PSV - Vitesse | Zaterdag 14 september | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mijn vrouw is zaterdagavond niet thuis. Mijn dochter heeft een feestje met wat vriendinnen op haar kamer. Ik kan dus beneden samen met mijn zoon ongegeneerd bier drinken, ruften laten en vloeken en tieren over het waardeloze spel van PSV.

Alle ingredienten voor een kudt-wedstrijd zijn aanwezig.
Ah, zal je zien, heb jij de ideale omstandigheden spelen ze weer een geweldige wedstrijd...
 
Ik ga na erg lange tijd weer eens naar de wedstrijd.
Hopelijk gaan we eindelijk ook beter spelen want we moeten tegen Ajax en Europaleague binnenkort en dat gaat niks worden op deze manier.
Misschien moet Bommel om te beginnen Kratos in de punt zetten en Malen naar de flank.
En Boscagli is ook geen opkomende back. Ik wil die Lato wel eens zien als die fit is.
Als laatste ben ik benieuwd of Afellay, Thomas en Doan nog minuten gaan maken. Op papier hebben we zo een heleboel middenvelders maar voor de Eredivisie of Europaleague zijn ze nog steeds niet in gezet.

Was ik toch effe serieus aan het nadenken wie Kratos was. Maar het kwartje is gevallen.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk man, die stomme komkommertijd weer voorbij (interland periode), tijd voor het echte werk!

Vrij matig elftal dit Vitesse, hoewel ze met Obispo een goede verdediger in huis hebben gehaald natuurlijk. Daarnaast zijn Bazoer en Musonda twee middenvelders met een enorm loopvermogen en kwaliteit. En blijven spelers als Linssen, Grot en Matavz gewoon spelers die beschikken over verschillende wapens.

Toch mag dit PSV geen enkel probleem hebben met Vitesse. Zeker niet in ons eigen (Frits) Philips Stadion -waarom heeft eigenlijk nooit iemand geopperd om ook ons stadion van deze naamswijziging te voorzien?-

Mijn prognose? 3-1 voor PSV.

Malen, Bergwijn en nogmaals een van deze twee zullen verantwoordelijk zijn voor de doelpunten. Waar -zoals altijd tegen PSV- een voormalig PSV'er in ons stadion een doelpunt maakt. Ik gok op Matavz of Obispo uit een standaard situatie.
 
Ik gok eigenlijk op stroef begin, welke resulteert in een 0-1 ruststand. Vervolgens draaien wij de wedstrijd om in een kort tijdsbestek door goals van Dumfries, Mitro, Bergwijn en Doan.

Mits de score het toe laat verwacht ik ook dat Afellay zijn eerste minuten gaat maken. Althans, dat hoop ik.

Week van de waarheid waar wij gewoon 9 punten gaan pakken uit 3.
 
Benieuwd..Vitesse ook..lol..of :sleep:
PSV heeft er patent op..sloompies beginnen, Ajax heeft dat ook, Oranje ook. Vitesse begint voortvarend vaak.
Welke vliegt..subiet :DANCE:Malen wil wel..Afellay popelt.
 
Laatst bewerkt:
Obispo in de basis bij Vitesse?
Heerlijk man, die stomme komkommertijd weer voorbij (interland periode), tijd voor het echte werk!

Vrij matig elftal dit Vitesse, hoewel ze met Obispo een goede verdediger in huis hebben gehaald natuurlijk. Daarnaast zijn Bazoer en Musonda twee middenvelders met een enorm loopvermogen en kwaliteit. En blijven spelers als Linssen, Grot en Matavz gewoon spelers die beschikken over verschillende wapens.

Toch mag dit PSV geen enkel probleem hebben met Vitesse. Zeker niet in ons eigen (Frits) Philips Stadion -waarom heeft eigenlijk nooit iemand geopperd om ook ons stadion van deze naamswijziging te voorzien?-

Mijn prognose? 3-1 voor PSV.

Malen, Bergwijn en nogmaals een van deze twee zullen verantwoordelijk zijn voor de doelpunten. Waar -zoals altijd tegen PSV- een voormalig PSV'er in ons stadion een doelpunt maakt. Ik gok op Matavz of Obispo uit een standaard situatie.
Dan zal het wel die slome Sloveen zijn die scoort.
 
Nog meer mensen die gaan? Lijkt me wel leuk om eens iemand van het forum tegen te komen.
Was ik toch effe serieus aan het nadenken wie Kratos was. Maar het kwartje is gevallen.
Ik dacht al vast iemand vat em wel? niet dat ik anderen hem ook zo heb horen noemen, maar voor mij is hij Kratos, halfgod, zoon van Zeus en Spartaan (maar dan anders; wel rood wit, maar in een PSV shirt)
 
Obispo in de basis bij Vitesse?

Dan zal het wel die slome Sloveen zijn die scoort.
Jep die ouwe snoepert. Ik sprak trouwens ooit wel eens een Sloveense man, en die zei dat je Matavz als Mataus of iets uitspreekt in het Sloveens
Of Obispo die de 0 houdt, moet er niet aan denken
 
Jep die ouwe snoepert. Ik sprak trouwens ooit wel eens een Sloveense man, en die zei dat je Matavz als Mataus of iets uitspreekt in het Sloveens
Of Obispo die de 0 houdt, moet er niet aan denken

Obispo die de 0 houdt en raak kopt uit een corner. 0-1 nederlaag. Schoten op doel: 20 tegen 8.
 
Ik ga na erg lange tijd weer eens naar de wedstrijd.
Hopelijk gaan we eindelijk ook beter spelen want we moeten tegen Ajax en Europaleague binnenkort en dat gaat niks worden op deze manier.
Misschien moet Bommel om te beginnen Kratos in de punt zetten en Malen naar de flank.
En Boscagli is ook geen opkomende back. Ik wil die Lato wel eens zien als die fit is.
Als laatste ben ik benieuwd of Afellay, Thomas en Doan nog minuten gaan maken. Op papier hebben we zo een heleboel middenvelders maar voor de Eredivisie of Europaleague zijn ze nog steeds niet in gezet.
Ik ga sinds lange tijd een x niet naar een wedstrijd, door die klote KNVB komt die tijd me gewoon niet uit.
Wat een onzin al die aanpassingen.
 
Zou Ritsu Doan morgen zijn debuut in het shirt van PSV mogen maken....?? Als was het maar voor de laatste 15-20 minuten....
 
Of 60 minuten lang er niet doorheen komen. Ondertussen staan we al 0-1 achter door een counter of standaardsituatie. Mitroglou komt erin, scoort er twee. Moeizame 2-1 winst.

Zou ook kunnen. Boel moet eerst altijd wakker geschud worden met een tegengoal. Of als het wederom niet loopt, moet Mitroglou de boel redden.
 
Ik ga "gewoon" voor n simpele 4-0. Een 1-0 ruststand en dan na rust met wat ruimte een paar leuke combinaties, en met n fantiek stadion erachter. Eindelijk n wat minder defensieve oponent. Minuutjes voor Ibi wellicht? Zin in!
 
Ik hoor al dagen van alle ajaksfans hier dat PSV punten gaat morgen morgen, de formule van we gaan 45 minuten niks doen en 45 minuten voetballen kan tegen een club als Vitesse slecht uitpakken
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan