PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, waar moet ik beginnen....
Rosario echt heel zwak. Fein hoeft van mij ook nooit meer in de basis. Mauro is geen verdediger. Stop daarmee. Baumgartl toch ook weer in de fout bij de goal. Vertessen slechte techniek en veel te onrustig. Zijn er nog positieve punten? Jazeker! Ik vind Sangare echt sterk spelen en Guti valt me ook niet tegen. Viergever ook vrij solide. Dan houdt het wel op. In de 2e helft: Max,Gotze,Teze en Malen erin. Mauro,Fein,Rosario en Vertessen eruit.
 
maargoed, ben er klaar mee. Ik ga wat anders doen. Geen zin om dit nog aan te zien..
 
Jammer dat er geen 30k mensen in het stadion zitten die zich laten horen. Fluitconcerten en spreekhoren verdienen ondere andere Rosario en Schmidt, ja sorry hoor.
 
Nee, gewoon Cocu. Die weet hoe je een elftal kan laten renderen. 3x kampioen worden in je debuutperiode.. Of we gokken weer op een buitenlandse trainer.. zeg t maar..

Ik weet niet of Cocu bewezen heeft dat ie een goede coach is.
 
De spelers lijken wat gelaten de kleedkamer op te zoeken. Ik zie geen stoom uit de oren komen
#topsportklimaat

Er loopt daar toch ook een elftal vol met spelers die niks met deze club hebben joh. Kan hun het verrekken dat het kut gaat, ze kunnen straks lekker ergens anders naartoe.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Nou, waar moet ik beginnen....
Rosario echt heel zwak. Fein hoeft van mij ook nooit meer in de basis. Mauro is geen verdediger. Stop daarmee. Baumgartl toch ook weer in de fout bij de goal. Vertessen slechte techniek en veel te onrustig. Zijn er nog positieve punten? Jazeker! Ik vind Sangare echt sterk spelen en Guti valt me ook niet tegen. Viergever ook vrij solide. Dan houdt het wel op. In de 2e helft: Max,Gotze,Teze en Malen erin. Mauro,Fein,Rosario en Vertessen eruit.
Viergever vind ik wel vaak balverlies leiden. Maar ik denk ook dat dat komt doordat de bal vaak ook helemaal nergens naartoe kan. Beetje inherent aan deze manier van spelen waar je met z'n allen naar de bal toerent. Dan is er zo weinig ruimte om te voetballen.
 
Dat PSV nog leeft hebben we te danken aan Kuipers, Vitesse en Mvogo. Anders had het nu 0-3 gestaan en waren we al kansloos geweest. Dus, nu Malen, Max en Gotze inbrengen en de eindstand op 2-1 bepalen, graag Schmidt...!!
 
Als Schmidt ballen heeft wisselt hij 4 man in de rust. Signaal afgeven dat dit gewoon echt ondermaats is.
 
De spelers lijken wat gelaten de kleedkamer op te zoeken. Ik zie geen stoom uit de oren komen
#topsportklimaat
Heb de indruk dat ze de trainer gewoon beu zij en hem aan het buiten(pesten)spelen zijn .
Wat een opstelling en rommelig spel weer , normaal is de match reeds gespeeld en krijgen we een pak voor de broek .
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan