Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Belgen een klap geven.Bekijk bijlage 7852
Een unicum, want nog nooit speelden PSV en Union Sint-Gillis tegen elkaar (in officieel verband). Eerder dit seizoen speelden we wel al een oefenwedstrijd.
Meteen goed beginnen met een overwinning.Bekijk bijlage 7852
Een unicum, want nog nooit speelden PSV en Union Sint-Gillis tegen elkaar (in officieel verband). Eerder dit seizoen speelden we wel al een oefenwedstrijd.
Dat moet eigenlijk wel. Maar ik ben niet heel hoopvol gestemd.Meteen goed beginnen met een overwinning.
Dat Union lijkt me geen wonderploegDat moet eigenlijk wel. Maar ik ben niet heel hoopvol gestemd.
Precies. Maar ook Union speelt erg met kracht en snelheid.Meteen een must-win, als we deze niet winnen wordt overwinteren heel moeilijk.
Staan in de competitie boven Brugge ten die doen het wonderbaarlijk goed in Europa. Geen wondeeploeg natuurlijk maar een geduchte tegenstander.Dat Union lijkt me geen wonderploeg
Ik uiteraard ook!!Ik ben dan erbij in het stadion.![]()
Dus te pakkenStaan in de competitie boven Brugge ten die doen het wonderbaarlijk goed in Europa. Geen wondeeploeg natuurlijk maar een geduchte tegenstander.
Daar ga ik wel vanuit. Maar dat denk ik ook als we tegen real Madrid spelenDus te pakken
Die kans is iets minder groot..Daar ga ik wel vanuit. Maar dat denk ik ook als we tegen real Madrid spelen
Niet weer dat 'testen' hoor. Iedere pot is een test die je als PSV zijnde moet winnen (zeker in de eredivisie)We gaan t zien wat er terecht is van de zorgen dat dit elftal in de CL niks voor elkaar gaat spelen.
Laten we het een eerste echte test noemen![]()
Ik vaardig mijn zoon en vrouw af. Ik ga effe bikkelen in het zwembad. Keuzes hè!Ik uiteraard ook!!
Dus we zijn pas 1x getestNiet weer dat 'testen' hoor. Iedere pot is een test die je als PSV zijnde moet winnen (zeker in de eredivisie)
Vaker toch?Dus we zijn pas 1x getest