Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me een uitstekend plan!WInnen?
Hmm, nu twijfel ik toch wel een beetjeLijkt me een uitstekend plan!
Kom op zeg. 81 punten doen toch totaal geen recht aan de dominantie van PSV dit seizoen? Dat is nog net geen kampioen van de armoede...Hmm, nu twijfel ik toch wel een beetje
82 is wel beter ja..Kom op zeg. 81 punten doen toch totaal geen recht aan de dominantie van PSV dit seizoen? Dat is nog net geen kampioen van de armoede...
Laten we dan maar hopen dat ze niet op voorsprong komen in Heerenveen.Ik vermoed dat als ajax op voorsprong komt in heerenveen, dat ons thuispubliek voor twente gaat juichen![]()
We passen ons aan het Ajax plan aan. Als Ajax van plan is te verliezen in Heerenveen kunnen wij gewoon winnen van Twente.Lijkt me een uitstekend plan!

Zo hoort het ook gewoon. Ik vrees Dat de mensen in het stadion het anders zien.Niet naar onder kijken, maar juist naar boven. Dus gewoon winnen in eigen huis en het seizoen goed afsluiten.
Ajax gaat toch verliezen, dus het maakt niet uit.Zo hoort het ook gewoon. Ik vrees Dat de mensen in het stadion het anders zien.
NEC gaat winnen dus maakt niks uit. Önal is weer fit.Ajax gaat toch verliezen, dus het maakt niet uit.
Hoe zit dat met die 7mln?Met B- elftal starten, flink wat jonkies uit Jong PSV laten starten en dan hoop ik op een gelijkspel tegen Twente en ca.7 miljoen euro rijker. Genoeg voor een extra zomeraanwinst...!!