PSV - Vitesse | Zaterdag 14 september | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
ytCAbmi.png
 
Mitroglou
Bruma - Ihattaren - Malen/Bergwijn
Guti - Afellay (mits fit) of anders Thomas
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries
Zoet

;)

Het feit dat ik ''Malen/Bergwijn'' moet neerzetten geeft aan dat we echt veel te veel buitenspelers hebben :rolleyes:
 
Mitroglou
Bruma - Ihattaren - Malen/Bergwijn
Guti - Afellay (mits fit) of anders Thomas
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries
Zoet

;)

Het feit dat ik ''Malen/Bergwijn'' moet neerzetten geeft aan dat we echt veel te veel buitenspelers hebben :rolleyes:
IK zou Viergever en Boscagli switchen van positie, voor de rest prima.
 
Mitroglou
Bruma - Ihattaren - Malen/Bergwijn
Guti - Afellay (mits fit) of anders Thomas
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries
Zoet

;)

Het feit dat ik ''Malen/Bergwijn'' moet neerzetten geeft aan dat we echt veel te veel buitenspelers hebben :rolleyes:
Zowel Ibi als Thomas zijn net begonnen met wedstrijden bij Jong PSV. Die worden never nooit opgesteld tegen Vitesse. Laten we realistisch blijven.
 
Zowel Ibi als Thomas zijn net begonnen met wedstrijden bij Jong PSV. Die worden never nooit opgesteld tegen Vitesse. Laten we realistisch blijven.
Thomas zeker niet. Die speelde maar 30 minuten tegen Köln. Ibi speelde de hele wedstrijd, dus die zie ik wel invallen dan.
 
Mitroglou
Bruma - Ihattaren - Malen/Bergwijn
Guti - Afellay (mits fit) of anders Thomas
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries
Zoet

;)

Het feit dat ik ''Malen/Bergwijn'' moet neerzetten geeft aan dat we echt veel te veel buitenspelers hebben :rolleyes:
Hoezo? Je moet toch minstens dubbel bezet zijn. Concurentie lijkt me alleen maar gezond. Qua dat betrefd ben ik het wel eens dat Ihattaren en Gakpo nog niet een heel seizoen zullen renderen. Zeker niet met ook Europa League.

En dan blessures nog niet meegerkend.

Zou juist liever op andere posities ook een luxe probleem zien haha
 
Hoezo? Je moet toch minstens dubbel bezet zijn. Concurentie lijkt me alleen maar gezond. Qua dat betrefd ben ik het wel eens dat Ihattaren en Gakpo nog niet een heel seizoen zullen renderen. Zeker niet met ook Europa League.

En dan blessures nog niet meegerkend.

Zou juist liever op andere posities ook een luxe probleem zien haha

Op zich, maar als Mitroglou speelt heb je voor linkervleugel, aanvallend middenveld en rechtervleugel: Malen, Bergwijn, Ihattaren, Bruma, Doan en Gakpo. Ook Pereiro komt op een gegeven moment nog terug van een blessure. Persoonlijk had ik dan Gakpo bijvoorbeeld uitgeleend, zodat hij een Lammers traject kan volgen. Blessures en dubbele bezetting snap ik allemaal en juich ik toe, maar we gaan straks haast naar driedubbele bezetting. Er zit behoorlijk wat talent en/of kapitaal tussen en er zullen er een paar dan simpelweg te veel op de bank moeten zitten. Je wil toch niet Gakpo (die te goed is voor Jong PSV inmiddels) het halve seizoen op de bank? Of Doan waar je zojuist rond de 10m aan hebt uitgegeven?
 
Laatst bewerkt:
Wedje leggen dat Rosario weer in de basis start...?? Eerlijk gezegd denk ik dat deze wedstrijd een echte testcase gaat worden voor PSV om te bepalen of we goed genoeg zijn voor de grotere clubs in de eredivisie: Ajax, AZ, Feyenoord , Vitesse, Heerenveen en Utrecht. Tot nu toe hebben we alleen maar de kleintjes gehad, waarbij we zelfs tegen promovendus Twente punten verspeeld hebben. Dus, als we weten te winnen van Vitesse en dit ook nog eens overtuigend doen, dan heb ik wel vertrouwen in de wedstrijd daarna tegen Ajax....zo niet, dan betekent dat binnen 2 weken minimaal 5 verliespunten erbij voor PSV....goed, ik wil hoopvol blijven, dus ik voorspel een eindstand van 3-2 , mede doordat we voor eigen publiek spelen.....( Baumgartl , houd Matavz goed in de gaten !! )
 
Zolang de resultaten nog altijd positief zijn, gaat Bommeltje echt niet veranderen. Het is te gek voor woorden, dat die het iedere keer niet wilt zien dat Malen in de spits niet werkt, Bergwijn op 10 ook niet werkt, en Ihattaran hangend op rechts ook niet werkt. Hoe verklaar je het anders, dat wedstrijden iedere keer makkelijker wordt gewonnen zodra die gaat veranderen? Stop gewoon met die onzin om spelers op verkeerde positie's neer te zetten, puur omdat je je gelijk wilt halen. Nu zal die wel denken dat Malen nu in Oranje zit, puur door zijn verdienste door hem in de spits te zetten. Malen is vele malen beter op de flanken, geldt hetzelfde voor Bergwijn. Ihattaran moet je gewoon op 10 laten spelen. Laat die jongen maar lekker hard worden, laat hem maar sterker worden. Op die manier, wordt die juist beter. Wat heeft het voor zin om hem telkens hangend op rechtsbuiten te zetten? Omdat die minder in de duels komt? Wat een onzin joh.

Nu heb je wel een luxeprobleem voorin straks. Waar ga je de man van 10 miljoen neerzetten? (Doan). Waar ga je de man van 13-15 miljoen neerzetten? (Bruma). Gaat Gakpo op deze manier niet meer aan zijn speelminuten komen? Bommeltje kan ieder geval niet klagen dat die over een goede selectie kan beschikken. En over Afellay trouwens. Als Ibi straks 100% fit is, en hij kan spelen. Dan ben ik benieuwd waar die op het middenveld komt te staan.

Maar goed. Vitesse thuis, niet eenvoudig. Vorig jaar won je maar met 1-0, en had je het nog lastig ook tegen 10 man.
 
Laatst bewerkt:
Nu heb je wel een luxeprobleem voorin straks. Waar ga je de man van 10 miljoen neerzetten? (Doan). Waar ga je de man van 13-15 miljoen neerzetten? (Bruma). Gaat Gakpo op deze manier niet meer aan zijn speelminuten komen? Bommeltje kan ieder geval niet klagen dat die over een goede selectie kan beschikken. En over Afellay trouwens. Als Ibi straks 100% fit is, en hij kan spelen. Dan ben ik benieuwd waar die op het middenveld komt te staan.

Maar goed. Vitesse thuis, niet eenvoudig. Vorig jaar won je maar met 1-0, en had je het nog lastig ook tegen 10 man.

Nou, ik vind de selectie nog steeds niet in balans, en dus niet goed.
 
Nee ... De wedstrijd is wel om 20.45 u. De KNVB heeft vrijwel alle wedstrijden van PSV op een andere dag of tijdstip gezet.
Sander moet de topictitels nog aanpassen.

Daarom ben ik blij dat ik niet al te veel wedstrijdtopics heb aangemaakt. Maar deze is aangepast. Weer een crisis afgewend.
 
Ik ga na erg lange tijd weer eens naar de wedstrijd.
Hopelijk gaan we eindelijk ook beter spelen want we moeten tegen Ajax en Europaleague binnenkort en dat gaat niks worden op deze manier.
Misschien moet Bommel om te beginnen Kratos in de punt zetten en Malen naar de flank.
En Boscagli is ook geen opkomende back. Ik wil die Lato wel eens zien als die fit is.
Als laatste ben ik benieuwd of Afellay, Thomas en Doan nog minuten gaan maken. Op papier hebben we zo een heleboel middenvelders maar voor de Eredivisie of Europaleague zijn ze nog steeds niet in gezet.
 
Mijn vrouw is zaterdagavond niet thuis. Mijn dochter heeft een feestje met wat vriendinnen op haar kamer. Ik kan dus beneden samen met mijn zoon ongegeneerd bier drinken, ruften laten en vloeken en tieren over het waardeloze spel van PSV.

Alle ingredienten voor een kudt-wedstrijd zijn aanwezig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan