeft ook de cl tegenstander geen antwoord op. Gewoon puur op techniek een bal plaatsen
 
Heb net wedstrijd gezien en vind het jammer dat we 2 wedstijden in cl verloren hebben en het kapitaal op de bank laten zitten. Hoe knap is het dat je 2 keer invalt en 3 goals scoort. dan hoor je te spelen in cl l. Dit geldt ook voor Doyel malen. Heel erg voor die gasten.Wat een bal van guti daar heeft ook de cl tegenstander geen antwoord op. Gewoon puur op techniek een bal plaatsen

Goede post dit wel.3 goals ook :)

Denk zelf overigens dat Guti niet in de CAM rol past, hij liep er ook wat onwennig rond. Is meer de man van het overzicht a la Rosario. Maarja die kunnen we niet meer laten banken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan