PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer dat er geen 30k mensen in het stadion zitten die zich laten horen. Fluitconcerten en spreekhoren verdienen ondere andere Rosario en Schmidt, ja sorry hoor.
Je vergeet die hoofdPipo die steeds weer de dans ontspringt en steeds weer buitenschot gehouden wordt: JDJ...!! In een vol stadion had nu iedereen luidkeels om zijn vertrek geschreeuwd en anti-JDJ spandoeken getoond.
 
Nou, waar moet ik beginnen....
Rosario echt heel zwak. Fein hoeft van mij ook nooit meer in de basis. Mauro is geen verdediger. Stop daarmee. Baumgartl toch ook weer in de fout bij de goal. Vertessen slechte techniek en veel te onrustig. Zijn er nog positieve punten? Jazeker! Ik vind Sangare echt sterk spelen en Guti valt me ook niet tegen. Viergever ook vrij solide. Dan houdt het wel op. In de 2e helft: Max,Gotze,Teze en Malen erin. Mauro,Fein,Rosario en Vertessen eruit.
Sangare heeft nog geen bal goed gepassed, of het is naar de tegenstander, of te hard/zacht/voor de man/ achter de man. Hij kan goed bal afpakken, maar voetballend valt het niet mee
 
Sangare heeft nog geen bal goed gepassed, of het is naar de tegenstander, of te hard/zacht/voor de man/ achter de man. Hij kan goed bal afpakken, maar voetballend valt het niet mee
Voetballend valt het inderdaad niet mee, maar de eerste vaststelling is feitelijk onjuist. Heeft in het begin redelijk (voor zijn doen) veel ballen naar voren gespeeld
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan