PSV - VVV | Dinsdag 22 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Opstelling:

Mvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Sangare - Hendrix
Gotze - Ihattaren
Madueke - Gakpo
 
mtbE-eBi
 
Roger ziet Fein denk ik meer als vervanger op de posities van Gotze en Mo, hoewel je tegen VVV ook wel met Fein naast Sangare zou kunnen spelen.
Met Hendrix en Sangare naast elkaar zit er weinig voetbal in, heb je meer 2 hardwerkende spelers en Sangare heeft soms een mooie pas, als je Rosario, Fein of zelfs in dien weer mogelijk van Ginkel er naast zet heb je zoveel meer voetbal naar voren
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Met Hendrix en Sangare naast elkaar zit er weinig voetbal in, heb je meer 2 hardwerkende spelers en Sangare heeft soms een mooie pas, als je Rosario, Fein of zelfs in dien weer mogelijk van Ginkel er naast zet heb je zoveel meer voetbal naar voren

Alleen werkt dat niet tegen tegenstanders die wel goed zijn, omdat Fein niet kan verdedigen en van Max en Dumfries niet verwacht wordt dat ze vaak aan verdedigen toekomen. Ik snap de keuze van Roger wel, alleen vind ik het wat overdreven tegen VVV.
 
Lekker op tijd slapen. Bedankt Jorrit.
Mocht ik niet kunnen slapen dan kijk ik wel even 5 minuten.
 
Alleen werkt dat niet tegen tegenstanders die wel goed zijn, omdat Fein niet kan verdedigen en van Max en Dumfries niet verwacht wordt dat ze vaak aan verdedigen toekomen. Ik snap de keuze van Roger wel, alleen vind ik het wat overdreven tegen VVV.
Dan zou je dus juist vandaag Fein of Rosario kunnen opstellen 🙃
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan