PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schmidt "A few players are not able to play 90 minutes in game" of iets wat hier heel erg op lijkt. Ik vind het toch zeer merkwaardig, nog altijd niet fit genoeg om soms twee wedstrijden in een week te spelen.
 
Schmidt "A few players are not able to play 90 minutes in game" of iets wat hier heel erg op lijkt. Ik vind het toch zeer merkwaardig, nog altijd niet fit genoeg om soms twee wedstrijden in een week te spelen.
Soms 2?Je speelt er dit seizoen eerder soms 1. Ben ik het er wel mee eens dat hij gewoon met zijn sterkste 11 moet beginnen.
 
Schmidt "A few players are not able to play 90 minutes in game" of iets wat hier heel erg op lijkt. Ik vind het toch zeer merkwaardig, nog altijd niet fit genoeg om soms twee wedstrijden in een week te spelen.
Kijk eens naar de selecties van Engelse clubs, die zijn niet voor niets zo ontzettend breed
 
Kijk eens naar de selecties van Engelse clubs, die zijn niet voor niets zo ontzettend breed
Die hebben dan ook een veel groter budget. Toch had JdJ er meer uit kunnen halen want de selectie is niet zo goed in balans met al die controleurs. Wat er nu op de bank zit is echt heel erg zwak en dat ligt niet alleen aan de afwezigheid van veel van onze spelers.
 
Soms 2?Je speelt er dit seizoen eerder soms 1. Ben ik het er wel mee eens dat hij gewoon met zijn sterkste 11 moet beginnen.
Ik kan me oprecht niet meer herinneren wanneer de laatste week was met maar 1 wedstrijd. Net na de winterstop? Sindsdien doordeweekse eredivisie speeldag, beker, Europa het is zeker niet mild.

Dan nog vind ik het een beetje schandalig dat niemand 100 procent fit is..
 
Die hebben dan ook een veel groter budget. Toch had JdJ er meer uit kunnen halen want de selectie is niet zo goed in balans met al die controleurs. Wat er nu op de bank zit is echt heel erg zwak en dat ligt niet alleen aan de afwezigheid van veel van onze spelers.
Dat klopt ja, qua selectie breedte is het niet goed genoeg voor een normaal seizoen eredivisie (met name achterin) en voor een Engels seizoen al helemaal niet.
 
Luckyajaks grappen mogen we aankomende weken niet gebruiken pff, had gewoon 0-3 moeten staan

Vertessen en Zahavi hadden toch ook 'haast 100% kansen', dan was het 2-3 geweest.
Precies. Ik vond Vitesse helemaal niet veel beter dan PSV. Ze misten wel voor open goal en het penaltymoment was wel dubieus. Maar ook het slechte PSV had inderdaad z'n kansen.
Wie moet Sangare vervangen tegen Olympiakos en Ajax??
In ieder geval niet Fein, hebben we weer kunnen zien.
Alsjeblieft niet. Ik vond hem vandaag ook helemaal niet veel toevoegen en snap de positieve berichten hier over hem niet. Misschien omdat de verwachting zo laag zijn......

Komende wedstrijden dan toch maar Thomas naast Rosario. Dan Götze en Ihattaren aan de zijkant en Malen+Zahavi in de spits. Eerlijk is eerlijk. Zahavi begint ook beter te draaien. Passing kan nog steeds beter.
 
Soms 2?Je speelt er dit seizoen eerder soms 1. Ben ik het er wel mee eens dat hij gewoon met zijn sterkste 11 moet beginnen.
Oke, haal dat woordje weg, maar ik blijf wel bij het punt dat een PSV speler twee wedstrijden per week moet kunnen spelen. Zeker gezien het niveau van sommige wedstrijden.
 
Ik kan me oprecht niet meer herinneren wanneer de laatste week was met maar 1 wedstrijd. Net na de winterstop? Sindsdien doordeweekse eredivisie speeldag, beker, Europa het is zeker niet mild.

Dan nog vind ik het een beetje schandalig dat niemand 100 procent fit is..
Dat sommigen met wat pijntjes lopen kan ik mij wel voorstellen, dus af en toe roteren is niet zo er. Maar om nu gelijk je hele as te wisselen gaat mij wat ver
 
Schmidt "A few players are not able to play 90 minutes in game" of iets wat hier heel erg op lijkt. Ik vind het toch zeer merkwaardig, nog altijd niet fit genoeg om soms twee wedstrijden in een week te spelen.
Gisteren toevallig Altletico Madrid gezien? Helft van elftal zat tegen kramp aan en gingen ten onder tegen ...
Levante. 0-2, thuis he.
En ik denk dat die van Altletico echt wel een (conditioneel) beter team hebben dan wij.
Feyenoord gezien, na de midweek? 2 kansen gecre-eerd, en een penalty omdat de domste verdediger van de eredivisie rondloopt bij Twente.
Barcelona gezien tegen Cadiz?
Tottenham gezien?
 
Gisteren toevallig Altletico Madrid gezien? Helft van elftal zat tegen kramp aan en gingen ten onder tegen ...
Levante. 0-2, thuis he.
En ik denk dat die van Altletico echt wel een (conditioneel) beter team hebben dan wij.
Feyenoord gezien, na de midweek? 2 kansen gecre-eerd, en een penalty omdat de domste verdediger van de eredivisie rondloopt bij Twente.
Barcelona gezien tegen Cadiz?
Tottenham gezien?
Is dat iedere wedstrijd bij die clubs zo en is dat ook nog eens zo bij de andere clubs? En waren er geen spelers die wel twee keer in de week konden presteren? Dan vraag ik me af hoe sommige spelers toch aan zoveel doelpunten of caps komen en toch zo een grote naam hebben gekregen. Ik vind Barca sowieso al niks meer. En Tottenham is ook niet wat het geweest is. Atletico verliest een keer maar dit zijn hele andere competities met andere financiële mogelijkheden.
 
Schmidt "A few players are not able to play 90 minutes in game" of iets wat hier heel erg op lijkt. Ik vind het toch zeer merkwaardig, nog altijd niet fit genoeg om soms twee wedstrijden in een week te spelen.
Zou hij serieus volgas willen gaan tegen Olympiakos én Ajax?

Is het wel de persoon voor..

Gaat lastig worden zonder Sangaré.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan