PSV Vrouwen: Algemeen

Twentespeelster brengt zichzelf te val, vanuit de (onterechte) vrijetrap valt de 3-2 voor Twente

Twente terechte winnaar obv gehele wedstrijd, maar na een 0-2 voorsprong is t niet te min zuur.

Gister nipt gewonnen van Utrecht in Utrecht. Op 2 uit 6, maar obv doelsaldo achter op Ajax en Twente.

Volgende ronde spelen we uit tegen Hera United (nieuw in de ED). Week daarop een kraker tegen de dames van Twente.

Wholy fuckeroni, weet niet de exacte achtergrond maar op het oog lijkt PSV dit zo te accepteren dat ze dan maar op neutraal moeten gaan spelen omdat Minsk geen visum kan krijgen. Kom op mensen. Die Wit-Russen veroorzaken het probleem. Waarom moet PSV hier voor opdraaien? Wit-Rusland is betrokken bij een oorlog van een extreem-rechtse dictator in Rusland en vervolgens wordt PSV het recht onthouden om thuis te kunnen voetballen. Laat ze lekker opdonderen dat Minsk. Twee keer 3-0 verlies. Simpelweg spoedarbitrage aanvragen.

Wholy fuckeroni, weet niet de exacte achtergrond maar op het oog lijkt PSV dit zo te accepteren dat ze dan maar op neutraal moeten gaan spelen omdat Minsk geen visum kan krijgen. Kom op mensen. Die Wit-Russen veroorzaken het probleem. Waarom moet PSV hier voor opdraaien? Wit-Rusland is betrokken bij een oorlog van een extreem-rechtse dictator in Rusland en vervolgens wordt PSV het recht onthouden om thuis te kunnen voetballen. Laat ze lekker opdonderen dat Minsk. Twee keer 3-0 verlies. Simpelweg spoedarbitrage aanvragen.
Putin extreem rechts zie ik niet zo?

Mohr: Hoe zie jij Putin politiek dan? 🙂
Goede vraag 😁. Ik vind Putin een dictator en die kunnen niet echt in links of rechts ingedeeld worden. Die doen gewoon wat het beste voor hunzelf is. De mensen daar direct omheen doen wat het beste voor hun is. Putin is historisch gezien links (komt voort uit het communisme). Maar daar is weinig ideologie van over. Voor de rechterzijde snap ik dat je dat de kut maar ik denk dat het maar net is wat hem het beste uitkomt.

Mohr: ja hij komt uit het communistische Sovjet-tijdperk voort. Een totalitair politiek model. Nu is Rusland ook een volledig totalitaire staat geworden. Maar gezien de denkbeelden tegenwoordig meer aan de extreem-rechtse zijde. Het beeld bevestigt zich door de relaties die Orban en Fico met Putin en Rusland hebben. In de media worden zij als extreem-rechts weergegeven. Dan zijn er ook nog de financiële banden met diverse politieke partijen in de EU die als extreem rechts te boek staan en die ideologisch zichzelf bijelkaar plaatsen door samen op congressen te komen, ook de PVV is daar bijvoorbeeld aanwezig. Persvrijheid is weggenomen in Rusland, LHBTQ-mensen worden er minimaal gediscrimineerd zoniet erger dan dat. De rol van vrouwen wordt gemarginalisserd tot broedmachines achter het aanrecht. De USSR was totalitair en Rusland is het ook. Alleen met een ander labeltje op de fles, oude wijn in nieuwe flessen. Geert Wilders wil exact hetzelfde met Nederland. Een door de PVV geregeerd en gecontroleerde staat. PVV = Geert Wilders = PVV. Hoewel de PVV zeker wel problematische zaken in dit land benoemt is Wilders kiezen ook kiezen voor einde democratie en vrijheid in mijn ogen. Voor de problemen in Nederland is kiezen voor mensen als Wilders, Putin, Orban, Fico, Loekashenko het kind met het badwater weggooien om een aantal problemen op te lossen. Maar ik ga mijn ziel niet verkopen aan dergelijke leiders. Op de lange termijn brengt het niets.

Terug naar het voetbal van de dames. Het is mooi verrot dat ze niet kunnen spelen in eigen land. Doe er wat aan PSV. :PSV:

Degelijke 0-5 overwinning op NAC vandaag. Twente speelde verrassend gelijk tegen Utrecht waardoor PSV slechts 1 punt achter de koploper staat.

Ajax - PSV 0-1 ... Inmiddels een half uur gespeeld en de 0-1 werd al gescoord in de 2e minuut.

PSV maakt een eigen goal in de laatste seconde van de extra tijd en het is 2-1. Wat een enorme blunder. De gruwel. :zien::FP:

Laatst bewerkt:
PSV maakt een eigen goal in de laatste seconde van de extra tijd en het is 1-2. Wat een enorme blunder. De gruwel. :zien::FP:
Vroeger riep een keeper nog wel eens 'Los!' als de speler van de bal moest afblijven..

PSV maakt een eigen goal in de laatste seconde van de extra tijd en het is 2-1. Wat een enorme blunder. De gruwel. :zien::FP:
Volgens de commentator hoorde de hele Arena de keeper "Los" roepen, behalve onze blunderaarster.
Op deze manier worden onze dames ook dit jaar geen kampioen.
Terwijl ze (we) daar toch al enkele jaren naar smachten.

Terug
Bovenaan Onderaan