PSV - Twente | zondag 17 mei | Eindstand: 5-1

Krateos

Administrator
Administrator
PSV-Twente.png

En alweer het laatste potje van dit VRIENDENLOTERIJ Eredivisie seizoen. Roept u maar!
 
Lijkt me een uitstekend plan!
We passen ons aan het Ajax plan aan. Als Ajax van plan is te verliezen in Heerenveen kunnen wij gewoon winnen van Twente. ;)
Maar Twente is sterk en op weg naar de 3e plaats in de eindstand, dus PSV zal erg zijn best moeten doen om van Twente te winnen. Het zal zeker niet gemakkelijk zijn.
En als we onverhoopt gelijkspelen of verliezen hebben wij er niet zoveel last van.
 
Met B- elftal starten, flink wat jonkies uit Jong PSV laten starten en dan hoop ik op een gelijkspel tegen Twente en ca.7 miljoen euro rijker. Genoeg voor een extra zomeraanwinst...!!
 
Men moet niet vergeten om die idiote Propper de hele wedstrijd uit te fluiten. Geen idee of die tegenwoordig basisspeler is, maar mocht die spelen, uitfluiten die hap. We zijn natuurlijk niet vergeten wat die Plea heeft aangedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan