PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Verslaggever loopt wel erg te vissen zeg
Inderdaad. Maar vond ook wel dat Malen politiek correct probeerde te zijn en niet te veel wilde thuis geven. Niet de beste antwoorden maar ik merk wel dat die jongen het goed wil doen en die houding leek ik vandaag in het veld terug te zien, met de voeten spreken.
 
Inderdaad. Maar vond ook wel dat Malen politiek correct probeerde te zijn en niet te veel wilde thuis geven. Niet de beste antwoorden maar ik merk wel dat die jongen het goed wil doen en die houding leek ik vandaag in het veld terug te zien, met de voeten spreken.
In de studio zeiden ze het treffend. Malen is een spits die áltijd wil spelen en scoren. Zelfs wanneer hij een been mist zou hij dit blijven willen. Aan de trainer om hem daar vervolgens tegen in bescherming te nemen wanneer hij rust moet pakken. Dan kunnen we daarover discussiëren of Schmidt dit op de goede manier heeft gedaan, maar dat blijft natuurlijk gebaseerd op niets..
 
Nou op CV hebben we ook alleen Viergever achter de hand (prima pot vandaag)...of tel je Baumi ook mee?
Baumgartl, Viergever en Obispo. Zijn niet goed genoeg (Baumgartl ver onvoldoende, Viergever een 6je speler en Obispo moeilijk in te schatten) maar voor op de bank wel oké
 
Vermakelijke pot wel. Baumgartl lang niet gek op zijn blunder na, maar die speelt natuurlijk zonder zelfvertrouwen. Zahavi goed, maar vizier niet op scherp en wat is Götze toch een klasse speler. Die mocht ff 30 minuten aanzetten en dan zit het er wel in hoor! Benieuwd wanneer en wellicht wel of Mario het nog 90 minuten kan laten zien. Misschien volgend seizoen.

Mijn Duitse vrienden denken dat ie gaat bijtekenen
 
Zit nu effe de herhaling te kijken van Twente - Feyenoord. Feyenoord doet wel erg z'n best om de titel 'Slechtste verdediging 2021' op zn naam te krijgen
 
Zit nu effe de herhaling te kijken van Twente - Feyenoord. Feyenoord doet wel erg z'n best om de titel 'Slechtste verdediging 2021' op zn naam te krijgen
Verdedigend is het in het algemeen gewoon niet al te best in de Eredivisie dit seizoen. Patrick Pauwe en André Ooijer kunnen misschien nog mee ;P
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan